Die opzet ga ik nu dus ook hanteren..quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:06 schreef dnzl het volgende:
Doorgaans ontvang je 50% van je verkoopprijs bij goedkeuring van je ontwerp en 50% bij lancering/realisatie. Kijkt niemand raar van op hoor
Er werd mij verteld door die toko verteld dat er een bepaalde periode was om die schulden in te dienen..quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:34 schreef _-rally-_ het volgende:
Schuldsanering? Waarom kun je je vordering niet meer indienen? Loopt de schuldsanering nog of is deze afgelopen? Heb je de verslagen van de bewindvoerder opgevraagd? Is de schuld ontstaan voor of tijdens de schuldsanering?
Geen probleem hoor, ik kwam alleen een aantal sleutelwoorden in je verhaal tegen - (logo) ontwerpen, schuldsanering, betalingsproblemen, veel woorden maar geen daden- waardoor ik me af vroeg of het misschien om dezelfde persoon gaat. Aan de hand van de website kan ik dat zien, verder no strings attached.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef ursel het volgende:
Ik heb geen zin om iemand zwart te maken om wat voor reden en is dit puur een kwestie tussen deze persoon en mij.
Mja, zijn klanten zitten voornamelijk in Enschede en Noordwijk. Verder heb ik hem nog niet de term entertainment bedrijf horen noemen, alleen drive-inn show.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik kwam alleen een aantal sleutelwoorden in je verhaal tegen - (logo) ontwerpen, schuldsanering, betalingsproblemen, veel woorden maar geen daden- waardoor ik me af vroeg of het misschien om dezelfde persoon gaat. Aan de hand van de website kan ik dat zien, verder no strings attached.
Vraag dan ff het insolventienummer op en het vonnis van de 'schone lei' verklaring. Is dat vonnis er niet, dan kun je nog steeds indienen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Die opzet ga ik nu dus ook hanteren..
[..]
Er werd mij verteld door die toko verteld dat er een bepaalde periode was om die schulden in te dienen..Ze hebben aan de hand van de schulden versus zijn inkomen een traject opgesteld ofzo en dat dossier was gesloten.
Mja, ik heb nu dus een akkoord dat er uitgekeerd gaat worden. Is het dan nog steeds nodig deze zaken op te vragen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Vraag dan ff het insolventienummer op en het vonnis van de 'schone lei' verklaring. Is dat vonnis er niet, dan kun je nog steeds indienen.
Ik ken wel iemand daar uit de buurt die met een evenementen bureau bezig is, of te willen op zetten, maar zover ik weet heeft die nog geen financiele problemen..quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef Hukkie het volgende:
Dan zal het een ander zijn. De persoon waar ik het over heb zit regio Leiden, en heeft een evenementen bureau (ipv entertainment bedrijf dus, wat ik eerder zei) met 'inpandig' een artiestenbureau en feest organisatie.
Da's waar.. Ik dus ook. Maar gezien de levensomstandigheden van die persoon kan ik me niet voorstellen dat hij die heeft..quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Hukkie het volgende:
Financiele problemen zijn niet iets om aan de grote klok te hangen. Ik moest daar ook met horten en stoten en via via achterkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |