Yesquote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
o ja parsel omdat je niet op msn bent:
die franse chick van die jurk heeft terug gemailed dat ze ook naar NL verstuurd
Gebruik je de term 'K woord' ook in real life?quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
Daarbij is t K woord een ziekte..
Ik wil ze wel naar je PM'en hoorquote:Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Dus we kunnen een foto in show hier je nieuwe kleding verwachten van jou vetrollen gehuld in een erotisch lingerie setje?
echt waar?quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
Daarbij is t K woord een ziekte..
Als het als scheldwoord wordt gebruikt wel ja...ik vind t persoonlijk een erg naar woord omdat ik r pijn en verdriet aanlink...quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Gebruik je de term 'K woord' ook in real life?
Het is dat je er eenquote:Op maandag 26 november 2007 19:24 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
Als het als scheldwoord wordt gebruikt wel ja...ik vind t persoonlijk een erg naar woord omdat ik r pijn en verdriet aanlink...
quote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef De_Brandweer het volgende:
@Henk: Ga voor de stussys of die ondersteDe rest is maar matig imo
[..]
Het is dat je er eensmilie achter hebt gezet dan hoef ik het niet meer te doen
quote:Op maandag 26 november 2007 19:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Vorige kjeer heeft ze jullie ook al genaaid met foto's via de PM, stelletje geilbakken.
O ja, morgen heb ik mischien deze:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Als ze nog in mijn maat beschikbaar zijn that is...
quote:Op maandag 26 november 2007 20:19 schreef De_Brandweer het volgende:
jongen ik heb parsel der msn dus ik denk wel dat ze me leuk vind
want der was eens een meisje die vond ik wel leuk maar ze wou der msn niet geven odmat ze mij niet leuk vond
Maar parsel gaf me wel der msn dus ik ga een webcam voor der kopen zodat we kunnen webcammen![]()
![]()
oh dan moet je maar eens op je andere computer en want ik heb zo onderhand wel uitgefapt op je wivah fotosquote:Op maandag 26 november 2007 20:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]Ik heb wel een webcam hoor. Maar die zit aangesloten op m'n andere kepjoeter en ik zit altijd op m'n apple.
Dan ga je toch verder met Jovinkquote:Op maandag 26 november 2007 20:26 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
oh dan moet je maar eens op je andere computer en want ik heb zo onderhand wel uitgefapt op je wivah fotos![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef parselmouth het volgende:
Waarom sta ik niet op die whishlists () van jullie?
Aanstellers, als ze nog voor 100e in die duiste shop liggen, wil ik ze gewoon hebben okay!!!??quote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef De_Brandweer het volgende:
schandweer whehehehik kreeg een beetje een boner toen parsel dat zei
![]()
![]()
maarja matige whis()list. Zo moet het dus wél:
1. Stussy
2. Slam
En die andere 2 zijn lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |