abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 13:17:29 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54781177

Product: Mass Effect

Publisher: Microsoft Game Studios

Developer: BioWare Corp.

Format: DVD for the Xbox 360 video game system

Availability: TBD

Genre: Sci-Fi RPG/Squad

quote:
A Spectacular New Vision of the Future

The galaxy is trapped in an endless cycle of extinction. Every 50,000 years, an ancient machine race invades the galaxy. With ruthless efficiency, the machines wipe out all advanced organic civilization. They leave behind only the scattered ruins of technology, destroying all evidence of their own existence.

Few believe this ancient legend. You, however, know it to be true. The fight to stop this extinction event has become the most important mission in the galaxy. "You must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law."

It is your mission. As Commander Shepard of the SS Normandy, you will take your elite recon squad across a galaxy in turmoil, in a desperate race to stop the return of an enemy without mercy. To stop this enemy, you must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law. Your only imperative is to preserve the safety of civilized life in the galaxy - at any cost. You must become the tip of the spear of humanity, for you alone know the full extent of what is at stake if you should fail.

Continued

quote:
Mass Effect speelt zich niet af op ��n planeet, zelfs niet in ��n universum, maar meerdere. Hierdoor zal de biologische diversiteit groot zijn, oftwel: veel en veel rassen. Niet elk ras zal natuurlijk even slim zijn, je zult ook af en toe tegen de lokale fauna moeten vechten. BioWare heeft al enkele races bekend gemaakt en achtergrond informatie daarover vrijgegeven, meerdere rassen zullen in de toekomst volgen. Hieronder alvast de namen van de tot nu toe vrijgegeven rassen:

TURIANS GETH QUARIANS KROGANS HUMANS

Aangezien het Mass Effect universum groot is, zullen er natuurlijk meerdere rassen volgen. Daarom zal dit ook genoeg worden ge�pdate, dit zal de TS natuurlijk wel bij moeten houden

quote:
Mass Effect zal in totaal zes classes bevatten, drie daarvan zijn puur op ��n iets gericht, de andere drie zijn combinaties van de eerste drie. Aangezien je een squad zult besturen is het mogelijk om een diverse squad te maken. Je kan natuurlijk ook kiezen om iedereen hetzelfde te laten worden, maar er zal een grote kans zijn dat elk ras beter is in de ene class dan in de andere.

Later zal je in het spel zelfs de mogelijkheid hebben om te kiezen uit nog zes andere classes. In de toekomst zal er uitgebreide informatie komen over al de classes. Tot nu toe zijn alleen de volgende belicht:

Soldier, Engineer, Adept

Infiltrator, Sentinel, Vanguard

En wederom is het de taak van de TS om dit aan te passen indien het nodig is
quote:

De OP is hier te vinden.

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Mass_Effect"
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 22 november 2007 @ 13:20:25 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54781230
Spel is te koop overal,.... krijg hem morgen binnen
  donderdag 22 november 2007 @ 13:22:40 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54781281
Insidegamer review

Het feit dat games als Assassin’s Creed en Call of Duty 4 de afgelopen week nauwelijks meer in de buurt van mijn Xbox 360 zijn gekomen, zegt in de denk ik wel genoeg.

http://www.insidegamer.nl/xbox360/masseffect/recensies/18519
pi_54781383
Zo vet, ik word echt dat verhaal ingezogen gewoon, mooi spel, concept art is prachtig, alleen grafisch heeft het ook wel z'n nadeeltjes, maar de mannetjes zien er wel supervet uit.
pi_54781430
nja 4 in totaal nu.
en idd cod4 en ac komen ook voorlopig niet meer in me xbox. nu verder
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 22 november 2007 @ 13:42:42 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54781740
Avg Ratio: 93%
Based On 29 Media Outlets

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/930279.asp
pi_54781796
TVP... verwacht het spel morgen binnen via Gamevision (nog geen bericht gehad dat ie is verstuurd dus neem aan dat dat vandaag gaat gebeuren).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_54781974
Ik up m'n review straks ook ff.
  donderdag 22 november 2007 @ 14:13:06 #9
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54782315
ik ga hem toch maar halen morgen...
The line is a dot to you!
  donderdag 22 november 2007 @ 14:20:46 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54782453
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:13 schreef kepler het volgende:
ik ga hem toch maar halen morgen...
  donderdag 22 november 2007 @ 14:29:04 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54782557
Uw bestelling is verzonden !!
pi_54783873
Ik zou er haast een 360 om gaan halen.
Din jävla kuk!
pi_54783880
Tvp heb em
pi_54783979
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
Ik up m'n review straks ook ff.
Bij deze dus mijn review van Mass Effect .
  donderdag 22 november 2007 @ 16:40:25 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54784129
Prachtige OP _OP_
The truth was in here.
pi_54784686
Heb de limited collectors edition al een paar uur naast me liggen.

Straks als een gek naar huis en spelen!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_54784760
Hij komt morgen binnen, hij was vandaag al uitverkocht .
  donderdag 22 november 2007 @ 19:30:33 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54787229
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Bij deze dus mijn review van Mass Effect .
Netjes!
pi_54789091
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:23 schreef ehqo het volgende:
Ik zou er haast een 360 om gaan halen.
Twijfelen..... Shame on you
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_54790087
Ik krijg de de LE voor mijn verjaardag

Die is 4 december trouwens dat jullie dat ff weten

Ga hem denk spelen in de Kerstvakantie want hij is korter dan ik verwachtte!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_54794054
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg de de LE voor mijn verjaardag

Die is 4 december trouwens dat jullie dat ff weten

Ga hem denk spelen in de Kerstvakantie want hij is korter dan ik verwachtte!
wat is kort in jou ogen?
en wat dacht je eerst zelf dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:52:00 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54796305
Zin in vanavond... maagdelijk Mass Effect starten
The truth was in here.
pi_54796429
Wat is kort? Game kost je minstens 30-40 uur volgens verschillende Amerikaanse bronnen; dat wil zeggen, als je niet alleen de main quest speelt. Maar goed, welke RPG fan speelt nou alleen de main quest....
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_54796500
Pff nu moet ik hem ook wel gaan bestellen denk ik...
pi_54796773
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:59 schreef Kasper79 het volgende:
Wat is kort? Game kost je minstens 30-40 uur volgens verschillende Amerikaanse bronnen; dat wil zeggen, als je niet alleen de main quest speelt. Maar goed, welke RPG fan speelt nou alleen de main quest....
Precies. Hoewel ik moet bekennen dat ik er met 18 uur mainquest only (nou ja, wel deels wat sq's gedaan) door heen ben gegaan ivm review.

Niet elke sidequest is even boeiend overigens, da's wel weer jammer. Maarja, genoeg te doen nog steeds!
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:35:04 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54797076
Jammer is dat voor reviewen.. reden waarom ik geen reviewer zou willen zijn, je moet er toch doorheen rushen en ondertussen opletten op minpunten die je kan gaan opnoemen, of althans afwegen of je het zou moeten benoemen.
Ik kan mij echt levendig voorstellen dat ik uren zoet ben in de Citadel, gewoon beetje rondlopen..en verloren gaan
The truth was in here.
pi_54797163
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Bastard het volgende:
Jammer is dat voor reviewen.. reden waarom ik geen reviewer zou willen zijn, je moet er toch doorheen rushen en ondertussen opletten op minpunten die je kan gaan opnoemen, of althans afwegen of je het zou moeten benoemen.
Ik kan mij echt levendig voorstellen dat ik uren zoet ben in de Citadel, gewoon beetje rondlopen..en verloren gaan
Valt mee. Ik review zelf ook en dat rushen doe ik niet echt (wij zijn vaak ook iets later met reviews). Ik let ook niet echt op minpunten, die vallen je op. Als ze niet opvallen zijn het ook geen minpunten imo.
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:38:40 #29
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54798320
quote:
DROOG !
pi_54798336
Dat zijn de leuke dingen aan Mass Effect. Sowieso, alle gespreksopties zijn niet zwart of wit, maar allemaal grijs. Niets is per se slecht of goed.
pi_54799078
Ik vroeg me nog iets af nadat ik iets las over de game...

Hoe zit het met Xbox Live? Ik las dat er alleen Singleplayer op zit, maar op het doosje wat ik zag staat wel "XBOX LIVE". Dus hoe zit dat?
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:16:45 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54799137
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef Filay het volgende:
Ik vroeg me nog iets af nadat ik iets las over de game...

Hoe zit het met Xbox Live? Ik las dat er alleen Singleplayer op zit, maar op het doosje wat ik zag staat wel "XBOX LIVE". Dus hoe zit dat?
Live enabled,... gewoon zien wat je gamed. En eventueel DC! ME is een singleplayer game,... zoals elke Bioware game moet zijn naar mijn mening,... moet er niet aan denken dat ze zich gaan focussen op MP.
pi_54799278
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Live enabled,... gewoon zien wat je gamed. En eventueel DC! ME is een singleplayer game,... zoals elke Bioware game moet zijn naar mijn mening,... moet er niet aan denken dat ze zich gaan focussen op MP.
Mwoah een MMORPG met de kwaliteit van een Bioware RPG.. Dat moet toch ook wel lukken zou ik denken en DLC is toch zelfs al aangekondigd dat het er zou komen?
pi_54800012
KotOR 3 wordt MMORPG?

Ja, DLC komt er aan. Waarschijnlijk nieuwe planeten (of planeten die eerst niet te bezoeken waren?) en quests. Of meer characters in The Citadel.. geen idee... maar het universum is er om uitgebuit te worden . Geheel terecht!
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:06:11 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54801283
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef Filay het volgende:

[..]

en DLC is toch zelfs al aangekondigd dat het er zou komen?
Yep,.... !

Maar ik geloof dat Bioware en Lucasarts iets van plan zijn,... klinkt serieus als KOTOR3 inderdaad,.... Staat nog los van EA!
pi_54803891
quote:
Wat een sissyklapje Hij komt zo langzaam dat je hem makkelijk kan blocken
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:19:30 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54805173
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:10 schreef ach het volgende:

[..]

Wat een sissyklapje Hij komt zo langzaam dat je hem makkelijk kan blocken
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:41:42 #38
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_54805513
Vanmiddag de LE gehaald bij de lokale gameshop want de bestelling bij Bol.com was nog steeds niet verwerkt. Kon niet meer wachten

Net de proloog en gedaan en nu de Citadel aan het verkennen. Wat een graphics, geluid, gameplay en vooral, wat een heerlijk verhaal. Je wordt echt in de game gezogen en wilt gewoon steeds verder. Dit roept echt herinneringen op van Planescape Torment, ook van Bioware natuurlijk.

Nog geen last gehad van een brakke AI, framerate drops of wat voor problemen dan ook. Het is echt allemaal het lange wachten waard.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:05:10 #39
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_54808266
tvp.
Nette OP
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:27:00 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54810070
Dammm
Word helemaal in het verhaal gezogen gewoon... vergeet te roken en te drinken
The truth was in here.
pi_54818288
Ik heb hem besteld, maandag zal hij wel binnen zijn en anders dinsdag. Ben er alleen wel net achter dat de Call of Duty 4 Multiplayer master is.
pi_54818715
Die klap!

Brute game, heb er een uurtje of 8 opzitten en kijk nog steeds mijn ogen uit.
  zondag 25 november 2007 @ 10:41:31 #43
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54819733
Twee uur in het spel,... net Edin nog wat afgerond,... serieus wennen zonder echte tutorial, maar geeft wel een extra dimensie. Zelf uitzoeken,.... heb hier en daar al gezien waar iedereen het over heeft qua minpunten. Texture-loading en soms een stotter,... ik kan bijna niet begrijpen dat dit mee is gewogen in sommige reviews met zo'n spel op de voorgrond en in het achterhoofd. De graphics zijn echt fenomenaal,.... en de gameplay heerst. De voice-acting en de opbouw niet te meten. Soms beseffen gamers en reviewers niet wat ze voor zich hebben.

Begin ook te leren direct na elk level je wapens om te vormen tot gel mocht het niks zijn,... item-management is in dit spel zo belangrijk denk ik. Maar ben KOTOR gewent,... was precies hetzelfde! Wat een setting! Briljant spel tot nu toe en ben nog niet eens echt begonnen

Ben overigens een Vanguard, Earthborne, Sole survivor,... maar ik denk dat een hoop die laatste twee hebben,... spreekt vaak het meest aan! Ik KAN niet wachten om vanavond dit spel weer op te starten!!
  zondag 25 november 2007 @ 11:16:11 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54820398
Ben zelf ook zooo aan het genieten
Ook een Earthborne soulsurvivor inderdaad, wel een female soldier.. en ze is lekker en brutaal.
Vind het heerlijk dat je eigenlijk kan antwoorden wat je wil antwoorden.. ik was in een bar op zoek naar een dronken persoon, en die begon zo van "hee moppie, wil je straks ook voor mij dansen?" en dan daar fel op kunnen reageren.. priceless.

Gisteren op de eerste planeet aangekomen.. dat rijden met die kar is ook goed gedaan zeg, en die uitgestrektheid van de planeet... ben echt aan het gillen van de graphix ook!

Snap echt niet gewoon, dat iemand een 7 kan geven voor dit spel en die stotteringen zijn mij nog niet opgevallen!
The truth was in here.
  zondag 25 november 2007 @ 11:53:47 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54821167
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf ook zooo aan het genieten
Ook een Earthborne soulsurvivor inderdaad, wel een female soldier.. en ze is lekker en brutaal.
Vind het heerlijk dat je eigenlijk kan antwoorden wat je wil antwoorden.. ik was in een bar op zoek naar een dronken persoon, en die begon zo van "hee moppie, wil je straks ook voor mij dansen?" en dan daar fel op kunnen reageren.. priceless.

Gisteren op de eerste planeet aangekomen.. dat rijden met die kar is ook goed gedaan zeg, en die uitgestrektheid van de planeet... ben echt aan het gillen van de graphix ook!

Snap echt niet gewoon, dat iemand een 7 kan geven voor dit spel en die stotteringen zijn mij nog niet opgevallen!
Gelukkig is de average review 94%, maar sommige reviewers is het echt naar de bol gestegen. Het is 'in' om streng te zijn denk ik dan. Krijg kriebels als ik dat zo lees van je,... wil ook verder
  zondag 25 november 2007 @ 11:54:03 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54821175
Dat geluid van die wapens en ontploffingen over je sub zeg
pi_54821304
Ik zie alleen maar positieve verhalen
Gaat me weer geld kosten
pi_54821420
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gelukkig is de average review 94%, maar sommige reviewers is het echt naar de bol gestegen. Het is 'in' om streng te zijn denk ik dan. Krijg kriebels als ik dat zo lees van je,... wil ook verder
Wellicht zijn ze er eindelijk achter dat spellen een 10 geven achterlijk is?
Tijdje geleden kreeg elk speelbaar spel een 8.5 of hoger.
Ik vind het wel prettig zo, wat meer genuanceerder(hoewel een 9.4 nauwelijks genuanceerd op mij over komt).
En laten we eerlijk zijn, al had het spel een 8 gekregen, dan was het toch ook nogsteeds goed?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_54821716
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef =HellFire= het volgende:
KotOR 3 wordt MMORPG?
Alsjeblieft niet zeg, die dingen raak ik nog niet eens aan met een lange stok Bioware of niet.
Eerst je trilogie afmaken, daarna mogen ze er wat mij betreft wel mmo-troep van maken
pi_54821794
Mass Effect .

Het lijkt eerder een epische film dan een game. Geweldig gedaan. Er is echt enorm veel aandacht aan de hele game geschonken. Alleen word je zonder voorbereiding direct in het diepe gegooid en frustreert het combatsysteem me nog enigszins maar dat is misschien een kwestie van wennen en doet niets af aan de geweldige beleving die Mass Effect me tot nu toe heeft bezorgd.

Ik ben een spacer war hero van de klasse Vanguard . Kan je als Vanguard niet trainen voor een assault rifle?
pi_54821869
Volgens mij kan dat alleen met de soldier class.
~Leonard Cohen
pi_54822085
Zoiets vermoede ik al ondanks dat in de beschrijving van Vanguard in het boekje staat dat hij in staat is om de krachten van de soldier en adept te combineren. Dus ik dacht aanvankelijk dat je dan ook wel assault rifle kan trainen maar niet dus .
  zondag 25 november 2007 @ 13:39:15 #53
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54823139
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Wellicht zijn ze er eindelijk achter dat spellen een 10 geven achterlijk is?
Tijdje geleden kreeg elk speelbaar spel een 8.5 of hoger.
Ik vind het wel prettig zo, wat meer genuanceerder(hoewel een 9.4 nauwelijks genuanceerd op mij over komt).
En laten we eerlijk zijn, al had het spel een 8 gekregen, dan was het toch ook nogsteeds goed?
Helemaal mee eens,... reviews boeien me weinig,... maar vind persoonlijk een 7 voor dit spel echt niet kunnen,.... niet dat het wat uitmaakt. Maar,... de tijd en de inzet die in dit spel gegaan is voel je echt,... kwaliteit druipt ervan af!
pi_54824625
Yeah, heb de OST gevonden .
pi_54825548
quote:
dat ze nog opstaat..
pi_54827205
Ben geen RPG fan....
Maar dit is
Alleen jammer dat het SP is
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_54828808
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
Ben geen RPG fan....
Maar dit is
Alleen jammer dat het SP is
Echte RPG-fans hoeven dus geen MP.
  zondag 25 november 2007 @ 17:59:46 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54829700
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Echte RPG-fans hoeven dus geen MP.
  zondag 25 november 2007 @ 18:48:34 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54830883
Ik zou ook geen MP willen in dit spel... dit is mijn beleving!
The truth was in here.
pi_54830970
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Coop, zowel online als offline, is altijd wel tof bij RPG's tbh. Ik mis het dus ook een beetje bij Mass Effect op dit moment.
  zondag 25 november 2007 @ 19:13:07 #61
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54831456
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Coop, zowel online als offline, is altijd wel tof bij RPG's tbh. Ik mis het dus ook een beetje bij Mass Effect op dit moment.
Co-op zou inderdaad wel cool zijn zij het als dit spel meer actie-georienteerd was. Met het verhaal,.. de conversaties en menu-opties is het gewoon niet te doen denk ik.
pi_54831536
Het lijkt mij ook helemaal niet leuk. Als je dat hele deel in de stad niets zou kunnen doen omdat iemand anders sheppard is.
~Leonard Cohen
pi_54831646
haha wow @ youtube filmpje.

Damn hij hoekt haar heerlijk neer zeg
pi_54831871
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Het lijkt mij ook helemaal niet leuk. Als je dat hele deel in de stad niets zou kunnen doen omdat iemand anders sheppard is.
Dat zou idd niet leuk zijn...
Online zou het een soort van Eve-Online gameplay zijn....
pi_54838636
Wat een game... paar vragen.

- Komen er later in de game nog steden zoals The Citadel. Dus, met mensen, winkeltjes, en bars?

- Ik ben nu net uit de Citadel en kan dus nu planeten verkennen. Ik heb alleen nu nog maar 5 van de 6 squad members. Is die laatste nog van een sidequest in de Citadel of ontmoet ik die later?
  maandag 26 november 2007 @ 00:30:36 #66
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_54839354
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef -Dries- het volgende:

- Ik ben nu net uit de Citadel en kan dus nu planeten verkennen. Ik heb alleen nu nog maar 5 van de 6 squad members. Is die laatste nog van een sidequest in de Citadel of ontmoet ik die later?
Had er 5 nu heb ik er nog 3.
Cool spel.
Bijna 15 uur gespeeld dit weekend, erg verslavend.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_54842389
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef -Dries- het volgende:

- Komen er later in de game nog steden zoals The Citadel. Dus, met mensen, winkeltjes, en bars?

1. Geen steden, wel kolonies, met mensen en winkeltjes.

2. De laatste vind je bij een dig site, een van de planeten die bij het verhaal horen.
  maandag 26 november 2007 @ 10:14:44 #68
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_54842541
Gisteren voor het eerst de Citadel verlaten om verder te gaan met de main quest, kom ik aan op die planeet om die ene NPC te zoeken wordt mijn wagen onderweg helemaal kapot geschoten. Kan wel terugschieten maar de Geth gaan echt heel langzaam neer. Volgens mij kan je die wagen niet upgraden? Iemand tips?
  maandag 26 november 2007 @ 10:19:07 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54842610
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor het eerst de Citadel verlaten om verder te gaan met de main quest, kom ik aan op die planeet om die ene NPC te zoeken wordt mijn wagen onderweg helemaal kapot geschoten. Kan wel terugschieten maar de Geth gaan echt heel langzaam neer. Volgens mij kan je die wagen niet upgraden? Iemand tips?
Heb je een technician bij je? Die kan repareren... anders, good luck
The truth was in here.
  maandag 26 november 2007 @ 10:20:39 #70
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_54842647
Zo tijd om mijn bevindingen neer te pennen. Ik kan niets anders zeggen dan dat BioWare did it again. Ik had hem zaterdagmiddag gehaald en was alleen thuis. Ik had nog snel een broodje gegeten en dacht het avondeten pak ik rond 19:00 uur wel. Het was 13:00 toen ik begon. Ik ging dus spelen en voordat ik het wist was het 1:15 op de klok Zondag precies hetzelfde verhaal.

Deze game is zo meeslepend dat je er totaal ingezogen wordt. Dit is next gen voor mij. Ik vind die Wrex trouwens een van de coolste personage's die er rond loopt. Doe hem een heavy armor aan en je hebt een lopende tank.

De link met het boek was ook aardig uitgewerkt. Een hoop bekende punten kwamen terug. Ik ga gauw naar school, sportschool en dan gauw weer verder met deze epos van een game. Vanavond staat Ashlee op het programma. Er ontwikeld zich een aardige band tussen mij en haar. Kijken of ik haar kan pakken vanavond door haar een voorstel te doen dat het maar een paar stappen naar de Mako is in het vrachtruim
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_54842665
quote:
Vergeet niet dat je ook nog een kanon hebt. Die gunturret is handig maar dat kanon (met RB) hakt er wel in!
  maandag 26 november 2007 @ 10:31:46 #72
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_54842834
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef =HellFire= het volgende:
Vergeet niet dat je ook nog een kanon hebt. Die gunturret is handig maar dat kanon (met RB) hakt er wel in!
Oh, gaan we die eens proberen
pi_54845271
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:20 schreef DooD het volgende:
Deze game is zo meeslepend dat je er totaal ingezogen wordt. Dit is next gen voor mij. Ik vind die Wrex trouwens een van de coolste personage's die er rond loopt. Doe hem een heavy armor aan en je hebt een lopende tank.

De link met het boek was ook aardig uitgewerkt. Een hoop bekende punten kwamen terug. Ik ga gauw naar school, sportschool en dan gauw weer verder met deze epos van een game. Vanavond staat Ashlee op het programma. Er ontwikeld zich een aardige band tussen mij en haar. Kijken of ik haar kan pakken vanavond door haar een voorstel te doen dat het maar een paar stappen naar de Mako is in het vrachtruim
Eens, alleen jammer dat Wrex ook een Vanguard is, daarom neem ik hem niet mee als ik een planeet ga verkennen. Ben zelf ook Vanguard en wil toch iets meer balanced te werk gaan. Ashley en Garrus gaan meestal met mij mee. Ashley is bij mij bijna maxed out in assault rifle en Garrus doet het met de sniper.

Zit er nu zo'n 15 uur in en heb na het verlaten van The Citadel nog geen main quest planet aangeraakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Un4 op 26-11-2007 13:36:13 ]
...war never changes
pi_54849816
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:06 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

1. Geen steden, wel kolonies, met mensen en winkeltjes.
Gelukkig
pi_54850237
Ik zit nu zo'n 8 uur in het spel, maar ik wil weer opnieuw beginnen omdat ik andere keuzes wil maken .
pi_54862677
Echt een geweldig spel alleen ik heb soms wel heel erg last van textures die opeens worden ingeladen. Ik heb filmpjes gehad waarin de textures pas na 5 seconde tevoorschijn kwamen...

En is het normaal dat je xbox helemaal aan het ratelen is als je mass effect aan het spelen bent? Ik heb dat bij andere games niet.

Heb trouwens ook dat als ik een game laad dat het dan zeker 10 seconde duurt voordat alle textures om me heen zijn ingeladen en dat je af en toe loading ziet staan midden in een ruimte? hebben andere mensen hier ook last van of heb ik echt een probleem disc?

[ Bericht 28% gewijzigd door Unrealist- op 27-11-2007 03:02:07 ]
pi_54863461
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:39 schreef Un4 het volgende:

[..]

Eens, alleen jammer dat Wrex ook een Vanguard is, daarom neem ik hem niet mee als ik een planeet ga verkennen. Ben zelf ook Vanguard en wil toch iets meer balanced te werk gaan. Ashley en Garrus gaan meestal met mij mee. Ashley is bij mij bijna maxed out in assault rifle en Garrus doet het met de sniper.

Zit er nu zo'n 15 uur in en heb na het verlaten van The Citadel nog geen main quest planet aangeraakt.
Same here, heb er ook rond de 15 uur opzitten en de Feros en Novina missie staan nog altijd te wachten. Kep der overigens al 2 voor de bek mogen meppen in het spel, heerlijk is dat,hehe.(de Time to shut you up optie) Laatste keer sloeg ik een vrouwelijke reporter tegen de vlakte
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:20:15 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54863484
Viel me gisteren op, na het loaden (wat inderdaad begint als je ineens een andere kamer binnenloopt) dat de textures nog aan het laden zijn.

Maar hee, eerder zag je in een spel een zwart scherm, "loading" en kon je daarna beginnen, dat heb je nu dus niet. Een lichte stottering.. en dan een paar tellen wat laden van textures... poepoe hee, heb je de rest van de levels en werelden wel gezien Ziet er toch schitterend uit allemaal man!
The truth was in here.
pi_54863529
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nu zo'n 8 uur in het spel, maar ik wil weer opnieuw beginnen omdat ik andere keuzes wil maken .
Dat heb ik ook een keer gedaan.
Maar wat een spel. Ik ben sinds KotOR niet zo in een spel gezogen.
Alles is zo vet en goed uitgewerkt. Mass Effect is hard op weg mijn beste game evah te worden . .
MASS EFFECT!!!!!!! .
Sorry .
-
pi_54863543
quote:
Geth neerschieten met je kanon (R-bumper).
Dan heb je ze zo neer.
-
pi_54863581
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:18 schreef bigore het volgende:

[..]

Same here, heb er ook rond de 15 uur opzitten en de Feros en Novina missie staan nog altijd te wachten. Kep der overigens al 2 voor de bek mogen meppen in het spel, heerlijk is dat,hehe.(de Time to shut you up optie) Laatste keer sloeg ik een vrouwelijke reporter tegen de vlakte
Hmm, die ene negerin die die vragen gaat stellen over de mensheid en de Normandy enzo (als je terug in de Citadel komt)
Ik heb wel een savegame net daarvoor aangemaakt, maar uiteindelijk had ik maar wat antwoorden gegeven. Ik wil d'r ook op d'r bek rossen .
-
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:33:59 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54863616
Ben wel blij dat ik een soldier ben.. ik hoorde van een Gijs dat hij geen soldier was maar ook niet kon inzoomen met zn sniper wapen
Af en toe wel lekker cool.. aanleggen en dan die knal door je subwoofer
The truth was in here.
pi_54863791
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ben wel blij dat ik een soldier ben.. ik hoorde van een Gijs dat hij geen soldier was maar ook niet kon inzoomen met zn sniper wapen
Af en toe wel lekker cool.. aanleggen en dan die knal door je subwoofer
Ik ben juist heel blij dat ik uiteindelijk opnieuw ben begonnen met een adept.
Die "Jedi" powers zijn echt te cool. Lift en singularity enzo .
-
pi_54864487
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Unrealist- het volgende:
Echt een geweldig spel alleen ik heb soms wel heel erg last van textures die opeens worden ingeladen. Ik heb filmpjes gehad waarin de textures pas na 5 seconde tevoorschijn kwamen...

En is het normaal dat je xbox helemaal aan het ratelen is als je mass effect aan het spelen bent? Ik heb dat bij andere games niet.

Heb trouwens ook dat als ik een game laad dat het dan zeker 10 seconde duurt voordat alle textures om me heen zijn ingeladen en dat je af en toe loading ziet staan midden in een ruimte? hebben andere mensen hier ook last van of heb ik echt een probleem disc?
Nee, het hoort zo. Helaas helaas.
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:50:00 #85
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_54870160
Fokking gave game
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_54870217
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:36 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nee, het hoort zo. Helaas helaas.
Zoals iemand hierboven al zei, het brengt wat meer snelheid in de game, anders zou je langer moeten wachten voordat je kan spelen, nu mag je vrij snel weer aan de gang met als gevolg dat er later textures worden ingeladen, mij maakt het in ieder geval geen bal uit.

Dit is overigens de eerste RPG waar ik zo fokking verslaafd aan ben, nie normaal, wat een verhaal.
pi_54870736
Ik land net op een of andere woestijn planeet. Dus ik ga een rondje rijden en ik zie en gigantische vlakte, mooi eindelijk niet die pokkebergen op! Gewoon cruisen door de woestijn.
Begint m'n controller ineens als een gek te trillen, kut de Geth.. Maar nee hoor, komt er ineens vlak naast m'n wagentje een gigantische Sandworm uit het zand schieten, ik schrok me helemaal de pleuris .

Zo zijn er best veel leuke dingen

Sidequest (Ruimteschip reageert nergens meer op):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 43% gewijzigd door VoreG op 27-11-2007 15:31:53 ]
pi_54871292
Hoe kom je trouwens weer terug naar je schip als je gedropt bent op een planeer met je MACO?
~Leonard Cohen
pi_54871716
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hoe kom je trouwens weer terug naar je schip als je gedropt bent op een planeer met je MACO?
Met Y dacht ik.
-
pi_54871741
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef HAL9000S het volgende:
Fokking gave game
Whaaa, je hebt um ook eindelijk. .
Told ya so .
Deze game is EPISCH!!!!
-
pi_54871769
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Met X als je in de maco zit en anders via de map en dan X.
pi_54871862
Ik heb hem ook binnen

Ga hem straks eens spelen. Ik hoop dat ik er niet te verslaafd aan raak want ik moet nog meer spelen.
pi_54872431
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef bigore het volgende:

[..]

Zoals iemand hierboven al zei, het brengt wat meer snelheid in de game, anders zou je langer moeten wachten voordat je kan spelen, nu mag je vrij snel weer aan de gang met als gevolg dat er later textures worden ingeladen, mij maakt het in ieder geval geen bal uit.

Dit is overigens de eerste RPG waar ik zo fokking verslaafd aan ben, nie normaal, wat een verhaal.
Een klein beetje is geen probleem. Maar halve filmpjes moeten kijken zonder textures en stukken (vooral buiten) die onspeelbaar worden door framerate problemen en loading schermen gaan mij echt te ver.
pi_54872504
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Een klein beetje is geen probleem. Maar halve filmpjes moeten kijken zonder textures en stukken (vooral buiten) die onspeelbaar worden door framerate problemen en loading schermen gaan mij echt te ver.
Das dan je XBOX, denk ik.
Langer dan 2 of 3 seconde zonder textures ben ik nog niet tegengekomen.
Vette framedrops ingame ook niet btw. Wel een paar in filmpjes soms, maar niet dat het gamen niet te doen is of dat het frame voor frame gaat. Gelukkig maar .
Misschien oude vs nieuwe X360 ofzo?
-
pi_54872561
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Das dan je XBOX, denk ik.
Langer dan 2 of 3 seconde zonder textures ben ik nog niet tegengekomen.
Vette framedrops ingame ook niet btw. Wel een paar in filmpjes soms, maar niet dat het gamen niet te doen is of dat het frame voor frame gaat. Gelukkig maar .
Misschien oude vs nieuwe X360 ofzo?
Ik heb het af en toe ook dat het te lang duurt. Ook tijdens sommige gesprekken moeten de textures inladen, maar dat kan zijn, omdat ik sommige gesprekken al ken en doordruk met X.

En m'n Xbox maakt best wel wat lawaai in vergelijking met andere spellen.
pi_54875186
quote:

[..]

Beetje overdreven, heb er nooit meer dan 3 seconden last van. Of je Xbox is inderdaad dood aan het gaan.

Mijn GOTY is het in ieder geval wel. Zit er nu 20 uur in en heb na het verlaten van The Citadel alleen nog maar sidequests gedaan. Ben nu level 24 ofzo en inmiddels geen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combat wordt ook steeds leuker, begin steeds meer de abilities van mijn squadmates te gebruiken. Garrus is echt geniaal tegen synthetic tegenstanders!
...war never changes
pi_54875291
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:34 schreef Un4 het volgende:

[..]

Beetje overdreven, heb er nooit meer dan 3 seconden last van. Of je Xbox is inderdaad dood aan het gaan.

Mijn GOTY is het in ieder geval wel. Zit er nu 20 uur in en heb na het verlaten van The Citadel alleen nog maar sidequests gedaan. Ben nu level 24 ofzo en inmiddels geen
SPOILER
Combat wordt ook steeds leuker, begin steeds meer de abilities van mijn squadmates te gebruiken. Garrus is echt geniaal tegen synthetic tegenstanders!
Welke side-q is dat dan? .
-
pi_54875568
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Welke side-q is dat dan? .
SPOILER
...war never changes
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:49:28 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54875582
quote:

[..]

heb je je cache al eens geprobeerd te legen?
pi_54875621
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef kepler het volgende:

[..]

Mass Effect maakt geen gebruik van het cache geheugen..

Vandaar ook dat constante streamen van de cd.
...war never changes
pi_54877238
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef Un4 het volgende:

[..]

Mass Effect maakt geen gebruik van het cache geheugen..

Vandaar ook dat constante streamen van de cd.
En toch wordt er gezegd dat het kan helpen om je cache te legen.
Door MS zelf nota bene.
-
pi_54877486
Wat ik me afvraag bij de technische problemen die ik soms ook ervaar in Mass Effect is of de makers die problemen voor lief nemen, ik neem immers aan dat ze weten dat het niet altijd vlekkeloos loopt, of dat het een kwestie van slecht programmeerwerk oid is?

Of haalt is deze game het max uit de 360 en er soms zelfs over heen gaat met als gevolg bijv. framedrops.
pi_54877623
Ik ga echt veels te snel dood. Mijn armor is wel up to date, maar ik heb maar 1 schild. Hoe kan ik meerdere van die blauwe blokjes krijgen?
pi_54877637
Ik heb niet zo heel veel last gehad van laadtijden, traagheid enz. tot nu toe dus ik ben blij

Game is wel goed tot nu toe ookal vind ik mn squad soms wel wat onnozel.
pi_54880350
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef kepler het volgende:

[..]

Oh dat heb ik echt al 100 keer gedaan, maakt geen zak uit.
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik me afvraag bij de technische problemen die ik soms ook ervaar in Mass Effect is of de makers die problemen voor lief nemen, ik neem immers aan dat ze weten dat het niet altijd vlekkeloos loopt, of dat het een kwestie van slecht programmeerwerk oid is?

Of haalt is deze game het max uit de 360 en er soms zelfs over heen gaat met als gevolg bijv. framedrops.
Volgens mij werken ze zelf ook vaak met xboxen die net iets beter zijn en willen ze nog wel eens niet genoeg testen op ''gewone'' xboxen.

Maargoed ik ga morgen maar ff naar de winkel om mn disc om te ruilen voor een andere mass effect dvd want dit hoort volgens mij echt niet.

Het viel me wel op dat de eerste uren vlekkeloos verliepen. pas toen ik een tijdje in de citadel rondliep begon het steeds erger te worden en op de eerste planeet waar je heen kon gaan was het helemaal een ramp
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:31:16 #106
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54880511
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef MrX1982 het volgende:

devvers proberen altijd de limiet op te zoeken van een console, daarom zul je altijd zulke problemen ophouden. In het begin kom je die limiet eerder tegen omdat je de console niet zo goed kent. Later kan je steeds meer doen door beter te programmeren. Maar op een dag moet je tevreden zijn met wat je hebt, er moet immers geld verdiend worden
  woensdag 28 november 2007 @ 01:02:29 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54882583
Tis meer een Bioware tik. Kotor, Jade,.... al hun games hebben dit. En dan vind ik dit spel nog het beste draaien van allemaal! Gears of War ziet er ook bijvoorbeeld ook gruwelijk goed uit,.... geen ENE stottering. Echt een minpuntje van de Mass Effect ervaring,... maar zo zo zo klein,... de rest veegt dit van tafel,... echter,... de framerate stabiel houden had dit spel echt perfect gemaakt,... is echt het enige waar ik me af en toe aan stoor.
pi_54883089
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:18 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga echt veels te snel dood. Mijn armor is wel up to date, maar ik heb maar 1 schild. Hoe kan ik meerdere van die blauwe blokjes krijgen?
Armor met veel shield
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_54883144
Voor Mass Effect 2 zou ik wel graag willen dat ze wegen aanleggen op die niet bevolkte planeten, ik word helemaal gek van dat brakke wagentje dat tegen veel te puntige bergen aan moet rijden .
pi_54884588
Hmm kga overnieuw beginnen denk, keb mijn characters echt kut geskilled
  woensdag 28 november 2007 @ 08:35:22 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54884614
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:44 schreef VoreG het volgende:
Voor Mass Effect 2 zou ik wel graag willen dat ze wegen aanleggen op die niet bevolkte planeten, ik word helemaal gek van dat brakke wagentje dat tegen veel te puntige bergen aan moet rijden .
Ik heb een beetje last van dat omhoog en naar beneden kijken.. gaat net andersom. En weer geen last als ik gewoon met Jane Shepard loop
The truth was in here.
pi_54884883
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik land net op een of andere woestijn planeet. Dus ik ga een rondje rijden en ik zie en gigantische vlakte, mooi eindelijk niet die pokkebergen op! Gewoon cruisen door de woestijn.
Begint m'n controller ineens als een gek te trillen, kut de Geth.. Maar nee hoor, komt er ineens vlak naast m'n wagentje een gigantische Sandworm uit het zand schieten, ik schrok me helemaal de pleuris .

Zo zijn er best veel leuke dingen

Sidequest (Ruimteschip reageert nergens meer op):
SPOILER
Welke sidequest is dat, komt me niet bekend voor en heb zover ik weet alle sidequest voorlopig gedaan, dus of je bent verder dan mij, of ik ben wat vergeten.
pi_54885335
SPOILER
Heeft iemand hem het voordeel van de twijfel gegeven?
-
pi_54886697
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
SPOILER
Heeft iemand hem het voordeel van de twijfel gegeven?
Nope, die zieke klootzak mag mij niet leven.

Net Mass Effect uitgespeeld, wat een verhaal! Maar ik moet zeggen,
SPOILER
  woensdag 28 november 2007 @ 10:38:15 #115
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54886783
Hoelang heb je er over gedaan? en incl of excl sidequests? En de andere wie hem hebben uitgespeeld?
pi_54887124
Eerst 18 uur, later dik 20 uur met meer SQ's...
pi_54887394
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Hoelang heb je er over gedaan? en incl of excl sidequests? En de andere wie hem hebben uitgespeeld?
30 uur met de "Majority Achievement" gehaald, daarna nog een paar gedaan. Sidequests zijn vaak erg repetitief...
  woensdag 28 november 2007 @ 11:19:05 #118
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54887706
Oke dan kan ik hem wel in 1 weekje kerstvakantie uitkrijgen dus
pi_54888007
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
Oke dan kan ik hem wel in 1 weekje kerstvakantie uitkrijgen dus
Dat moet lukken, heb trouwens ook de Power Gamer achievement gekregen, nu alleen nog de EXTREME Power Gamer, level 60, zie je het gebeuren? :p
pi_54888350
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dat moet lukken, heb trouwens ook de Power Gamer achievement gekregen, nu alleen nog de EXTREME Power Gamer, level 60, zie je het gebeuren? :p
ik kom nooit verder dan eind lvl 30 ofzo. Ik moet m'n eigen character nog maar es importeren en opnieuw spelen.
pi_54888719
Krijg hem vanmiddag eindelijk nadat TNT hem een paar dagen kwijt was.
f*cking bastards...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_54888911
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Krijg hem vanmiddag eindelijk nadat TNT hem een paar dagen kwijt was.
f*cking bastards...
Als-ie open is, dan weet je dat de postbode em uit heeft gespeeld.
pi_54889039
Ik ben trouwens nog nooit zo in een spel getrokken.
Voor mij iig in m'n top 3 best games ever. .
-
  woensdag 28 november 2007 @ 13:15:55 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54890645
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben trouwens nog nooit zo in een spel getrokken.
Voor mij iig in m'n top 3 best games ever. .
Voor mij gaat die op 1 komen Moet hem nog wel spelen maar schijnt dus best mee te vallen met de lengte daar ben ik opzich wel blij mee

Lekker in 1e week van de Kerstvakantie spelen. Hopelijk vriest het dan en zit ik lekker in Mass Effect!
pi_54890823
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Voor mij gaat die op 1 komen Moet hem nog wel spelen maar schijnt dus best mee te vallen met de lengte daar ben ik opzich wel blij mee

Lekker in 1e week van de Kerstvakantie spelen. Hopelijk vriest het dan en zit ik lekker in Mass Effect!
Ik kan nooit kiezen, dus heb ik 3 nummer 1 games .
-
  woensdag 28 november 2007 @ 14:58:49 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54893727
Dat geluid van die Geth Ohhh,... zo goed. Na 6 uur begonnen aan de eerste echte main quest. Gekozen voor Feros,... colony iets,... zooo heftig Je krijgt een moment in het spel waarin ineens de puzzelstukjes vallen. Niet alleen qua controls, maar ook qua equipment.

Zo nu en dan dus bullshit items direct omvormen tot gel. Upgraden en equippen. Voorkeurscombo's,... lift en shotgun

Zooo cool om een lift op iemand te doen die op je afrent,.... vliegt je in slowmo voorbij,.. boven je,.. BOEM!
  woensdag 28 november 2007 @ 15:22:04 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54894389
Net uitgespeeld. Eindelijk een developer die weet wat ze fout hebben gedaan bij hun vorige games en echt moeite heeft gedaan om het concept te verbeteren. Het vechtsysteem is uitstekend. De A.I. zorgt er wel voor dat vechten soms wat chaotisch is. Maar het is een originele en vooral goed uitgewerkte variant van Resident Evil 4's en GoW's mechanics.

Geweldige game. Petje af voor Bioware. Ze laten zien dat sfeer zelfs idioot veel laadtijden en hinderlijke grafische pop-ups kunnen doen vergeten.

Ik wil deel 2. Binnen 2 jaar!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_54894421
Ik vind Feros een ontzettend matige planeet. Vooral qua stijl is het slecht uitgewerkt vind ik. Lelijke ruines enzo.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:27:49 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54894551
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:23 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind Feros een ontzettend matige planeet. Vooral qua stijl is het slecht uitgewerkt vind ik. Lelijke ruines enzo.
Persoonlijk,... zelf zie ik namelijk erg veel details in de omgeving. Schoonheid uit een grauw bestaan halen is niet makkelijk te realiseren Vind het geweldig!
  woensdag 28 november 2007 @ 15:30:46 #130
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54894651
Ik heb vorige week een xbox 360 opgehaald + mass effect... die game is een echte Bioware game (=top kwaliteit)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54895646
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef bigore het volgende:

[..]

Welke sidequest is dat, komt me niet bekend voor en heb zover ik weet alle sidequest voorlopig gedaan, dus of je bent verder dan mij, of ik ben wat vergeten.
Ik weet de naam nu even niet, ik zal vanavond wel even kijken.
Het was een schip dat gewoon op de map stond, ik kreeg er geen opdracht voor (die kreeg ik pas toen ik binnen kwam).
pi_54895793
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef bigore het volgende:

[..]

kerel, ga nou maar gewoon Assassins creed spelen, is veel vetter
pi_54896468
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Persoonlijk,... zelf zie ik namelijk erg veel details in de omgeving. Schoonheid uit een grauw bestaan halen is niet makkelijk te realiseren Vind het geweldig!
Qua missies valt het ook wat tegen vind ik. Echt duidelijk de minste van de vier. En Ilos is ook niet al te bijzonder (zelfs vrij kort...). Jammer.

Voor de rest ben ik nog steeds fan. Don't worry. .
pi_54896768
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

kerel, ga nou maar gewoon Assassins creed spelen, is veel vetter
STFU echt.
20 minuten loos op een paard zitten heen en weer.
Dit is en een geniaal verhaal, met beste voice acting OOIT in een game en graphs waar AC een puntje aan kan zuigen.
MASS ERECT .
-
pi_54898789
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

en graphs waar AC een puntje aan kan zuigen.

Je kunt overdrijven.
pi_54912465
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

STFU echt.
20 minuten loos op een paard zitten heen en weer.
Dit is en een geniaal verhaal, met beste voice acting OOIT in een game en graphs waar AC een puntje aan kan zuigen.
MASS ERECT .
Graphics waar AC een puntje aan kan zuigen wil ik nou niet zeggen, de mannetjes zien er heel mooi uit, maar de omgevingen zijn van mindere kwaliteit als AC.
pi_54912475
Ik vond AC er niet echt heel indrukwekken uitzien eigenlijk .
En de voice acting was echt tenenkrommend slecht. Wat een tegenvaller was AC zeg....
Maar goed, hier gaat het over de beste game ooit. .
-
  donderdag 29 november 2007 @ 09:20:54 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54913089
Feros afgerond,..... jammer dat er geen vinkjes ofzo bij al de bezochtte planeten komt
pi_54913102
Zojuist uitgespeeld, prachtspel .
Die keuzes die je op gegeven moment moet maken dwingen je echt om het spel nog een keer te spelen .

Meerdere keren overnieuw zelfs, man wat een einde!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:21:53 #140
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54913106
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond AC er niet echt heel indrukwekken uitzien eigenlijk .
En de voice acting was echt tenenkrommend slecht. Wat een tegenvaller was AC zeg....
Maar goed, hier gaat het over de beste game ooit. .
Beste game ooit. Nee, zeker niet. Het spel heeft teveel fouten en balanserings issues om die titel te krijgen.

Het is wel een erg, ERG sfeervol en vermakelijke game. Ik heb hem in 18 uur uitgespeeld en ben direct aan mijn 2e speelbeurt begonnen. Van schoolwerk is er deze week helemaal niets terecht gekomen.

Wat ik ook grappig vind, is dat ik me nu al zorgen maak met welk eind ik deel 2 wil beginnen. Eigenlijk is dat te gek voor woorden aangezien dat spel nog wel 2 jaar op zich laat wachten.
pi_54913661
Damn, gewoon twee dagen niet kunnen spelen omdat ik steeds te laat thuis was uit m'n werk. En een kein uurtje Mass Effect is een cocktease van een uur dus daar begin ik niet aan.

Ga nog zo veel mogelijk side quests doen voordat ik richting de eerste main quest planeet ga. Zit nu al op 20 uur maar heb gelukkig nog even voor de boeg!

Voor Mass Effect 2 zou het inderdaad een goede optie zijn om reeds bezochte planeten te markeren of iets dergelijks. Raak nu al de weg kwijt! Laat staan als er nog meer planeten bij komen.

Ook een vette sidequest is die van
SPOILER
...war never changes
pi_54914486
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef Un4 het volgende:
Damn, gewoon twee dagen niet kunnen spelen omdat ik steeds te laat thuis was uit m'n werk. En een kein uurtje Mass Effect is een cocktease van een uur dus daar begin ik niet aan.

Ga nog zo veel mogelijk side quests doen voordat ik richting de eerste main quest planeet ga. Zit nu al op 20 uur maar heb gelukkig nog even voor de boeg!

Voor Mass Effect 2 zou het inderdaad een goede optie zijn om reeds bezochte planeten te markeren of iets dergelijks. Raak nu al de weg kwijt! Laat staan als er nog meer planeten bij komen.

SPOILER
Nadeel is alleen weer dat die gastjes die jij niet afmaakt maar die andere gasten jou geen XP geven, dus of het beter is, is de vraag.
pi_54914542
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef bigore het volgende:

[..]

Nadeel is alleen weer dat die gastjes die jij niet afmaakt maar die andere gasten jou geen XP geven, dus of het beter is, is de vraag.
Over het algemeen leveren die toch niet zo erg veel op dus dat is nog wel te overzien.

De muziek is trouwens ook echt top, heerlijk die Blade Runner-esque stijl.
...war never changes
pi_54914792
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:39 schreef Un4 het volgende:

[..]

Over het algemeen leveren die toch niet zo erg veel op dus dat is nog wel te overzien.

De muziek is trouwens ook echt top, heerlijk die Blade Runner-esque stijl.
Ja he, viel mij ook al op.
pi_54914923
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Beste game ooit. Nee, zeker niet. Het spel heeft teveel fouten en balanserings issues om die titel te krijgen.

Het is wel een erg, ERG sfeervol en vermakelijke game. Ik heb hem in 18 uur uitgespeeld en ben direct aan mijn 2e speelbeurt begonnen. Van schoolwerk is er deze week helemaal niets terecht gekomen.

Wat ik ook grappig vind, is dat ik me nu al zorgen maak met welk eind ik deel 2 wil beginnen. Eigenlijk is dat te gek voor woorden aangezien dat spel nog wel 2 jaar op zich laat wachten.
Voor mij persoonlijk is het iig de beste game ooit.
Zeker qua sfeer, voice acting en muziek. Ook ben ik nog nooit zo in een game getrokken.
Ik weet nu al dat ik um nog een keer ga uitspelen. Zit nu op 16 uur en ben nog niet eens aan m'n main quests begonnen. .
-
pi_54915787
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Zit nu op 16 uur en ben nog niet eens aan m'n main quests begonnen. .
Wacht maar totdat je daarin keuzes moet maken en dialogen moet voeren. Ge-wel-dig!

Die sidequests werd ik een beetje gek van op gegeven moment, er zijn maar 3 verschillende 'dungeons' met telkens dezelfde inhoud.
pi_54916337
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wacht maar totdat je daarin keuzes moet maken en dialogen moet voeren. Ge-wel-dig!

Die sidequests werd ik een beetje gek van op gegeven moment, er zijn maar 3 verschillende 'dungeons' met telkens dezelfde inhoud.
Ach, ik vermaak me nog wel.
Ik vind het leuk om steeds terug naar The Citadel te gaan.. .
Maar ik kan niet wachten idd om als high level aan de main q's te beginnen.
Gister ging ik op de maan dood bij de laatste swarm droids.. Zo kut, ik had niet gesaved. Alles weer opnieuw doen dus .
-
pi_54916465
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef Un4 het volgende:

Je moet een wibra schrift er bij houden als starlog
  donderdag 29 november 2007 @ 16:32:48 #149
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_54922349
Wat is mass effect toch kick. Ik ben volgens mij nu met de laatste mainquest bezig.
SPOILER
pi_54923537
Ik ga m vanavond maar eens halen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54927760
Ik krijg dinsdag de LE Ga die boekjes enz wel vast helemaal doorlezen
pi_54927885
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg dinsdag de LE Ga die boekjes enz wel vast helemaal doorlezen
Zit maar 1 boekje bij met tekst, die andere staat alleen concept art in.
Ga straks maar eens kijken wat er op die bonusdvd staat.

Toch wel aardig van die consoleshop dat ze de LE leveren voor de prijs van een normale .
pi_54928337
Dat boekje met tekst gaat toch over de rassen en achtergrond informatie enz? Hoop het tenminste
pi_54928519
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Dat boekje met tekst gaat toch over de rassen en achtergrond informatie enz? Hoop het tenminste
Yup, maar daar staat niks anders in dan dat je kan verzamelen in het spel in de Codex.
pi_54928637
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup, maar daar staat niks anders in dan dat je kan verzamelen in het spel in de Codex.
Ga het spel pas over 3 weken spelen Dus ik ga toch maar eerst het boekje lezen!
pi_54929529
Snap er geen fuck van...ben een adept...staat in het boekje dat je alleen trained bent in pistols...maar je kan de rest ook gewoon gebruiken? Ik ben pas uurtje onderweg, maar blijft dat zo of veranderd dat?
Xbox Live: Anormius
pi_54930424
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Mister_T het volgende:
Snap er geen fuck van...ben een adept...staat in het boekje dat je alleen trained bent in pistols...maar je kan de rest ook gewoon gebruiken? Ik ben pas uurtje onderweg, maar blijft dat zo of veranderd dat?
Ik kan ook met een bazooka gaan rondlopen alleen de kans dat ik iets goed afschiet is niet zo groot.

Als adept kan je alleen trainen op de accuracy en damage van je pistool niet bij de AR, SR en de shotgun.
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:30:01 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54938314
Mass Effect..... zo weer een paar uur verder.. net dat je denkt dat het spannendste wel weer is geweken krijg je het volgende voorgeschoteld.
na de Fredo missie ben ik bij een onbemand ruimteschip aangekomen.. en me kapot geschrokken
Nu weer veilig thuis in de Citadel.. onderweg nog met de council gebeld, toen ik door kreeg dat ik belachelijk werd gemaakt heb ik opgehangen
Echt.... mijn chick roelt!!
The truth was in here.
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:45:31 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54938531
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
onderweg nog met de council gebeld, toen ik door kreeg dat ik belachelijk werd gemaakt heb ik opgehangen
Echt.... mijn chick roelt!!
Whahahahahahaha
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:51:33 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54938614
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Whahahahahahaha
Moest ook ff proesten "oeps, we lost the communication"
The truth was in here.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:01:08 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54938744
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Moest ook ff proesten "oeps, we lost the communication"
Ohh dat stuk,... is dat als die gekke piloot je vraagt om het gesprek door te verbinden? Die had ik direct al geweigerd Geeeen zin in 'Want me to patch them through' ,.... 'No'

Uiteindelijk heeft dat invloed op die twee meters bij je character (links en rechts van je hoofd),... soort goed of slecht idee,.... snap alleen het verschil en de impact daar nog niet van en kan de twee namen ook even niet meer voor me halen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:03:47 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54938777
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ohh dat stuk,... is dat als die gekke piloot je vraagt om het gesprek door te verbinden? Die had ik direct al geweigerd Geeeen zin in 'Want me to patch them through' ,.... 'No'

Uiteindelijk heeft dat invloed op die twee meters bij je character (links en rechts van je hoofd),... soort goed of slecht idee,.... snap alleen het verschil en de impact daar nog niet van en kan de twee namen ook even niet meer voor me halen.
Ja Renegade.. is slecht en dat andere wat goed is.. ben zelf meer goed dan slecht zeg maar. Vlgs mij heeft dat te maken met hoe de mensen je benaderen, en zou het nieuwe opties kunnen openen of juist niet.
The truth was in here.
pi_54938993
Infiltrator Mary Jane Shepard hier.

Heb het 2 uurtjes gespeeld gisteren, eerste indrukken zijn veelbelovend.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:20:06 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54939038
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Infiltrator Mary Jane Shepard hier.

Heb het 2 uurtjes gespeeld gisteren, eerste indrukken zijn veelbelovend.
Chicks roel
The truth was in here.
pi_54939118
Renegade en Paragon zijn allebei niet per se slecht of goed, tis gewoon hoe je jezelf voordoet. Soms zijn Renegade opties best goed.

Eigenlijk is alles in Mass Effect heel grijs, en niet zwart/wit zoals in KOTOR.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:51:36 #166
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54939694
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:24 schreef =HellFire= het volgende:
Renegade en Paragon zijn allebei niet per se slecht of goed, tis gewoon hoe je jezelf voordoet. Soms zijn Renegade opties best goed.

Eigenlijk is alles in Mass Effect heel grijs, en niet zwart/wit zoals in KOTOR.
Alleen hebben de keuzes vaak andere gevolgen dan je zou denken.

Spoiler over het eind:
SPOILER
pi_54939784
Klopt. Ik heb beide eindes gehaald (door effe opnieuw te laden). Hopelijk kan het met de importsavegames zo zijn dat deel 2 heel anders uitziet doorr die beslissing.
pi_54940587
Stella Shepard hier. .
Renegade is erg okay, bijna alles wat ik kies is renegade. (alleen als ik een nieuwe Q wil reageer ik "in het midden".)
Ben net aan de eerste main q begonnen en die administrator werd opgepakt door IA. .
Ik kan niet wachten om verder te gaan.
SPOILER
-
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:44 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54940934
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stella Shepard hier. .
Renegade is erg okay, bijna alles wat ik kies is renegade. (alleen als ik een nieuwe Q wil reageer ik "in het midden".)
Ben net aan de eerste main q begonnen en die administrator werd opgepakt door IA. .
SPOILER
Ik ging advances maken met een mannelijk crewlid
The truth was in here.
pi_54941139
Ik deed die alien, hmm...
pi_54942080
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef =HellFire= het volgende:
Ik deed die alien, hmm... (8>
Ja, maar als je alle mogelijke romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.
Als het die sukkel van een Kayden maar niet is, wat een homo zeg .
-
pi_54942156
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar als je alle mogelijker romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.
Oja? Als je eentje hebt heb je gelijk ook 10 GP.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:56:01 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54942452
quote:

[..]

Ja, maar als je alle mogelijke romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.
Kayden inderdaad, daar is mn Jane in geintresseerd... maar ik wil lesbo sex verdomme!
The truth was in here.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:01:34 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54942596
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kayden inderdaad, daar is mn Jane in geintresseerd... maar ik wil lesbo sex verdomme!
JIj zal wel constant in die gesprekken op lesbo sex aansturen

[ Bericht 0% gewijzigd door AQuila360 op 30-11-2007 12:09:43 ]
pi_54942661
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stella Shepard hier. .
SPOILER
Dat gaat niet lukken met Ashley als vrouwelijk crewlid zijnde.
pi_54944179
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat is niet goed of slecht(je bent in principe "goed" aangezien je het universum gaat redden) maar eerder hoe je je werk doet, bv Jack Bauer style waarbij je mensen martelt of afbekt of dat je heel plichtsbewust bezig bent en heel braaf bent. Heeft ook gevolgen voor de endings.

Heb net het paragon einde gedaan, ga nu aan een Renegade beginnen genaamd Arnold. Ruige gozer...
pi_54944361
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dat is niet goed of slecht(je bent in principe "goed" aangezien je het universum gaat redden) maar eerder hoe je je werk doet, bv Jack Bauer style waarbij je mensen martelt of afbekt of dat je heel plichtsbewust bezig bent en heel braaf bent. Heeft ook gevolgen voor de endings.

Heb net het paragon einde gedaan, ga nu aan een Renegade beginnen genaamd Arnold. Ruige gozer...
Wat is het paragon einde dan?
SPOILER
pi_54944612
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat is het paragon einde dan?
SPOILER
SPOILER
pi_54944804
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Haijo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:38:05 #180
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_54944820
quote:

[..]

Kan je ook homosex doen dan? of alleen lesbische?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_54944858
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken met Ashley als vrouwelijk crewlid zijnde.
Ze wilde wel praten met me. .
Nou ja, dan die sukkel van een Kayden maar .
-
pi_54944911
John Shepard - Ashley/Liara
Jane Shepard - Kayden/Liara
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:55:34 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54945257
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik was ook nog wel zo vriendelijk en begripvol tegen die hoer!
The truth was in here.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:05:28 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54945538
Ik wil sex met die 'mature' vrouwelijke dokter Kan niet zeker Volgens mij is ze moeeeeeeilijk wild.

OMG trouwens
pi_54946816
Wahaahhahah.
pi_54947987
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik was ook nog wel zo vriendelijk en begripvol tegen die hoer!
Ja, ik ook. .
En thanks VG.
-
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:12:19 #187
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_54948590
Ik lach me kapot om de reacties hierboven. Ik heb zojuist het einde gehaald. 16 uur over gedaan inclusief een paar side missions. Heb hem op paragon uitgespeeld. Wat een game zeg. Zeker weten GOTY.
SPOILER
pi_54949228
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:12 schreef DooD het volgende:
Ik lach me kapot om de reacties hierboven. Ik heb zojuist het einde gehaald. 16 uur over gedaan inclusief een paar side missions. Heb hem op paragon uitgespeeld. Wat een game zeg. Zeker weten GOTY.
SPOILER
SPOILER
pi_54949374
Ik zit nu op 12+ uur en ben echt net aan de main quest begonnen .
-
pi_54949869
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zit nu op 12+ uur en ben echt net aan de main quest begonnen .
Ik geloof dat het in mijn game 70% sidequests + verzamelen was en 30% voor de main-quest
Hij is wat kort naar mijn idee.

Maar ja, het spel heeft een grote replayvalue .
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:48:01 #191
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54960801
zo, kheb een half uurtje gespeeld

Wat een spel En ik ben nog niet eens begonnen
Ik heb wel een lekkere chick gemaakt
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:14:00 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54963068
Ik raak soms echt wel het overzicht kwijt hoor. En het continue equippen en checken of de upgrade die je net gevonden hebt beter is wordt ook irri. En ben ik de enige die continue op 'b' drukt op de galaxy map om vervolgens weer 'a' te drukken om er in te gaan ?

Ben blij dat de sub-missies allemaal verzameld worden in je journal want ik kan echt niet elk gesprek herinneren van Fifth fleet. Mako controls zijn ook verre van perfect,... erg moeilijk om in bepaalde situaties goed te schieten. Tevens kut dat je eerst moet reizen naar een zonnestelsel alvorens je een kijkje kan nemen. Mocht je je vergist hebben dan krijg je die rook-stem weer,.... weer 16 codec poep,... en weer 3 sub-questen naar je hoofd. Oh en pleeeease plaats vinkjes in een of andere update bij mijn bezochtte planeten

Maar meer irri punten kan ik niet vinden Geniet elke avond weer van dit spel. Moest dit alleen wel kwijt

Fleet command wants you to,... ,.. PLEAAASE !! No more!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Chocobo op 01-12-2007 09:19:41 ]
pi_54963115
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik raak soms echt wel het overzicht kwijt hoor. En het continue equippen en checken of de upgrade die je net gevonden hebt beter is wordt ook irri. En ben ik de enige die continue op 'b' drukt op de galaxy map om vervolgens weer 'a' te drukken om er in te gaan ?
Ik heb niemand zien spelen die die fout niet maakte, tot irritatie aan toe
pi_54963120
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kayden is tof
SPOILER
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:24:36 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54963131
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb niemand zien spelen die die fout niet maakte, tot irritatie aan toe
Net als X exit op een planeet is (beam me up optie) zou dat op de galaxy map ook moeten zijn. B voor back,... niet voor exit inderdaad
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:55:04 #196
51794 Rahl
pi_54963285
quote:
Herkenbaar
last.fm
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:55:54 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54963290
.... gisteren weer 3 uur rond gehangen op de Citadel.... Spreek je iemand aan blijkt het om een sidemissie te gaan
En inderdaad dat terug gaan in die planeten.... ik zit iedere keer te zuchten
The truth was in here.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:56:42 #198
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_54965357
Even een vraagje voor een kenner, als je deze game vergelijkt met KoTor of Kotor2, is Mass Effect dan echt veel beter, of is het vooral grafisch een vooruitgang? Het verhalend vertellen van Bioware is al jarenlang top. Kan me die Baldurs Gate games nog herrineren, die heb ik echt helemaal grijs gespeeld.
pi_54965488
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:56 schreef BaaiBaai het volgende:
Even een vraagje voor een kenner, als je deze game vergelijkt met KoTor of Kotor2, is Mass Effect dan echt veel beter, of is het vooral grafisch een vooruitgang? Het verhalend vertellen van Bioware is al jarenlang top. Kan me die Baldurs Gate games nog herrineren, die heb ik echt helemaal grijs gespeeld.
Ik vind ME beter dan KotOR.
En KotOR was tot Mass Effect mijn beste game ooit (okay, een van de)
You do the math .
-
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:10:38 #200
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54965630
quote:
Zelf ga ik vooralsnog voor KOTOR,... ME is inderdaad grafisch beter uiteraard maar KOTOR is naar mijn idee nog de meestergame van Bioware.
pi_54965893
quote:
Haha ja, dat heb ik ook echt te vaak gedaan
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:28:05 #202
198607 BaaiBaai
pi_54966017
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zelf ga ik vooralsnog voor KOTOR,... ME is inderdaad grafisch beter uiteraard maar KOTOR is naar mijn idee nog de meestergame van Bioware.
heb je wel eens baldurs gate 1 gespeeld? Dat blijft voor mij echt de meester game ooit (en ook van bioware dus). Je moet je voorstellen dat je in die tijd echt super beperkte games had, en dan krijg je in ene een spel met een verhaal tien keer breder en groter dan kotor zelfs nog is met alle sidequests gigantische bergen wapens en upgrades etc en meer mogelijkheden dan je nu hebt in zelfs de grotere games van tegenwoordig op welke console je ook kiest.

Redelijk overwelmend was het wel, maar als je er eenmaal in zit...
pi_54967037
quote:
Grafisch is het een MEGA vooruitgang. Echter, ik heb toch een positiever gevoel over gehouden aan KOTOR.

Maar BGII rules all. Geen twijfel mogelijk.
pi_54970752
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:21 schreef Haijo het volgende:

[..]

Grafisch is het een MEGA vooruitgang. Echter, ik heb toch een positiever gevoel over gehouden aan KOTOR.
Eens, KotOR vond ik ook toffer, maar dat doet niet af aan Mass Effect
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:31:59 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54970906
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind ME beter dan KotOR.
En KotOR was tot Mass Effect mijn beste game ooit (okay, een van de)
You do the math .
Ik moet ME nog gaan spelen maar denk dat ik dat ook ga vinden

Kotor 1 staat nu nog op 1 bij mij!
pi_54970915
Ik vond KOTOR erg leuk, maar Mass Effect vind ik toch net wat beter ondanks dat ik het Star Wars universum best leuk vind.

Ik vind het verhaal, de dialogen, keuzes etc in Mass Effect een stuk beter.
  zondag 2 december 2007 @ 11:28:37 #207
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_54985564
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:32 schreef VoreG het volgende:
Ik vond KOTOR erg leuk, maar Mass Effect vind ik toch net wat beter ondanks dat ik het Star Wars universum best leuk vind.

Ik vind het verhaal, de dialogen, keuzes etc in Mass Effect een stuk beter.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik hoop alleen dat Bioware deel 2 en 3 zelf doet inhouse en niet uitbesteed aan derde, want dat was met Kotor 2 ook niet de meest geslaagde optie.
  zondag 2 december 2007 @ 11:49:02 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54985858
Zo'n cool spel dit! Die missies zijn ook heerlijk lang..
The truth was in here.
pi_54986071
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:28 schreef DooD het volgende:

[..]

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik hoop alleen dat Bioware deel 2 en 3 zelf doet inhouse en niet uitbesteed aan derde, want dat was met Kotor 2 ook niet de meest geslaagde optie.
Eensch... alleen met de eerste playthrough iets te snel verder gegaan met de Main Quest... nu opnieuw begonnen met hetzelfde personage op 'Veteran' en nu eerst elke steen omdraaien die ik zie voordat ik weer per ongeluk het universum red.
  zondag 2 december 2007 @ 12:44:37 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54987052
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eensch... alleen met de eerste playthrough iets te snel verder gegaan met de Main Quest... nu opnieuw begonnen met hetzelfde personage op 'Veteran' en nu eerst elke steen omdraaien die ik zie voordat ik weer per ongeluk het universum red.
lol perongeluk
  zondag 2 december 2007 @ 12:57:03 #211
198607 BaaiBaai
pi_54987553
Aangezien hier toch veel kenners zitten, wie heeft het spel Planescape Torment ooit gespeeld? Dit is wat mij betrefd een van de meest ondergewaardeerde games ooit..
pi_54987669
Sterk staaltje slechte gebruiksinteractie inderdaad, op de galaxy map. Dat ze daar geen onderzoek naar hebben gedaan is me een raadsel. W.s. toch te weinig ontwikkeltijd gehad.
  zondag 2 december 2007 @ 13:13:28 #213
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54987998
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef =HellFire= het volgende:
Sterk staaltje slechte gebruiksinteractie inderdaad, op de galaxy map. Dat ze daar geen onderzoek naar hebben gedaan is me een raadsel. W.s. toch te weinig ontwikkeltijd gehad.
Hoe werkt dat dan?
  zondag 2 december 2007 @ 13:23:07 #214
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54988209

Mijn Shepard
  zondag 2 december 2007 @ 13:37:43 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54988557
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?
Redelijk tot matig,.... eerst laden voordat je dieper in een galaxy kan kijken. Knoppen foutief geplaatst, etc. etc.
pi_54989272
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef BaaiBaai het volgende:
Aangezien hier toch veel kenners zitten, wie heeft het spel Planescape Torment ooit gespeeld? Dit is wat mij betrefd een van de meest ondergewaardeerde games ooit..

Ik!

SUPERGAME! Echt een van de vetste die ik ooit heb gespeeld.
  zondag 2 december 2007 @ 14:06:31 #217
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54989315
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:23 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn Shepard
  zondag 2 december 2007 @ 14:09:02 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54989384
ik wil meer custom-Shepards zien Kom maar op met die foto's!
  zondag 2 december 2007 @ 14:16:34 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54989564
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:09 schreef kepler het volgende:
ik wil meer custom-Shepards zien Kom maar op met die foto's!
Ik richt me mac alvast op me scherm
  zondag 2 december 2007 @ 14:17:53 #220
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54989602
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:16 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik richt me mac alvast op me scherm
als je daar foto's mee kan maken vind ik het prima
  zondag 2 december 2007 @ 14:17:57 #221
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54989606
quote:
[ afbeelding ]

Mijn Shepard
Dude, we lijken op elkaar .
Post de mijne straks wel ff .
-
  zondag 2 december 2007 @ 14:18:44 #222
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54989619
Waarom is iedereen hier female?

Heeft dat lesbo sex er iets mee van doen?
  zondag 2 december 2007 @ 14:19:49 #223
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54989639
ik kijk liever 20+ uur naar een vrouw dan naar een man
  zondag 2 december 2007 @ 14:28:41 #224
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54989770
pi_54989818
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:19 schreef kepler het volgende:
Pixel geiler!
  zondag 2 december 2007 @ 14:31:51 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54989838
Dit is mijn schatje .
-
pi_54989983
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:19 schreef kepler het volgende:
Vind ik vreemd. Alsof je bang bent voor 'homo' uitgemaakt te worden ofzo.

Vind het zelf prachtig om als vent een beetje te flirten met die Ashley en/of Liara. Beetje immersie enzo, rollenspel, veel leuker.

Desalniettemin is mijn tweede personage ook een chick... lang zwart haar, bruine ogen en angelina jolie-lippen. .
pi_54990015
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?
Je drukt op B, van Back.. maar da's exit.. dus ga je UIT de Galaxy Map terwijl je een niveau hoger wil op diezelfde map.

Zeg ik het goed zo?
  zondag 2 december 2007 @ 14:39:19 #229
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54990023
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Vind ik vreemd. Alsof je bang bent voor 'homo' uitgemaakt te worden ofzo.

Vind het zelf prachtig om als vent een beetje te flirten met die Ashley en/of Liara. Beetje immersie enzo, rollenspel, veel leuker.

Desalniettemin is mijn tweede personage ook een chick... lang zwart haar, bruine ogen en angelina jolie-lippen. .
neuh, maar ik kijk gewoon liever naar vrouwen dan naar mannen

Leuke personages trouwens
pi_54990120
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef kepler het volgende:

[..]

neuh, maar ik kijk gewoon liever naar vrouwen dan naar mannen
Lijkt me evident als heteroseksuele man (wie doet dat nou niet?), dus dat hoef je vooral niet te benadrukken. .
  zondag 2 december 2007 @ 14:48:42 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54990273
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Lijkt me evident als heteroseksuele man (wie doet dat nou niet?), dus dat hoef je vooral niet te benadrukken. .
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen waarom ik een vrouw kies
  zondag 2 december 2007 @ 14:51:03 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54990326
RROD!!!

Nu niet meer LOL

Nu wel weer

[ Bericht 59% gewijzigd door BMH op 02-12-2007 15:30:36 ]
pi_54990684
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef kepler het volgende:

[..]

dan hoef ik toch ook niet uit te leggen waarom ik een vrouw kies
Ja maar je mist nu wel geile gesprekken met Ashely!!!!!!
  zondag 2 december 2007 @ 15:07:19 #234
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54990739
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ja maar je mist nu wel geile gesprekken met Ashely!!!!!!
ik weet niet eens wie Ashely is nog

Ik speel volgende keer wel als een man
  zondag 2 december 2007 @ 15:16:23 #235
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_54990953
Ik heb gewoon de Shepard gekozen zoals die aangeleverd werd (mannelijk). Heb alleen de klas naar Vanguard verandert. Ik had geen zin om er zelf een te maken, zonde van mijn tijd en energie. Gamen wil ik. Ik zit geen humanontwerp studio game te spelen
pi_54991264
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is iedereen hier female?

Heeft dat lesbo sex er iets mee van doen?
Ik wilde eerst met een renegade bitch die in vrije tijd net geen tuinbroeken draagt type spelen. Is gelukt .
Nu ga ik met een goedaardig watje het op de paragon manier proberen .
  zondag 2 december 2007 @ 16:14:03 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54992481
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik wilde eerst met een renegade bitch die in vrije tijd net geen tuinbroeken draagt type spelen. Is gelukt .
Nu ga ik met een goedaardig watje het op de paragon manier proberen .
Jup, ik ook.
Wsl ook een soldier ipv adept.
-
  zondag 2 december 2007 @ 16:29:15 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54992967
quote:
[ afbeelding ]

Mijn Shepard

Zoiets is mijn Jane ook.. alleen dan met rood haar en een sexy litteken op dr wenkbrouw
The truth was in here.
  zondag 2 december 2007 @ 16:38:24 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54993127
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zoiets is mijn Jane ook.. alleen dan met rood haar en een sexy litteken op dr wenkbrouw
die van mij ook, alleen zie je dat niet zo goed op deze foto
  zondag 2 december 2007 @ 16:51:30 #240
198607 BaaiBaai
pi_54993486
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ik!

SUPERGAME! Echt een van de vetste die ik ooit heb gespeeld.
en dan na te gaan dat dat ding zowat van dag 1 in de budgetbakken lag...

Als er hier nog mensen zijn die Planescape Torment niet kennen, maar de games van Bioware wel helemaal top vinden kan ik je deze aanbevelen...zul je geen spijt van krijgen!!
  zondag 2 december 2007 @ 17:02:44 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54993732
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef BaaiBaai het volgende:

[..]

en dan na te gaan dat dat ding zowat van dag 1 in de budgetbakken lag...

Als er hier nog mensen zijn die Planescape Torment niet kennen, maar de games van Bioware wel helemaal top vinden kan ik je deze aanbevelen...zul je geen spijt van krijgen!!
Ik vind de games van Bioware helemaal top en ik ken Planescape niet
Ik zal eens even kijken of het wat is
pi_54994688
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef kepler het volgende:

[..]

Oooooh,. oke . doen.
  zondag 2 december 2007 @ 17:49:29 #243
198607 BaaiBaai
pi_54994769
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind de games van Bioware helemaal top en ik ken Planescape niet
Ik zal eens even kijken of het wat is
Het grappige is dat een aantal mensen uit het universum van planescape ook terug kwamen in de games van baldurs gate 1 & 2 als toevallige bezoekers en reizigers...

Het heeft voor de rest een iets morbidere sfeer dan de middeleeuwse tovernarij sfeeren uit baldurs gate
pi_54994777
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef kepler het volgende:

[..]

Als je dat niet weet hebje het spel nog niet opgestart.
pi_54995781
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tsja, of je hoort vooral Williams en Ash genoemd worden en denkt dat je zometeen pokemon gaat tegenkomen
  zondag 2 december 2007 @ 18:41:39 #246
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54995866
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

ben idd nog niet zo heel ver
pi_54996017
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:41 schreef kepler het volgende:

[..]

ben idd nog niet zo heel ver
Ashley kom je binnen 5 minuten tegen dus ik weet niet wat je dan aan het doen bent
  zondag 2 december 2007 @ 19:30:24 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54996941
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ashley kom je binnen 5 minuten tegen dus ik weet niet wat je dan aan het doen bent
ik ben ook niet zo goed met namen

Is dat die chick in het witte pak?
pi_54997087
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef kepler het volgende:

[..]

ik ben ook niet zo goed met namen

Is dat die chick in het witte pak?
Dat stoere soldaatwijf inderdaad, je tweede selectable character dacht ik.
  zondag 2 december 2007 @ 20:53:14 #250
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54999106
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:36 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dat stoere soldaatwijf inderdaad, je tweede selectable character dacht ik.
ik weet nu wie het is

Ik speel wel een beetje de bitch, kheb ook al iemand neergeslagen
  zondag 2 december 2007 @ 21:16:05 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54999827
Zit een beetje vast bij een bitch Nou ja vast, 6x geprobeerd.. overleef ik het net niet.
Is Mw Besida ofzo bij pier15
The truth was in here.
pi_55000102
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:16 schreef Bastard het volgende:
Zit een beetje vast bij een bitch Nou ja vast, 6x geprobeerd.. overleef ik het net niet.
Is Mw Besida ofzo bij pier15
SPOILER
  zondag 2 december 2007 @ 21:52:12 #253
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55000995
SPOILER
-
pi_55001500
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef kepler het volgende:

[..]

ik weet nu wie het is

Ik speel wel een beetje de bitch, kheb ook al iemand neergeslagen
Ik ook! Met mijn stoere "Arnold".
SPOILER
  maandag 3 december 2007 @ 08:21:37 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_55007373
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:22 schreef VoreG het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
The truth was in here.
pi_55017717
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
SPOILER
SPOILER
  maandag 3 december 2007 @ 20:30:42 #257
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_55019956
leuk topic als je het spel niet hebt gespeelt
Do androids dream of electric sheep?
pi_55020188
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef RitseB het volgende:
leuk topic als je het spel niet hebt gespeelt
Er zitten gewoon teveel elementen in het spel die in spoilers moeten.
  maandag 3 december 2007 @ 21:04:24 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55020692
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
-
pi_55020750
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 3 december 2007 @ 21:09:13 #261
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55020806
Gisteren uitgespeeld

Zeker GOTY 2007 voor mij deze game... wat ik wel beter kan is het ontbreken aan diversiteit in de subquests... de eentonigheid daarvan weerhoudt mij ervan deze game weer snel opnieuw te spelen. Enerzijds heb ik er erg veel zin in, anderzijds heb ik echt even geen zin meer om al die planeten af te gaan en neergestorte escapepods + mineralen etc. te zoeken.
SPOILER
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 3 december 2007 @ 21:10:05 #262
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55020825
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:06 schreef VoreG het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
-
  maandag 3 december 2007 @ 21:15:05 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55020942
SPOILER
-
pi_55021059
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
SPOILER
SPOILER
  maandag 3 december 2007 @ 22:33:48 #265
51794 Rahl
pi_55022665
SPOILER
last.fm
  maandag 3 december 2007 @ 23:14:32 #266
34586 kepler
No bounce, no play
pi_55023707
ik klik niet op de spoilers

Be strong!
pi_55025512
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
SPOILER
pi_55025790
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:57 schreef Morthill het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_55027954
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:16 schreef VoreG het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_55028292
Ben sterk aan het overwegen om Mass Effect te kopen (beetje uit verveling) maar ik vond KOTOR niet zo geweldig. Is deze dan toch aan te bevelen?
pi_55028553
Ik vind Mass Effect geweldig. Ook heel veel sidequests op de Citadel. Kom steeds weer even terug daar en iedere keer weer ergens een mission waar ik hem niet verwachtte. Ik vind het een heel erg gaaf spel, je krijgt er geen spijt van. Heb er nu 25 uur op zitten en heb nog 3 van de hoofdmissions te gaan. Ben tot nu toe alleen nog op Noveria geweest met Benezia.
Dus...
pi_55031135
Virmire, omg, wat een missie, en wat een verhaal!
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:29:10 #273
198607 BaaiBaai
pi_55031316
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:54 schreef NutKees het volgende:
Ben sterk aan het overwegen om Mass Effect te kopen (beetje uit verveling) maar ik vond KOTOR niet zo geweldig. Is deze dan toch aan te bevelen?
Ik blijf het zeggen, koop planescape torment voor de pc..golden oldie!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:38:00 #274
94617 Ps2K
pi_55031526
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef BaaiBaai het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen, koop planescape torment voor de pc..golden oldie!! oO<
Planescape

Ik mis mijn book of evil

OT: Pff moeilijk om renegade te spelen... ik krijg iedere keer weer paragon punten ook al ben ik een boote klootzak
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:37:51 #275
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55033117
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Planescape

Ik mis mijn book of evil

OT: Pff moeilijk om renegade te spelen... ik krijg iedere keer weer paragon punten ook al ben ik een boote klootzak
Dan doe je het echt niet goed, kijk maar naar het door mij gepost plaatje. Ik heb maar heel weinig Paragon punten.... Als je dat iedere keer krijgt doe je dat echt zelf .
-
pi_55033954
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan doe je het echt niet goed, kijk maar naar het door mij gepost plaatje. Ik heb maar heel weinig Paragon punten.... Als je dat iedere keer krijgt doe je dat echt zelf .
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door bigore op 04-12-2007 14:34:26 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:29:23 #277
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55034501
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:06 schreef bigore het volgende:
SPOILERTAGS.
-
pi_55034658
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

SPOILERTAGS.
Je hebt gelijk, excuse moi.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:29:11 #279
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55037485
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:34 schreef bigore het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, excuse moi.
Ik ben er net aangekomen, vandaar.
Wel mooooooooi daar .
-
pi_55039427
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wel mooooooooi daar .
Die oude Prothean gebouwen daar .
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:09:47 #281
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55039704
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wel mooooooooi daar .
Dat is nog niks
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:35:13 #282
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55040305
Mass Effect LE vandaag gekregen

1e weekje van de kerstvakantie begin ik er aan. Hopelijk is het dan wel grafweer buiten
pi_55040358
Even een weekje niet gespeeld. Ga straks maar eens beginnen met Tim Shepard als paragon en engineer zijnde.
pi_55050337
Kreeg gister in 1 keer me renegade achievement, het houdt dus blijkbaar in dat je 75% van de renegade punten alleen hoeft te halen, dus niet 75% renegade en 25% paragon of zo, want paragon heb ik al bijna 50%. Snap het zelf ook niet helemaal, maar ga proberen om in 1 game allebei de achievements te halen.

Gister Feros afgesloten, ik zal 1 tip geven mocht je de 3 hoofdmissies(feros,noveria en virmire) hebben gedaan, loop nog een beetje rond op de citadel voordat je meteen weggaat, er is nog het 1 en ander te doen.
pi_55050423
Gister die Virmire missie gedaan. Erg erg cool en ik had best moeite met die keuze.
SPOILER
-
pi_55050521
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gister die Virmire missie gedaan. Erg erg cool en ik had best moeite met die keuze.
SPOILER
Ik heb de game twee keer doorgespeeld en beide keren hetzelfde gedaan
pi_55050659
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb de game twee keer doorgespeeld en beide keren hetzelfde gedaan
SPOILER
Trouwens, ik ben het echt oneens met wat je zegt in je review over dat autootje. Ik vind um juist heerlijk rijden. .
-
  woensdag 5 december 2007 @ 09:02:25 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_55050715
Nee, doe mij maar een warthog!
The truth was in here.
pi_55051033
Had gisteravond weer even tijd om te spelen, en ging dus richting die Liara vanuit de Citadel.

Kwam op die planeet, even rijden met de Mako, en toen een stuk of 5 keer enorm afgeknald door turrets, robots en weet-ik-veel-wat nog meer.

Ben lvl 7, is dat hoog genoeg om de Citadel te verlaten ?
pi_55051395
Ik ben lvl 49 en moet nog flink wat dingen
pi_55052416
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Had gisteravond weer even tijd om te spelen, en ging dus richting die Liara vanuit de Citadel.

Kwam op die planeet, even rijden met de Mako, en toen een stuk of 5 keer enorm afgeknald door turrets, robots en weet-ik-veel-wat nog meer.

Ben lvl 7, is dat hoog genoeg om de Citadel te verlaten ?

Ja, je moet gewoon van een afstandje gaan staan van die turrets en linkertrekken om in te zoomen en dan rechterstick om verder in te zoomen. De turrets kunnen je nog steeds raken maar je ziet ze nu aankomen en kunt gewoon wegspringen...
pi_55052752
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:38 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ja, je moet gewoon van een afstandje gaan staan van die turrets en linkertrekken om in te zoomen en dan rechterstick om verder in te zoomen. De turrets kunnen je nog steeds raken maar je ziet ze nu aankomen en kunt gewoon wegspringen...
Voor de duidelijkheid:
Linkertrigger om in te zoomen, daarna de rechterstick >indrukken < voor verdere inzoom. Vond het niet logisch zelf, kwam er heel laat achter, maar daarom benadruk ik het nog even
Dus...
pi_55052937
Duidelijk, dat van die rechterstick wist ik niet.

Moet sowieso nog wennen aan het Mako-gebeuren, soms rijdt dat kreng alle kanten op lijkt het wel.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:19:06 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_55053278
Van dat hele zoomen wist ik ook niet eigenlijk
The truth was in here.
pi_55053480
Ik ook niet, maar ik vond die gewone zoom al prima.
OMFG .
-
pi_55053726
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef Bastard het volgende:
Van dat hele zoomen wist ik ook niet eigenlijk
Ik dus ook niet, op zich logisch, de rechterstick icm linkertrekken wordt overal in het spel gebruikt om in te zoomen maar ze hadden het wel even mogen vertellen...
  woensdag 5 december 2007 @ 12:03:07 #297
94617 Ps2K
pi_55054368
Gisteren uitgespeeld na 25 uur en ik ga vanavond nog weer een keer beginnen aangezien ik een boel quests heb gemist

Hoogtepunten:
SPOILER
pi_55056426
Ik vond de gewone zoom al prima, je hoeft de tegenstander niet eens te zien als target, je kan ook gewoon schieten waar ze zitten.
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:03 schreef Ps2K het volgende:
Gisteren uitgespeeld na 25 uur en ik ga vanavond nog weer een keer beginnen aangezien ik een boel quests heb gemist

Hoogtepunten:
SPOILER
SPOILER
pi_55057298
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vond de gewone zoom al prima, je hoeft de tegenstander niet eens te zien als target, je kan ook gewoon schieten waar ze zitten.
Met deze zoom kun je een kilometer ver weg kijken EN naar beneden schieten!
  woensdag 5 december 2007 @ 14:25:25 #300
94617 Ps2K
pi_55057512
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
SPOILER
SPOILER
Trivia:
Hoeveel kost een Krogan testikel?
SPOILER
pi_55057637
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:25 schreef Ps2K het volgende:

[..]
SPOILER
Trivia:
Hoeveel kost een Krogan testikel?
SPOILER
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')