abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206014
Irritatie, irritatie. en op een gegeven moment zei Sabine het dan toch (de flapuit).
"Ja, er zit er 1 bij die er voor het geld zit." De geile Rolf X. probeerde meteen de naam te ontfutselen. Maar Sabine hield haar mond gesloten, wat Rolf X. ook probeerde.

1. was deze opmerking uit frustratie ingegeven dat Sabje eruit was, zij ging tenslotte ook voor de poen?

2. eigenlijk is dit weer zo'n kutopmerking van Sabje, want al die lui die zich vrijwillig laten opsluiten gaan toch voor de 250 k. anders ben je toch knettergek?

pi_206015
Juist niet, voor zo'n triest klein prijsje verkoop je je zelf toch niet. Wat ook de reden is,het geld niet, zo iets doe je toch niet voor een klein jaarinkomen. Of je moet wel heel wanhopig zijn.Schulden of zo?
pi_206016
Iedereen heeft vast wel die poen ergens in het achterhoofd zitten, maar als je echt alleen voor het geld zou gaan kun je het volgens mij nooit lang volhouden.
Je zult toch gewoon vrienden moeten maken met de rest van de groep om erdoor te komen..

Ohja.. Misschien gaat Bart wel voor het geld !

Big Brother Quote Page:
http://www.crosswinds.net/~elja/bigbrother/

pi_206017
Eeehhh, DOM_IS_LEUK er zijn tijden dat ik die 250.000 niet op zak heb
The universe's infinity is only surpassed by mankinds own stupidity!
pi_206018
OK, ok... als ze 't niet voor 't geld doen dan zijn ze knettergek! Als je je als meid (Sabje) voor de camera laat naaien, en zegt "for the time being" welke keren wil je dan nog? vooral als je 't niet safe doet
pi_206019
dom_is_voorzitter raad van bestuur phillips???

Ik weet niet wat voor werk je doet maar 250.000,- schoon in een jaar??? Ik vindt het wat aan de hoge kant. Maarja ik ben weinig gewend hoor.

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:00:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_206020
Kunnen jullie aub 1 topic over Sabine maken. Er zijn er in 10 minuten gvd 3 bijgekomen!! Hoe meer topics hoe trager de boel wordt ( Heb ik begrepen van Danny), open gewoon 1 topic Sabine, en lul daar maar raak!

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 22 Oktober 1999).]

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_206021
Ze bedoelde dus Willem (zoals gisteravond al hier bediscussieerd).
pi_206022
willem, dat bedoel ik dus: haar stomme en valse ondoordachte opmerkingen. willem gaf als reden waarom ze weg moesten ik moet d'r niet aan denken met jullie 2 over te blijven. natuurlijk voor haar een reden om te denken dat ie d'r alleen voor de hoofdprijs zit.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 19:27:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_206023
Inderdaad voor zo'n kuttekip bedrag laat ik me niet 3 maanden opsluiten met een aantal borderline (Bi-Janka) personalities.

Tip voor allen: ga werken als freelance ICT-er. Pak je je zo 300K per jaar (bruto weliswaar)....

pi_206024
Volgens "de bladen" hoefde S. het niet voor het geld te doen. Haar ouders schijnen en miljonair te zijn en S. aardig te sponsoren!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_206025
Wat hebben jullie toch allemaal over Willem? Hebben jullie niet aan MAURICE gedacht? Ik denk dat zijn naam in haar hersentjes langsfloepte tijdens het interview met garnaaltje Rolf. (Denk aan het liedje 'zo stoned als een garnaal', voordat jullie hier reaktie opgeven ).

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_206026
Zie ook:
* Kom hier met al je aanmerkingen over Sabine/ Lang leve duidelijkheid op het forum!
* RTL Live 5 uur BB-journaal

Sabine heeft het zeker niet voor het geld gedaan (zwemt ze al in), maar om op deze manier de tv-wereld in te komen. (Heeft ze verteld aan haar ex, weer vriendje van mijn vriend).
Die ouders zijn inderdaad Biljonair, Story liegt een keer niet! Dat ze er nu pas mee komen verbaasd me... Ik riep het al in het begin en zij hebben toch ook conecties. Was zo achter te komen!
Waarom denk je dat de ouders niet met hun face op de buis komen?!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')