die borstjes van Roisinquote:Op zondag 25 november 2007 13:27 schreef Erotica_ het volgende:
STRP was echt een chaos maar desondanks wel relax. SebastiAn was niet zo goed als verwacht, maar Mr. Oizo en Modeselektor en Róisín Murphy maakten veel goed, vooral Róisín. Ik zag trouwens toen Mr. Oizo draaide SebastiAn en die ene gast van MTV nog rondlopen in het publiekEn Justice gisteravond.. oh fuck.. echt geniaal
en dan doe je een post om 11 uur in de morgen.. toen lag ik nog kwijlend op de bank tussen kapotte borrelnootjes.quote:Op zondag 25 november 2007 10:59 schreef Pie.cr het volgende:
Die medaille gaat naar mij want ik ben gisteren op STRP geweest en dat was. Ik ben zelfs Grasmat in levende lijve tegengekomen dus als dat niet gekkenwerk is.
Alleen het feit dat ik brak en confused ben is minder.
verstond je die rakker welquote:Op zondag 25 november 2007 20:13 schreef grasmat het volgende:
[..]
en dan doe je een post om 11 uur in de morgen.. toen lag ik nog kwijlend op de bank tussen kapotte borrelnootjes.
En uuh ja wat moet ik er van zeggen.. behoorlijk "haastig" gesprekmaar wel grappig om dan iemand eens tegen te komen die je alleen via internet kent ja.
jawel hoor.. vrienden van me hadden colombiaanse specerijen gehad dus heb snellere gesprekken die avond gehadquote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
verstond je die rakker wel
Zulks een ongeinspireerd 13 in een dozijn klerebandje dat de naam van een van de beste bands allertijden zo hard misbruiktquote:Op zondag 25 november 2007 20:06 schreef D.zire het volgende:
lets dance to joy division?
100% truequote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zulks een ongeinspireerd 13 in een dozijn klerebandje dat de naam van een van de beste bands allertijden zo hard misbruikt
Ik vind het geen goed nummer. Soort van mannelijke k3 die te hard probeert om indie over te komen (zo van, we hebben toch een Brits accent en we weten waar Liverpool ligt, dus we zijn al op de helft).quote:Op zondag 25 november 2007 20:30 schreef D.zire het volgende:
bullshit. wombats is best goed te pruimen. tis niet heel orgineel nee maar daarom isset nog niet slecht
Ik was vrijdag trouewns ook vroeger weg, was wel benieuwd naar Mr. Oizo, tenminste als zijn Analog Worms Attack & Moustache achtige platen draait.quote:Op zondag 25 november 2007 20:06 schreef grasmat het volgende:
[..]
dat is niet gek.. dat is nieuw reef!
anyway.. wel redelijk feestje gister (best simpel gedraaid in mijn optiek, had best een stuk expirimenteler gemogen)
Bart Skils was wat mij betreft toch wel het hoogtepunt
Vrijdag was qua muziek toch meer mijn ding, alleen moest ik toen al om 1 uur weg![]()
snelle jongen ben je ook hequote:Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef Pie.cr het volgende:
kanker man ik wil slapen.
[ afbeelding ]
mjjjoaaa lag er wel aardig bovenop hoor...quote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Was it that obvious?
Ik kon nog wel herrineren dat je iets over burial zei trouwens.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef grasmat het volgende:
[..]
mjjjoaaa lag er wel aardig bovenop hoor...
Ik was ook aardig aan het spacen.. toen je me later nog aantikte dacht ik dat er een blok ijs uit de lucht viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |