Is dat zo?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:44 schreef De-Boswachter het volgende:
Mij lijkt eerder dat ie van de vergrendeling afgaat ipv helemaal open.
Mijn 307SW doet dat namelijk ook.
En boven 15km/u gaat ie ook weer in vergrendeling, incl je portieren.
Anti-carjacking ala Peugeot....
Dat kan ook bij VW's.. Anti-Hijack oid heette dat geloof ik.. schakel je in via een VAG-COM (dus ff pc linken aan je wagen en aanzetten)quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat ie van de vergrendeling afgaat als je die knop indrukt lijkt me logisch, maar ik wist niet dat ie weer op slot ging (incl. portieren) als je boven de 15 km/u reed
Ik ga er vanmiddag eens op letten
Ja, maar het staat niet standaard aan iig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat kan ook bij VW's.. Anti-Hijack oid heette dat geloof ik.. schakel je in via een VAG-COM (dus ff pc linken aan je wagen en aanzetten)![]()
Zou misschien aan de uitvoering kunnen liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar het staat niet standaard aan iig.
Niet bij de 307 SW waar ik wel eens in rijd.
Hmm, roland garros hier,quote:Op zondag 25 november 2007 13:28 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Zou misschien aan de uitvoering kunnen liggen.
De SW Premium heeft het iig wel.
Ik heb het nieuwe model, met die grote grill enzo.quote:Op zondag 25 november 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, roland garros hier,
[ afbeelding ]
zoeen.
Heb jij het laatste model, met die grote grill ofzo dan evt?
Deze garros versie is wel aardig full option toch..
Ok, misschien dat het daarbij wel zo isquote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwe model, met die grote grill enzo.
Het is goed mogelijk dat die functie uitstaat in je boordcomputer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, misschien dat het daarbij wel zo is
Bij de versie waar ik mezelf af en toe in transporteer niet iig.
Dat ga k zo proberen 14.gifquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat die functie uitstaat in je boordcomputer.
Eventjes door het instellingen menu lopen (weet zo even niet precies waar het ergens staat, ergens waar je ook je verlichting kunt instellen) en de functie op aan zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |