abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206027
Nu hoor ik weer dat Mona en Ruud samen hebben liggen flikvlooien. Heeft iemand meer info??
pi_206028
Waar hoor je dat dan?
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:22:00 #3
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_206029
Truus, leuke poging, maar zonder bronvermelding niets waard.

Met nadruk op my signature:

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_206030
[quote]op 10-22-1999 om 12:22 PM schreef Maurisico het volgende:
Truus, leuke poging, maar zonder bronvermelding niets waard.

Ik hoorde het van een collega, die had het weer uit een mailtje en het schijnt zo te zijn dat Ruud de Wild het in zijn programma heeft gezegd. Maar ik zeg ook niet dat het waar is, ik wilde dit gerucht juist checken met anderen... wie weet er dus meer...

vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:32:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_206031
Ja, dat hoorde ik ook van een broer, die heeft namelijk een vriend in utrecht, die weer emailt met een foster-parent-gezin in noord-afrika. Hun hadden dus vernomen van de plaatselijke kapper, dat er een man was, die zei dat een vriend van hem, een ex had, die nu met een soldaat is, en hij had een kennis op de kazerne in Oirschot, waar een vriend van hem een vage kennis van Bart is..

Dus het klopt want hij zei het ook...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_206032
Er zijn dingen die wij echt liever niet willen weten. Mona & Ruud - in combinatie met elkaar - horen definitief, absoluut, zeker bij die dingen. GATVERDAMME!
Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:25:00 #7
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_206033
Het zou best eens kunnen, want in het echt ziet ze er minder dik uit als op tv, vraag maar aan Sabine.
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')