Ja! Godverdomme! Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden he! Wat denk je van al die meisjes die prachtig lang haar hebben en door een chemokuur hun hoofd kaal wordt.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:03 schreef Prospera het volgende:
Ze reageert net alsof ze aangerand is, zo zittend op de douchevloer![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heeft iemand cap van amanda`s haar nu?
hey is die knul de nieuwe gastspelerquote:
Kan me er wat bij voostellen, als haar en tieten het enige is wat je te bieden hebt. . .quote:Op donderdag 22 november 2007 20:03 schreef Prospera het volgende:
Ze reageert net alsof ze aangerand is, zo zittend op de douchevloer![]()
Dus jij zit de hele dag al dat gezeik over dat haar te volgen?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Regie, mag ik nu andere mensen in beeld, pulease..........![]()
En natuurlijk mag het van achter.. Amanda moet op dit moment nog zoveel mogelijk ontzien worden natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Naad wil lekker filmpie op bed kijken, Dreamgirls of Legally blond.
De buren zouden er goed aan doen, Amanda onderstaand boek te geven:quote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja! Godverdomme! Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden he! Wat denk je van al die meisjes die prachtig lang haar hebben en door een chemokuur hun hoofd kaal wordt.![]()
![]()
Wat een kutwijf!
Het erge aan dit alles is nog wel dat Amanda dit vele malen erger vindt dan de "koude douche" van Brianquote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja! Godverdomme! Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden he! Wat denk je van al die meisjes die prachtig lang haar hebben en door een chemokuur hun hoofd kaal wordt.![]()
![]()
Wat een kutwijf!
Ach ja, kindjes van god...........die van zichzelf een drama makenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Ze krijgen een film van het huis, dus mogen zaterdag ook gewoon Idols kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |