abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55458432
Schuldsanering? Waarom kun je je vordering niet meer indienen? Loopt de schuldsanering nog of is deze afgelopen? Heb je de verslagen van de bewindvoerder opgevraagd? Is de schuld ontstaan voor of tijdens de schuldsanering?
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:26:00 #27
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55460789
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:06 schreef dnzl het volgende:
Doorgaans ontvang je 50% van je verkoopprijs bij goedkeuring van je ontwerp en 50% bij lancering/realisatie. Kijkt niemand raar van op hoor
Die opzet ga ik nu dus ook hanteren..
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 08:34 schreef _-rally-_ het volgende:
Schuldsanering? Waarom kun je je vordering niet meer indienen? Loopt de schuldsanering nog of is deze afgelopen? Heb je de verslagen van de bewindvoerder opgevraagd? Is de schuld ontstaan voor of tijdens de schuldsanering?
Er werd mij verteld door die toko verteld dat er een bepaalde periode was om die schulden in te dienen.. Ze hebben aan de hand van de schulden versus zijn inkomen een traject opgesteld ofzo en dat dossier was gesloten.
Vond dat sowieso raar verhaal, maar ik was er klaar mee en had eigenlijk geen zin om er nog meer tijd en moeite in te steken. Totdat die gozer met een nieuwe website op de proppen kwam met ons ontworpen logo.
Vlak hierna kwam er ook een brief van dat schuldsanerings bedrijf dat ze over gingen tot betaling. Dus klaarblijkelijk kon het opeens wel.

Ik weet zelf niet hoe dat gehele traject van schuldsanering in mekaar zit, dus ja. Raar vond ik het wel, maar na alle moeite die ik al geprobeerd had as ik het nu gewoon zat en had het maar achter me gelaten.
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:26:11 #28
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55463119
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef ursel het volgende:
Ik heb geen zin om iemand zwart te maken om wat voor reden en is dit puur een kwestie tussen deze persoon en mij.
Geen probleem hoor, ik kwam alleen een aantal sleutelwoorden in je verhaal tegen - (logo) ontwerpen, schuldsanering, betalingsproblemen, veel woorden maar geen daden- waardoor ik me af vroeg of het misschien om dezelfde persoon gaat. Aan de hand van de website kan ik dat zien, verder no strings attached.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:34:02 #29
63192 ursel
pi_55463291
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:26 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, ik kwam alleen een aantal sleutelwoorden in je verhaal tegen - (logo) ontwerpen, schuldsanering, betalingsproblemen, veel woorden maar geen daden- waardoor ik me af vroeg of het misschien om dezelfde persoon gaat. Aan de hand van de website kan ik dat zien, verder no strings attached.
Mja, zijn klanten zitten voornamelijk in Enschede en Noordwijk. Verder heb ik hem nog niet de term entertainment bedrijf horen noemen, alleen drive-inn show.
pi_55463872
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:26 schreef ursel het volgende:

[..]

Die opzet ga ik nu dus ook hanteren..
[..]

Er werd mij verteld door die toko verteld dat er een bepaalde periode was om die schulden in te dienen.. Ze hebben aan de hand van de schulden versus zijn inkomen een traject opgesteld ofzo en dat dossier was gesloten.
Vraag dan ff het insolventienummer op en het vonnis van de 'schone lei' verklaring. Is dat vonnis er niet, dan kun je nog steeds indienen.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:07:55 #31
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55463883
Dan zal het een ander zijn. De persoon waar ik het over heb zit regio Leiden, en heeft een evenementen bureau (ipv entertainment bedrijf dus, wat ik eerder zei) met 'inpandig' een artiestenbureau en feest organisatie.
DeviantArt
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:24:48 #32
63192 ursel
pi_55464172
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Vraag dan ff het insolventienummer op en het vonnis van de 'schone lei' verklaring. Is dat vonnis er niet, dan kun je nog steeds indienen.
Mja, ik heb nu dus een akkoord dat er uitgekeerd gaat worden. Is het dan nog steeds nodig deze zaken op te vragen?
Ik heb er wel iets over gelezen. Dat schone lei betekende toch een soort van kwijtschelding of iets dergelijks?
Dat insolventienummer zegt me verder weinig en zou dus ook niet weten wat ik daar mee zou moeten..
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:29:07 #33
63192 ursel
pi_55464238
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef Hukkie het volgende:
Dan zal het een ander zijn. De persoon waar ik het over heb zit regio Leiden, en heeft een evenementen bureau (ipv entertainment bedrijf dus, wat ik eerder zei) met 'inpandig' een artiestenbureau en feest organisatie.
Ik ken wel iemand daar uit de buurt die met een evenementen bureau bezig is, of te willen op zetten, maar zover ik weet heeft die nog geen financiele problemen..
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:41:02 #34
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55464435
Financiele problemen zijn niet iets om aan de grote klok te hangen. Ik moest daar ook met horten en stoten en via via achterkomen.
DeviantArt
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:00:35 #35
63192 ursel
pi_55464771
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef Hukkie het volgende:
Financiele problemen zijn niet iets om aan de grote klok te hangen. Ik moest daar ook met horten en stoten en via via achterkomen.
Da's waar.. Ik dus ook. Maar gezien de levensomstandigheden van die persoon kan ik me niet voorstellen dat hij die heeft..

Check ik net mijn rekening, hebben ze het toch zojuist overgemaakt.. Dus niet zoals ze zeiden in januari pas, maar al deze maand... Nog 13 termijnen te gaan..

[ Bericht 17% gewijzigd door ursel op 22-12-2007 16:10:23 ]
  maandag 24 december 2007 @ 19:44:11 #36
63192 ursel
pi_55518377
Het is wel een amateuristische toko ook waar ik mee te maken heb zeg..
Zoals ik net hierboven meld hebben ze toch geld overgemaakt, terwijl ze aan de telefoon zeiden dat het al teruggestort was naar de schuldenaar.

Vandaag krijg ik een brief van ze dat ze nog steeds geen reactie hebben mogen ontvangen van hun..

Stelletje prutsers..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')