quote:A Spectacular New Vision of the FutureThe galaxy is trapped in an endless cycle of extinction. Every 50,000 years, an ancient machine race invades the galaxy. With ruthless efficiency, the machines wipe out all advanced organic civilization. They leave behind only the scattered ruins of technology, destroying all evidence of their own existence.
Few believe this ancient legend. You, however, know it to be true. The fight to stop this extinction event has become the most important mission in the galaxy. "You must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law."It is your mission. As Commander Shepard of the SS Normandy, you will take your elite recon squad across a galaxy in turmoil, in a desperate race to stop the return of an enemy without mercy. To stop this enemy, you must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law. Your only imperative is to preserve the safety of civilized life in the galaxy - at any cost. You must become the tip of the spear of humanity, for you alone know the full extent of what is at stake if you should fail.
Continued
quote:Mass Effect speelt zich niet af op ��n planeet, zelfs niet in ��n universum, maar meerdere. Hierdoor zal de biologische diversiteit groot zijn, oftwel: veel en veel rassen. Niet elk ras zal natuurlijk even slim zijn, je zult ook af en toe tegen de lokale fauna moeten vechten. BioWare heeft al enkele races bekend gemaakt en achtergrond informatie daarover vrijgegeven, meerdere rassen zullen in de toekomst volgen. Hieronder alvast de namen van de tot nu toe vrijgegeven rassen:
TURIANS GETH QUARIANS KROGANS HUMANS
Aangezien het Mass Effect universum groot is, zullen er natuurlijk meerdere rassen volgen. Daarom zal dit ook genoeg worden ge�pdate, dit zal de TS natuurlijk wel bij moeten houden![]()
quote:Mass Effect zal in totaal zes classes bevatten, drie daarvan zijn puur op ��n iets gericht, de andere drie zijn combinaties van de eerste drie. Aangezien je een squad zult besturen is het mogelijk om een diverse squad te maken. Je kan natuurlijk ook kiezen om iedereen hetzelfde te laten worden, maar er zal een grote kans zijn dat elk ras beter is in de ene class dan in de andere.
Later zal je in het spel zelfs de mogelijkheid hebben om te kiezen uit nog zes andere classes. In de toekomst zal er uitgebreide informatie komen over al de classes. Tot nu toe zijn alleen de volgende belicht:
Soldier, Engineer, Adept
Infiltrator, Sentinel, Vanguard
En wederom is het de taak van de TS om dit aan te passen indien het nodig is![]()
quote:Filmpjes, plaatjes en weet ik nog veel meer:
Offici�le site: Filmpjes Screenshots Covers
YouTube Mass Effect E3 Movie Mass Effect Trailer YouTube search voor Mass Effect
Gametrailers Mass Effect
FAQ Lees hier de onoffici�le FAQ van Mass Effect
Netjes!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Bij deze dus mijn review van Mass Effect.
Twijfelen..... Shame on youquote:Op donderdag 22 november 2007 16:23 schreef ehqo het volgende:
Ik zou er haast een 360 om gaan halen.
wat is kort in jou ogen?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg de de LE voor mijn verjaardag![]()
Die is 4 december trouwens dat jullie dat ff weten![]()
Ga hem denk spelen in de Kerstvakantie want hij is korter dan ik verwachtte!
Precies. Hoewel ik moet bekennen dat ik er met 18 uur mainquest only (nou ja, wel deels wat sq's gedaan) door heen ben gegaan ivm review.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:59 schreef Kasper79 het volgende:
Wat is kort? Game kost je minstens 30-40 uur volgens verschillende Amerikaanse bronnen; dat wil zeggen, als je niet alleen de main quest speelt. Maar goed, welke RPG fan speelt nou alleen de main quest....
Valt mee. Ik review zelf ook en dat rushen doe ik niet echt (wij zijn vaak ook iets later met reviews). Ik let ook niet echt op minpunten, die vallen je op. Als ze niet opvallen zijn het ook geen minpunten imo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Bastard het volgende:
Jammer is dat voor reviewen.. reden waarom ik geen reviewer zou willen zijn, je moet er toch doorheen rushen en ondertussen opletten op minpunten die je kan gaan opnoemen, of althans afwegen of je het zou moeten benoemen.
Ik kan mij echt levendig voorstellen dat ik uren zoet ben in de Citadel, gewoon beetje rondlopen..en verloren gaan
DROOGquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_kwXqU-zb34
I lol'd!
Live enabled,... gewoon zien wat je gamed. En eventueel DC! ME is een singleplayer game,... zoals elke Bioware game moet zijn naar mijn mening,... moet er niet aan denken dat ze zich gaan focussen op MP.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:14 schreef Filay het volgende:
Ik vroeg me nog iets af nadat ik iets las over de game...
Hoe zit het met Xbox Live? Ik las dat er alleen Singleplayer op zit, maar op het doosje wat ik zag staat wel "XBOX LIVE". Dus hoe zit dat?
Mwoah een MMORPG met de kwaliteit van een Bioware RPG.. Dat moet toch ook wel lukken zou ik denkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Live enabled,... gewoon zien wat je gamed. En eventueel DC! ME is een singleplayer game,... zoals elke Bioware game moet zijn naar mijn mening,... moet er niet aan denken dat ze zich gaan focussen op MP.
Yep,.... !quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:24 schreef Filay het volgende:
[..]
en DLC is toch zelfs al aangekondigd dat het er zou komen?
Wat een sissyklapjequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
I lol'd!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:10 schreef ach het volgende:
[..]
Wat een sissyklapjeHij komt zo langzaam dat je hem makkelijk kan blocken
quote:Op zondag 25 november 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf ook zooo aan het genieten
Ook een Earthborne soulsurvivor inderdaad, wel een female soldier.. en ze is lekker en brutaal.
Vind het heerlijk dat je eigenlijk kan antwoorden wat je wil antwoorden.. ik was in een bar op zoek naar een dronken persoon, en die begon zo van "hee moppie, wil je straks ook voor mij dansen?" en dan daar fel op kunnen reageren.. priceless.
Gisteren op de eerste planeet aangekomen.. dat rijden met die kar is ook goed gedaan zeg, en die uitgestrektheid van de planeet... ben echt aan het gillen van de graphix ook!
Snap echt niet gewoon, dat iemand een 7 kan geven voor dit spel en die stotteringen zijn mij nog niet opgevallen!
Wellicht zijn ze er eindelijk achter dat spellen een 10 geven achterlijk is?quote:Op zondag 25 november 2007 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gelukkig is de average review 94%, maar sommige reviewers is het echt naar de bol gestegen. Het is 'in' om streng te zijn denk ik dan. Krijg kriebels als ik dat zo lees van je,... wil ook verder
Alsjeblieft niet zeg, die dingen raak ik nog niet eens aan met een lange stokquote:
Helemaal mee eens,... reviews boeien me weinig,... maar vind persoonlijk een 7 voor dit spel echt niet kunnen,.... niet dat het wat uitmaakt. Maar,... de tijd en de inzet die in dit spel gegaan is voel je echt,... kwaliteit druipt ervan af!quote:Op zondag 25 november 2007 12:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze er eindelijk achter dat spellen een 10 geven achterlijk is?
Tijdje geleden kreeg elk speelbaar spel een 8.5 of hoger.
Ik vind het wel prettig zo, wat meer genuanceerder(hoewel een 9.4 nauwelijks genuanceerd op mij over komt).
En laten we eerlijk zijn, al had het spel een 8 gekregen, dan was het toch ook nogsteeds goed?
dat ze nog opstaat..quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
I lol'd!
Echte RPG-fans hoeven dus geen MP.quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
Ben geen RPG fan....
Maar dit is![]()
![]()
Alleen jammer dat het SP is
quote:Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Echte RPG-fans hoeven dus geen MP.
Coop, zowel online als offline, is altijd wel tof bij RPG's tbh. Ik mis het dus ook een beetje bij Mass Effect op dit moment.quote:
Co-op zou inderdaad wel cool zijn zij het als dit spel meer actie-georienteerd was. Met het verhaal,.. de conversaties en menu-opties is het gewoon niet te doen denk ik.quote:Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Coop, zowel online als offline, is altijd wel tof bij RPG's tbh. Ik mis het dus ook een beetje bij Mass Effect op dit moment.
Dat zou idd niet leuk zijn...quote:Op zondag 25 november 2007 19:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Het lijkt mij ook helemaal niet leuk. Als je dat hele deel in de stad niets zou kunnen doen omdat iemand anders sheppard is.
Had er 5 nu heb ik er nog 3.quote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef -Dries- het volgende:
Wat een game... paar vragen.
- Ik ben nu net uit de Citadel en kan dus nu planeten verkennen. Ik heb alleen nu nog maar 5 van de 6 squad members. Is die laatste nog van een sidequest in de Citadel of ontmoet ik die later?
1. Geen steden, wel kolonies, met mensen en winkeltjes.quote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef -Dries- het volgende:
Wat een game... paar vragen.
- Komen er later in de game nog steden zoals The Citadel. Dus, met mensen, winkeltjes, en bars?
- Ik ben nu net uit de Citadel en kan dus nu planeten verkennen. Ik heb alleen nu nog maar 5 van de 6 squad members. Is die laatste nog van een sidequest in de Citadel of ontmoet ik die later?
Heb je een technician bij je? Die kan repareren... anders, good luckquote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor het eerst de Citadel verlaten om verder te gaan met de main quest, kom ik aan op die planeet om die ene NPC te zoeken wordt mijn wagen onderweg helemaal kapot geschoten. Kan wel terugschieten maar de Geth gaan echt heel langzaam neer. Volgens mij kan je die wagen niet upgraden? Iemand tips?
Vergeet niet dat je ook nog een kanon hebt. Die gunturret is handig maar dat kanon (met RB) hakt er wel in!quote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor het eerst de Citadel verlaten om verder te gaan met de main quest, kom ik aan op die planeet om die ene NPC te zoeken wordt mijn wagen onderweg helemaal kapot geschoten. Kan wel terugschieten maar de Geth gaan echt heel langzaam neer. Volgens mij kan je die wagen niet upgraden? Iemand tips?
Oh, gaan we die eens proberenquote:Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef =HellFire= het volgende:
Vergeet niet dat je ook nog een kanon hebt. Die gunturret is handig maar dat kanon (met RB) hakt er wel in!
Eens, alleen jammer dat Wrex ook een Vanguard is, daarom neem ik hem niet mee als ik een planeet ga verkennen. Ben zelf ook Vanguard en wil toch iets meer balanced te werk gaan. Ashley en Garrus gaan meestal met mij mee. Ashley is bij mij bijna maxed out in assault rifle en Garrus doet het met de sniper.quote:Op maandag 26 november 2007 10:20 schreef DooD het volgende:
Deze game is zo meeslepend dat je er totaal ingezogen wordt. Dit is next gen voor mij. Ik vind die Wrex trouwens een van de coolste personage's die er rond loopt. Doe hem een heavy armor aan en je hebt een lopende tank.
De link met het boek was ook aardig uitgewerkt. Een hoop bekende punten kwamen terug. Ik ga gauw naar school, sportschool en dan gauw weer verder met deze epos van een game. Vanavond staat Ashlee op het programma. Er ontwikeld zich een aardige band tussen mij en haar. Kijken of ik haar kan pakken vanavond door haar een voorstel te doen dat het maar een paar stappen naar de Mako is in het vrachtruim![]()
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 26 november 2007 10:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
1. Geen steden, wel kolonies, met mensen en winkeltjes.
Same here, heb er ook rond de 15 uur opzitten en de Feros en Novina missie staan nog altijd te wachten. Kep der overigens al 2 voor de bek mogen meppen in het spel, heerlijk is dat,hehe.(de Time to shut you up optie) Laatste keer sloeg ik een vrouwelijke reporter tegen de vlaktequote:Op maandag 26 november 2007 12:39 schreef Un4 het volgende:
[..]
Eens, alleen jammer dat Wrex ook een Vanguard is, daarom neem ik hem niet mee als ik een planeet ga verkennen. Ben zelf ook Vanguard en wil toch iets meer balanced te werk gaan. Ashley en Garrus gaan meestal met mij mee. Ashley is bij mij bijna maxed out in assault rifle en Garrus doet het met de sniper.
Zit er nu zo'n 15 uur in en heb na het verlaten van The Citadel nog geen main quest planet aangeraakt.
Dat heb ik ook een keer gedaan.quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nu zo'n 8 uur in het spel, maar ik wil weer opnieuw beginnen omdat ik andere keuzes wil maken.
Geth neerschieten met je kanon (R-bumper).quote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef Black-Hole het volgende:
Hmm, die ene negerin die die vragen gaat stellen over de mensheid en de Normandy enzo (als je terug in de Citadel komt)quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:18 schreef bigore het volgende:
[..]
Same here, heb er ook rond de 15 uur opzitten en de Feros en Novina missie staan nog altijd te wachten. Kep der overigens al 2 voor de bek mogen meppen in het spel, heerlijk is dat,hehe.(de Time to shut you up optie) Laatste keer sloeg ik een vrouwelijke reporter tegen de vlakte
Ik ben juist heel blij dat ik uiteindelijk opnieuw ben begonnen met een adept.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ben wel blij dat ik een soldier ben.. ik hoorde van een Gijs dat hij geen soldier was maar ook niet kon inzoomen met zn sniper wapen![]()
Af en toe wel lekker cool.. aanleggen en dan die knal door je subwoofer![]()
Nee, het hoort zo. Helaas helaas.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Unrealist- het volgende:
Echt een geweldig spel alleen ik heb soms wel heel erg last van textures die opeens worden ingeladen. Ik heb filmpjes gehad waarin de textures pas na 5 seconde tevoorschijn kwamen...
En is het normaal dat je xbox helemaal aan het ratelen is als je mass effect aan het spelen bent? Ik heb dat bij andere games niet.
Heb trouwens ook dat als ik een game laad dat het dan zeker 10 seconde duurt voordat alle textures om me heen zijn ingeladen en dat je af en toe loading ziet staan midden in een ruimte? hebben andere mensen hier ook last van of heb ik echt een probleem disc?
Zoals iemand hierboven al zei, het brengt wat meer snelheid in de game, anders zou je langer moeten wachten voordat je kan spelen, nu mag je vrij snel weer aan de gang met als gevolg dat er later textures worden ingeladen, mij maakt het in ieder geval geen bal uit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, het hoort zo. Helaas helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door VoreG op 27-11-2007 15:31:53 ]
Met Y dacht ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hoe kom je trouwens weer terug naar je schip als je gedropt bent op een planeer met je MACO?
Met X als je in de maco zit en anders via de map en dan X.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hoe kom je trouwens weer terug naar je schip als je gedropt bent op een planeer met je MACO?
Een klein beetje is geen probleem. Maar halve filmpjes moeten kijken zonder textures en stukken (vooral buiten) die onspeelbaar worden door framerate problemen en loading schermen gaan mij echt te ver.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven al zei, het brengt wat meer snelheid in de game, anders zou je langer moeten wachten voordat je kan spelen, nu mag je vrij snel weer aan de gang met als gevolg dat er later textures worden ingeladen, mij maakt het in ieder geval geen bal uit.
Dit is overigens de eerste RPG waar ik zo fokking verslaafd aan ben, nie normaal, wat een verhaal.
Das dan je XBOX, denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Een klein beetje is geen probleem. Maar halve filmpjes moeten kijken zonder textures en stukken (vooral buiten) die onspeelbaar worden door framerate problemen en loading schermen gaan mij echt te ver.
Ik heb het af en toe ook dat het te lang duurt. Ook tijdens sommige gesprekken moeten de textures inladen, maar dat kan zijn, omdat ik sommige gesprekken al ken en doordruk met X.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das dan je XBOX, denk ik.
Langer dan 2 of 3 seconde zonder textures ben ik nog niet tegengekomen.
Vette framedrops ingame ook niet btw. Wel een paar in filmpjes soms, maar niet dat het gamen niet te doen is of dat het frame voor frame gaat. Gelukkig maar.
Misschien oude vs nieuwe X360 ofzo?
Beetje overdreven, heb er nooit meer dan 3 seconden last van. Of je Xbox is inderdaad dood aan het gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Een klein beetje is geen probleem. Maar halve filmpjes moeten kijken zonder textures en stukken (vooral buiten) die onspeelbaar worden door framerate problemen en loading schermen gaan mij echt te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combat wordt ook steeds leuker, begin steeds meer de abilities van mijn squadmates te gebruiken. Garrus is echt geniaal tegen synthetic tegenstanders!...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:34 schreef Un4 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, heb er nooit meer dan 3 seconden last van. Of je Xbox is inderdaad dood aan het gaan.
Mijn GOTY is het in ieder geval wel. Zit er nu 20 uur in en heb na het verlaten van The Citadel alleen nog maar sidequests gedaan. Ben nu level 24 ofzo en inmiddels geenWelke side-q is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combat wordt ook steeds leuker, begin steeds meer de abilities van mijn squadmates te gebruiken. Garrus is echt geniaal tegen synthetic tegenstanders!.
-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
heb je je cache al eens geprobeerd te legen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Mass Effect maakt geen gebruik van het cache geheugen..quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je je cache al eens geprobeerd te legen?
En toch wordt er gezegd dat het kan helpen om je cache te legen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mass Effect maakt geen gebruik van het cache geheugen..
Vandaar ook dat constante streamen van de cd.
Oh dat heb ik echt al 100 keer gedaan, maakt geen zak uit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je je cache al eens geprobeerd te legen?
Volgens mij werken ze zelf ook vaak met xboxen die net iets beter zijn en willen ze nog wel eens niet genoeg testen op ''gewone'' xboxen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik me afvraag bij de technische problemen die ik soms ook ervaar in Mass Effect is of de makers die problemen voor lief nemen, ik neem immers aan dat ze weten dat het niet altijd vlekkeloos loopt, of dat het een kwestie van slecht programmeerwerk oid is?
Of haalt is deze game het max uit de 360 en er soms zelfs over heen gaat met als gevolg bijv. framedrops.
devvers proberen altijd de limiet op te zoeken van een console, daarom zul je altijd zulke problemen ophouden. In het begin kom je die limiet eerder tegen omdat je de console niet zo goed kent. Later kan je steeds meer doen door beter te programmeren. Maar op een dag moet je tevreden zijn met wat je hebt, er moet immers geld verdiend wordenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik me afvraag bij de technische problemen die ik soms ook ervaar in Mass Effect is of de makers die problemen voor lief nemen, ik neem immers aan dat ze weten dat het niet altijd vlekkeloos loopt, of dat het een kwestie van slecht programmeerwerk oid is?
Of haalt is deze game het max uit de 360 en er soms zelfs over heen gaat met als gevolg bijv. framedrops.
Armor met veel shieldquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:18 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga echt veels te snel dood. Mijn armor is wel up to date, maar ik heb maar 1 schild. Hoe kan ik meerdere van die blauwe blokjes krijgen?
Ik heb een beetje last van dat omhoog en naar beneden kijken.. gaat net andersom. En weer geen last als ik gewoon met Jane Shepard loopquote:Op woensdag 28 november 2007 01:44 schreef VoreG het volgende:
Voor Mass Effect 2 zou ik wel graag willen dat ze wegen aanleggen op die niet bevolkte planeten, ik word helemaal gek van dat brakke wagentje dat tegen veel te puntige bergen aan moet rijden.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik land net op een of andere woestijn planeet. Dus ik ga een rondje rijden en ik zie en gigantische vlakte, mooi eindelijk niet die pokkebergen op! Gewoon cruisen door de woestijn.
Begint m'n controller ineens als een gek te trillen, kut de Geth.. Maar nee hoor, komt er ineens vlak naast m'n wagentje een gigantische Sandworm uit het zand schieten, ik schrok me helemaal de pleuris.
Zo zijn er best veel leuke dingen
Sidequest (Ruimteschip reageert nergens meer op):Welke sidequest is dat, komt me niet bekend voor en heb zover ik weet alle sidequest voorlopig gedaan, dus of je bent verder dan mij, of ik ben wat vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hem het voordeel van de twijfel gegeven?-
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:Nope, die zieke klootzak mag mij niet leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hem het voordeel van de twijfel gegeven?
Net Mass Effect uitgespeeld, wat een verhaal! Maar ik moet zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 uur met de "Majority Achievement" gehaald, daarna nog een paar gedaan. Sidequests zijn vaak erg repetitief...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Hoelang heb je er over gedaan? en incl of excl sidequests? En de andere wie hem hebben uitgespeeld?
Dat moet lukken, heb trouwens ook de Power Gamer achievement gekregen, nu alleen nog de EXTREME Power Gamer, level 60, zie je het gebeuren? :pquote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
Oke dan kan ik hem wel in 1 weekje kerstvakantie uitkrijgen dus
ik kom nooit verder dan eind lvl 30 ofzo. Ik moet m'n eigen character nog maar es importeren en opnieuw spelen.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat moet lukken, heb trouwens ook de Power Gamer achievement gekregen, nu alleen nog de EXTREME Power Gamer, level 60, zie je het gebeuren? :p
Als-ie open is, dan weet je dat de postbode em uit heeft gespeeld.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Krijg hem vanmiddag eindelijk nadat TNT hem een paar dagen kwijt was.
f*cking bastards...
Voor mij gaat die op 1 komenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben trouwens nog nooit zo in een spel getrokken.
Voor mij iig in m'n top 3 best games ever..
Ik kan nooit kiezen, dus heb ik 3 nummer 1 gamesquote:Op woensdag 28 november 2007 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor mij gaat die op 1 komenMoet hem nog wel spelen maar schijnt dus best mee te vallen met de lengte daar ben ik opzich wel blij mee
![]()
Lekker in 1e week van de Kerstvakantie spelen. Hopelijk vriest het dan en zit ik lekker in Mass Effect!
Persoonlijk,... zelf zie ik namelijk erg veel details in de omgeving. Schoonheid uit een grauw bestaan halen is niet makkelijk te realiserenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:23 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind Feros een ontzettend matige planeet. Vooral qua stijl is het slecht uitgewerkt vind ik. Lelijke ruines enzo.
Ik weet de naam nu even niet, ik zal vanavond wel even kijken.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef bigore het volgende:
[..]
Welke sidequest is dat, komt me niet bekend voor en heb zover ik weet alle sidequest voorlopig gedaan, dus of je bent verder dan mij, of ik ben wat vergeten.
kerel, ga nou maar gewoon Assassins creed spelen, is veel vetterquote:Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef bigore het volgende:
[..]
Welke sidequest is dat, komt me niet bekend voor en heb zover ik weet alle sidequest voorlopig gedaan, dus of je bent verder dan mij, of ik ben wat vergeten.
Qua missies valt het ook wat tegen vind ik. Echt duidelijk de minste van de vier. En Ilos is ook niet al te bijzonder (zelfs vrij kort...). Jammer.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Persoonlijk,... zelf zie ik namelijk erg veel details in de omgeving. Schoonheid uit een grauw bestaan halen is niet makkelijk te realiserenVind het geweldig!
STFU echt.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
kerel, ga nou maar gewoon Assassins creed spelen, is veel vetter
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
en graphs waar AC een puntje aan kan zuigen.
Graphics waar AC een puntje aan kan zuigen wil ik nou niet zeggen, de mannetjes zien er heel mooi uit, maar de omgevingen zijn van mindere kwaliteit als AC.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
STFU echt.
20 minuten loos op een paard zitten heen en weer.
Dit is en een geniaal verhaal, met beste voice acting OOIT in een game en graphs waar AC een puntje aan kan zuigen.
MASS ERECT.
Beste game ooit. Nee, zeker niet. Het spel heeft teveel fouten en balanserings issues om die titel te krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond AC er niet echt heel indrukwekken uitzien eigenlijk.
En de voice acting was echt tenenkrommend slecht. Wat een tegenvaller was AC zeg....
Maar goed, hier gaat het over de beste game ooit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef Un4 het volgende:
Damn, gewoon twee dagen niet kunnen spelen omdat ik steeds te laat thuis was uit m'n werk. En een kein uurtje Mass Effect is een cocktease van een uur dus daar begin ik niet aan.
Ga nog zo veel mogelijk side quests doen voordat ik richting de eerste main quest planeet ga. Zit nu al op 20 uur maar heb gelukkig nog even voor de boeg!
Voor Mass Effect 2 zou het inderdaad een goede optie zijn om reeds bezochte planeten te markeren of iets dergelijks. Raak nu al de weg kwijt! Laat staan als er nog meer planeten bij komen.
Ook een vette sidequest is die vanNadeel is alleen weer dat die gastjes die jij niet afmaakt maar die andere gasten jou geen XP geven, dus of het beter is, is de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het algemeen leveren die toch niet zo erg veel op dus dat is nog wel te overzien.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef bigore het volgende:
[..]
Nadeel is alleen weer dat die gastjes die jij niet afmaakt maar die andere gasten jou geen XP geven, dus of het beter is, is de vraag.
Ja he, viel mij ook al op.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:39 schreef Un4 het volgende:
[..]
Over het algemeen leveren die toch niet zo erg veel op dus dat is nog wel te overzien.
De muziek is trouwens ook echt top, heerlijk die Blade Runner-esque stijl.
Voor mij persoonlijk is het iig de beste game ooit.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Beste game ooit. Nee, zeker niet. Het spel heeft teveel fouten en balanserings issues om die titel te krijgen.
Het is wel een erg, ERG sfeervol en vermakelijke game. Ik heb hem in 18 uur uitgespeeld en ben direct aan mijn 2e speelbeurt begonnen. Van schoolwerk is er deze week helemaal niets terecht gekomen.
Wat ik ook grappig vind, is dat ik me nu al zorgen maak met welk eind ik deel 2 wil beginnen. Eigenlijk is dat te gek voor woorden aangezien dat spel nog wel 2 jaar op zich laat wachten.![]()
Wacht maar totdat je daarin keuzes moet maken en dialogen moet voeren. Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zit nu op 16 uur en ben nog niet eens aan m'n main quests begonnen..
Ach, ik vermaak me nog wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je daarin keuzes moet maken en dialogen moet voeren. Ge-wel-dig!
Die sidequests werd ik een beetje gek van op gegeven moment, er zijn maar 3 verschillende 'dungeons' met telkens dezelfde inhoud.
Je moet een wibra schrift er bij houden als starlogquote:Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef Un4 het volgende:
Voor Mass Effect 2 zou het inderdaad een goede optie zijn om reeds bezochte planeten te markeren of iets dergelijks. Raak nu al de weg kwijt! Laat staan als er nog meer planeten bij komen.
Ook een vette sidequest is die van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Zit maar 1 boekje bij met tekst, die andere staat alleen concept art in.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg dinsdag de LEGa die boekjes enz wel vast helemaal doorlezen
Yup, maar daar staat niks anders in dan dat je kan verzamelen in het spel in de Codex.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Dat boekje met tekst gaat toch over de rassen en achtergrond informatie enz? Hoop het tenminste
Ga het spel pas over 3 weken spelenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, maar daar staat niks anders in dan dat je kan verzamelen in het spel in de Codex.
Ik kan ook met een bazooka gaan rondlopen alleen de kans dat ik iets goed afschiet is niet zo groot.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Mister_T het volgende:
Snap er geen fuck van...ben een adept...staat in het boekje dat je alleen trained bent in pistols...maar je kan de rest ook gewoon gebruiken? Ik ben pas uurtje onderweg, maar blijft dat zo of veranderd dat?
Whahahahahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
onderweg nog met de council gebeld, toen ik door kreeg dat ik belachelijk werd gemaakt heb ik opgehangen![]()
Echt....mijn chick roelt!!
Ohh dat stuk,... is dat als die gekke piloot je vraagt om het gesprek door te verbinden? Die had ik direct al geweigerdquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest ook ff proesten "oeps, we lost the communication"
Ja Renegade.. is slecht en dat andere wat goed is.. ben zelf meer goed dan slecht zeg maar. Vlgs mij heeft dat te maken met hoe de mensen je benaderen, en zou het nieuwe opties kunnen openen of juist niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohh dat stuk,... is dat als die gekke piloot je vraagt om het gesprek door te verbinden? Die had ik direct al geweigerdGeeeen zin in
'Want me to patch them through' ,.... 'No'
Uiteindelijk heeft dat invloed op die twee meters bij je character (links en rechts van je hoofd),... soort goed of slecht idee,.... snap alleen het verschil en de impact daar nog niet van en kan de twee namen ook even niet meer voor me halen.
Chicks roelquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Infiltrator Mary Jane Shepard hier.
Heb het 2 uurtjes gespeeld gisteren, eerste indrukken zijn veelbelovend.
Alleen hebben de keuzes vaak andere gevolgen dan je zou denken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:24 schreef =HellFire= het volgende:
Renegade en Paragon zijn allebei niet per se slecht of goed, tis gewoon hoe je jezelf voordoet. Soms zijn Renegade opties best goed.
Eigenlijk is alles in Mass Effect heel grijs, en niet zwart/wit zoals in KOTOR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stella Shepard hier..
Renegade is erg okay, bijna alles wat ik kies is renegade. (alleen als ik een nieuwe Q wil reageer ik "in het midden".)
Ben net aan de eerste main q begonnen en die administrator werd opgepakt door IA..
Ik kan niet wachten om verder te gaan.Ik ging advances maken met een mannelijk crewlidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Ja, maar als je alle mogelijke romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef =HellFire= het volgende:
Ik deed die alien, hmm... (8>
Oja? Als je eentje hebt heb je gelijk ook 10 GP.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar als je alle mogelijker romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.
Kayden inderdaad, daar is mn Jane in geintresseerd... maar ik wil lesbo sex verdomme!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar als je alle mogelijke romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.
Als het die sukkel van een Kayden maar niet is, wat een homo zeg.
JIj zal wel constant in die gesprekken op lesbo sex aansturenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kayden inderdaad, daar is mn Jane in geintresseerd... maar ik wil lesbo sex verdomme!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stella Shepard hier..
Renegade is erg okay, bijna alles wat ik kies is renegade. (alleen als ik een nieuwe Q wil reageer ik "in het midden".)
Ben net aan de eerste main q begonnen en die administrator werd opgepakt door IA..
Ik kan niet wachten om verder te gaan.Dat gaat niet lukken met Ashley als vrouwelijk crewlid zijnde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet goed of slecht(je bent in principe "goed" aangezien je het universum gaat redden) maar eerder hoe je je werk doet, bv Jack Bauer style waarbij je mensen martelt of afbekt of dat je heel plichtsbewust bezig bent en heel braaf bent. Heeft ook gevolgen voor de endings.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohh dat stuk,... is dat als die gekke piloot je vraagt om het gesprek door te verbinden? Die had ik direct al geweigerdGeeeen zin in
'Want me to patch them through' ,.... 'No'
Uiteindelijk heeft dat invloed op die twee meters bij je character (links en rechts van je hoofd),... soort goed of slecht idee,.... snap alleen het verschil en de impact daar nog niet van en kan de twee namen ook even niet meer voor me halen.
Wat is het paragon einde dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat is niet goed of slecht(je bent in principe "goed" aangezien je het universum gaat redden) maar eerder hoe je je werk doet, bv Jack Bauer style waarbij je mensen martelt of afbekt of dat je heel plichtsbewust bezig bent en heel braaf bent. Heeft ook gevolgen voor de endings.
Heb net het paragon einde gedaan, ga nu aan een Renegade beginnen genaamd Arnold.Ruige gozer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is het paragon einde dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Haijo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je ook homosex doen dan? of alleen lesbische?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar als je alle mogelijke romances "doet" (whehe) krijg je een achievement.
Als het die sukkel van een Kayden maar niet is, wat een homo zeg.
Ze wilde wel praten met me.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met Ashley als vrouwelijk crewlid zijnde.
Ik was ook nog wel zo vriendelijk en begripvol tegen die hoer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze wilde wel praten met me..
Nou ja, dan die sukkel van een Kayden maar.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was ook nog wel zo vriendelijk en begripvol tegen die hoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:12 schreef DooD het volgende:
Ik lach me kapot om de reacties hierboven. Ik heb zojuist het einde gehaald. 16 uur over gedaan inclusief een paar side missions. Heb hem op paragon uitgespeeld. Wat een game zeg. Zeker weten GOTY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat het in mijn game 70% sidequests + verzamelen was en 30% voor de main-questquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zit nu op 12+ uur en ben echt net aan de main quest begonnen.
Ik heb niemand zien spelen die die fout niet maakte, tot irritatie aan toequote:Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik raak soms echt wel het overzicht kwijt hoor. En het continue equippen en checken of de upgrade die je net gevonden hebt beter is wordt ook irri. En ben ik de enige die continue op 'b' drukt op de galaxy map om vervolgens weer 'a' te drukken om er in te gaan?
Kayden is tofquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze wilde wel praten met me..
Nou ja, dan die sukkel van een Kayden maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Net als X exit op een planeet is (beam me up optie) zou dat op de galaxy map ook moeten zijn. B voor back,... niet voor exit inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb niemand zien spelen die die fout niet maakte, tot irritatie aan toe
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik raak soms echt wel het overzicht kwijt hoor. En het continue equippen en checken of de upgrade die je net gevonden hebt beter is wordt ook irri. En ben ik de enige die continue op 'b' drukt op de galaxy map om vervolgens weer 'a' te drukken om er in te gaan?
Ik vind ME beter dan KotOR.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:56 schreef BaaiBaai het volgende:
Even een vraagje voor een kenner, als je deze game vergelijkt met KoTor of Kotor2, is Mass Effect dan echt veel beter, of is het vooral grafisch een vooruitgang? Het verhalend vertellen van Bioware is al jarenlang top. Kan me die Baldurs Gate games nog herrineren, die heb ik echt helemaal grijs gespeeld.
Zelf ga ik vooralsnog voor KOTOR,... ME is inderdaad grafisch beter uiteraard maar KOTOR is naar mijn idee nog de meestergame van Bioware.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:56 schreef BaaiBaai het volgende:
Even een vraagje voor een kenner, als je deze game vergelijkt met KoTor of Kotor2, is Mass Effect dan echt veel beter, of is het vooral grafisch een vooruitgang? Het verhalend vertellen van Bioware is al jarenlang top. Kan me die Baldurs Gate games nog herrineren, die heb ik echt helemaal grijs gespeeld.
Haha ja, dat heb ik ook echt te vaak gedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Chocobo het volgende:
heb je wel eens baldurs gate 1 gespeeld? Dat blijft voor mij echt de meester game ooit (en ook van bioware dus). Je moet je voorstellen dat je in die tijd echt super beperkte games had, en dan krijg je in ene een spel met een verhaal tien keer breder en groter dan kotor zelfs nog is met alle sidequests gigantische bergen wapens en upgrades etc en meer mogelijkheden dan je nu hebt in zelfs de grotere games van tegenwoordig op welke console je ook kiest.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelf ga ik vooralsnog voor KOTOR,... ME is inderdaad grafisch beter uiteraard maar KOTOR is naar mijn idee nog de meestergame van Bioware.
Grafisch is het een MEGA vooruitgang. Echter, ik heb toch een positiever gevoel over gehouden aan KOTOR.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:56 schreef BaaiBaai het volgende:
Eens, KotOR vond ik ook toffer, maar dat doet niet af aan Mass Effectquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:21 schreef Haijo het volgende:
[..]
Grafisch is het een MEGA vooruitgang. Echter, ik heb toch een positiever gevoel over gehouden aan KOTOR.
Ik moet ME nog gaan spelen maar denk dat ik dat ook ga vindenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind ME beter dan KotOR.
En KotOR was tot Mass Effect mijn beste game ooit (okay, een van de)
You do the math.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik hoop alleen dat Bioware deel 2 en 3 zelf doet inhouse en niet uitbesteed aan derde, want dat was met Kotor 2 ook niet de meest geslaagde optie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:32 schreef VoreG het volgende:
Ik vond KOTOR erg leuk, maar Mass Effect vind ik toch net wat beter ondanks dat ik het Star Wars universum best leuk vind.
Ik vind het verhaal, de dialogen, keuzes etc in Mass Effect een stuk beter.
Eensch... alleen met de eerste playthrough iets te snel verder gegaan met de Main Quest... nu opnieuw begonnen met hetzelfde personage op 'Veteran' en nu eerst elke steen omdraaien die ik zie voordat ik weer per ongeluk het universum red.quote:Op zondag 2 december 2007 11:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik hoop alleen dat Bioware deel 2 en 3 zelf doet inhouse en niet uitbesteed aan derde, want dat was met Kotor 2 ook niet de meest geslaagde optie.
lol perongelukquote:Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eensch... alleen met de eerste playthrough iets te snel verder gegaan met de Main Quest... nu opnieuw begonnen met hetzelfde personage op 'Veteran' en nu eerst elke steen omdraaien die ik zie voordat ik weer per ongeluk het universum red.
Hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef =HellFire= het volgende:
Sterk staaltje slechte gebruiksinteractie inderdaad, op de galaxy map. Dat ze daar geen onderzoek naar hebben gedaan is me een raadsel. W.s. toch te weinig ontwikkeltijd gehad.
Redelijk tot matig,.... eerst laden voordat je dieper in een galaxy kan kijken. Knoppen foutief geplaatst, etc. etc.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef BaaiBaai het volgende:
Aangezien hier toch veel kenners zitten, wie heeft het spel Planescape Torment ooit gespeeld? Dit is wat mij betrefd een van de meest ondergewaardeerde games ooit..
quote:
Ik richt me mac alvast op me schermquote:Op zondag 2 december 2007 14:09 schreef kepler het volgende:
ik wil meer custom-Shepards zien![]()
Kom maar op met die foto's!
Pixel geiler!quote:Op zondag 2 december 2007 14:19 schreef kepler het volgende:
ik kijk liever 20+ uur naar een vrouw dan naar een man
Vind ik vreemd. Alsof je bang bent voor 'homo' uitgemaakt te worden ofzo.quote:Op zondag 2 december 2007 14:19 schreef kepler het volgende:
ik kijk liever 20+ uur naar een vrouw dan naar een man
Je drukt op B, van Back.. maar da's exit.. dus ga je UIT de Galaxy Map terwijl je een niveau hoger wil op diezelfde map.quote:
neuh, maar ik kijk gewoon liever naar vrouwen dan naar mannenquote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind ik vreemd. Alsof je bang bent voor 'homo' uitgemaakt te worden ofzo.
Vind het zelf prachtig om als vent een beetje te flirten met die Ashley en/of Liara. Beetje immersie enzo, rollenspel, veel leuker.
Desalniettemin is mijn tweede personage ook een chick... lang zwart haar, bruine ogen en angelina jolie-lippen..
Lijkt me evident als heteroseksuele man (wie doet dat nou niet?), dus dat hoef je vooral niet te benadrukken.quote:Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
neuh, maar ik kijk gewoon liever naar vrouwen dan naar mannen
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen waarom ik een vrouw kiesquote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lijkt me evident als heteroseksuele man (wie doet dat nou niet?), dus dat hoef je vooral niet te benadrukken..
Ja maar je mist nu wel geile gesprekken met Ashely!!!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dan hoef ik toch ook niet uit te leggen waarom ik een vrouw kies
ik weet niet eens wie Ashely is nogquote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja maar je mist nu wel geile gesprekken met Ashely!!!!!!
Ik wilde eerst met een renegade bitch die in vrije tijd net geen tuinbroeken draagt type spelen. Is geluktquote:Op zondag 2 december 2007 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is iedereen hier female?
Heeft dat lesbo sex er iets mee van doen?
Jup, ik ook.quote:Op zondag 2 december 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wilde eerst met een renegade bitch die in vrije tijd net geen tuinbroeken draagt type spelen. Is gelukt.
Nu ga ik met een goedaardig watje het op de paragon manier proberen.
quote:
die van mij ook, alleen zie je dat niet zo goed op deze fotoquote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoiets is mijn Jane ook.. alleen dan met rood haar en een sexy litteken op dr wenkbrouw
en dan na te gaan dat dat ding zowat van dag 1 in de budgetbakken lag...quote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik!
SUPERGAME! Echt een van de vetste die ik ooit heb gespeeld.
Ik vind de games van Bioware helemaal top en ik ken Planescape nietquote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
en dan na te gaan dat dat ding zowat van dag 1 in de budgetbakken lag...
Als er hier nog mensen zijn die Planescape Torment niet kennen, maar de games van Bioware wel helemaal top vinden kan ik je deze aanbevelen...zul je geen spijt van krijgen!!
Oooooh,. okequote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie Ashely is nog
Ik speel volgende keer wel als een man
Het grappige is dat een aantal mensen uit het universum van planescape ook terug kwamen in de games van baldurs gate 1 & 2 als toevallige bezoekers en reizigers...quote:Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de games van Bioware helemaal top en ik ken Planescape niet![]()
Ik zal eens even kijken of het wat is
Als je dat niet weet hebje het spel nog niet opgestart.quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie Ashely is nog
Ik speel volgende keer wel als een man
Tsja, of je hoort vooral Williams en Ash genoemd worden en denkt dat je zometeen pokemon gaat tegenkomenquote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je dat niet weet hebje het spel nog niet opgestart.
ben idd nog niet zo heel verquote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je dat niet weet hebje het spel nog niet opgestart.
ik ben ook niet zo goed met namenquote:Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ashley kom je binnen 5 minuten tegen dus ik weet niet wat je dan aan het doen bent
Dat stoere soldaatwijf inderdaad, je tweede selectable character dacht ik.quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo goed met namen
Is dat die chick in het witte pak?
ik weet nu wie het isquote:Op zondag 2 december 2007 19:36 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat stoere soldaatwijf inderdaad, je tweede selectable character dacht ik.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:16 schreef Bastard het volgende:
Zit een beetje vast bij een bitchNou ja vast, 6x geprobeerd.. overleef ik het net niet.
Is Mw Besida ofzo bij pier15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik ook! Met mijn stoere "Arnold".quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet nu wie het is
Ik speel wel een beetje de bitch, kheb ook al iemand neergeslagen
quote:Op zondag 2 december 2007 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten gewoon teveel elementen in het spel die in spoilers moeten.quote:Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef RitseB het volgende:
leuk topic als je het spel niet hebt gespeelt
quote:Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op maandag 3 december 2007 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:57 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:16 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ben sterk aan het overwegen om Mass Effect te kopen (beetje uit verveling) maar ik vond KOTOR niet zo geweldig. Is deze dan toch aan te bevelen?![]()
Ik vind Mass Effect geweldig. Ook heel veel sidequests op de Citadel. Kom steeds weer even terug daar en iedere keer weer ergens een mission waar ik hem niet verwachtte. Ik vind het een heel erg gaaf spel, je krijgt er geen spijt van. Heb er nu 25 uur op zitten en heb nog 3 van de hoofdmissions te gaan. Ben tot nu toe alleen nog op Noveria geweest met Benezia.Dus...![]()
Ik blijf het zeggen, koop planescape torment voor de pc..golden oldie!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:54 schreef NutKees het volgende:
Ben sterk aan het overwegen om Mass Effect te kopen (beetje uit verveling) maar ik vond KOTOR niet zo geweldig. Is deze dan toch aan te bevelen?![]()
![]()
Planescapequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, koop planescape torment voor de pc..golden oldie!! oO<![]()
Ik mis mijn book of evil
OT: Pff moeilijk om renegade te spelen... ik krijg iedere keer weer paragon punten ook al ben ik een boote klootzakhttp://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.![]()
Dan doe je het echt niet goed, kijk maar naar het door mij gepost plaatje. Ik heb maar heel weinig Paragon punten.... Als je dat iedere keer krijgt doe je dat echt zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Planescape![]()
Ik mis mijn book of evil
OT: Pff moeilijk om renegade te spelen... ik krijg iedere keer weer paragon punten ook al ben ik een boote klootzak.
-![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan doe je het echt niet goed, kijk maar naar het door mij gepost plaatje. Ik heb maar heel weinig Paragon punten.... Als je dat iedere keer krijgt doe je dat echt zelf.
[ Bericht 3% gewijzigd door bigore op 04-12-2007 14:34:26 ]![]()
Die oude Prothean gebouwen daarquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben er net aangekomen, vandaar.
Wel mooooooooi daar.
.
![]()
Dat is nog niksquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben er net aangekomen, vandaar.
Wel mooooooooi daar.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Mass Effect LE vandaag gekregen![]()
1e weekje van de kerstvakantie begin ik er aan. Hopelijk is het dan wel grafweer buiten
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Even een weekje niet gespeeld. Ga straks maar eens beginnen met Tim Shepard als paragon en engineer zijnde.![]()
Kreeg gister in 1 keer me renegade achievement, het houdt dus blijkbaar in dat je 75% van de renegade punten alleen hoeft te halen, dus niet 75% renegade en 25% paragon of zo, want paragon heb ik al bijna 50%. Snap het zelf ook niet helemaal, maar ga proberen om in 1 game allebei de achievements te halen.
Gister Feros afgesloten, ik zal 1 tip geven mocht je de 3 hoofdmissies(feros,noveria en virmire) hebben gedaan, loop nog een beetje rond op de citadel voordat je meteen weggaat, er is nog het 1 en ander te doen.![]()
Gister die Virmire missie gedaan. Erg erg cool en ik had best moeite met die keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gister die Virmire missie gedaan. Erg erg cool en ik had best moeite met die keuze.Ik heb de game twee keer doorgespeeld en beide keren hetzelfde gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb de game twee keer doorgespeeld en beide keren hetzelfde gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik ben het echt oneens met wat je zegt in je review over dat autootje. Ik vind um juist heerlijk rijden..
-![]()
Had gisteravond weer even tijd om te spelen, en ging dus richting die Liara vanuit de Citadel.
Kwam op die planeet, even rijden met de Mako, en toen een stuk of 5 keer enorm afgeknald door turrets, robots en weet-ik-veel-wat nog meer.
Ben lvl 7, is dat hoog genoeg om de Citadel te verlaten ?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Had gisteravond weer even tijd om te spelen, en ging dus richting die Liara vanuit de Citadel.
Kwam op die planeet, even rijden met de Mako, en toen een stuk of 5 keer enorm afgeknald door turrets, robots en weet-ik-veel-wat nog meer.
Ben lvl 7, is dat hoog genoeg om de Citadel te verlaten ?
Ja, je moet gewoon van een afstandje gaan staan van die turrets en linkertrekken om in te zoomen en dan rechterstick om verder in te zoomen. De turrets kunnen je nog steeds raken maar je ziet ze nu aankomen en kunt gewoon wegspringen...![]()
Voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 5 december 2007 10:38 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon van een afstandje gaan staan van die turrets en linkertrekken om in te zoomen en dan rechterstick om verder in te zoomen. De turrets kunnen je nog steeds raken maar je ziet ze nu aankomen en kunt gewoon wegspringen...
Linkertrigger om in te zoomen, daarna de rechterstick >indrukken < voor verdere inzoom. Vond het niet logisch zelf, kwam er heel laat achter, maar daarom benadruk ik het nog evenDus...![]()
Duidelijk, dat van die rechterstick wist ik niet.
Moet sowieso nog wennen aan het Mako-gebeuren, soms rijdt dat kreng alle kanten op lijkt het wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik dus ook niet, op zich logisch, de rechterstick icm linkertrekken wordt overal in het spel gebruikt om in te zoomen maar ze hadden het wel even mogen vertellen...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef Bastard het volgende:
Van dat hele zoomen wist ik ook niet eigenlijk![]()
Gisteren uitgespeeld na 25 uur en ik ga vanavond nog weer een keer beginnen aangezien ik een boel quests heb gemist
Hoogtepunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.![]()
Ik vond de gewone zoom al prima, je hoeft de tegenstander niet eens te zien als target, je kan ook gewoon schieten waar ze zitten.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:03 schreef Ps2K het volgende:
Gisteren uitgespeeld na 25 uur en ik ga vanavond nog weer een keer beginnen aangezien ik een boel quests heb gemist
Hoogtepunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met deze zoom kun je een kilometer ver weg kijken EN naar beneden schieten!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vond de gewone zoom al prima, je hoeft de tegenstander niet eens te zien als target, je kan ook gewoon schieten waar ze zitten.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vond de gewone zoom al prima, je hoeft de tegenstander niet eens te zien als target, je kan ook gewoon schieten waar ze zitten.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trivia:
Hoeveel kost een Krogan testikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trivia:
Hoeveel kost een Krogan testikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: