Maak je niet druk, de hele wereld gaat het merken. En dan gewoon weer omhoog kijken, net zoals al die andere vele 'recessies'.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Komt omdat alle productiebanen naar China zijn verhuisd.
Het wordt echt nog harde kaas daar, geen grap, de dollar wordt grondig gesloopt.
Sinds de Federal Reserve Act van 1913 is de USA gewoon EU grondgebied
Mja met een valuta wat niet gebaseerd is op goud maar op de belangen van geprivatiseerde bankiers zijn recessies en depressies onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de hele wereld gaat het merken. En dan gewoon weer omhoog kijken, net zoals al die andere vele 'recessies'.
Maar goed, ik zeg het nog maar een keer, de mensen die het echt merken zijn die die ruim onder modaal verdienen, die krijgen de klappen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:03 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=47497
^ook loos, Mexiaanse leger wat de grens van de USA aanvalt.
't Is alleen vrij vervelend dat Mexico zo afhankelijk is van de VS.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo loos, Mexicanen noemen het La Reconquista ofzo.
Onzin. De Zwitserse franc is ook niet gekoppeld aan goud, en de Zwitserse economie is een van de meest stabiele ter wereld. Het kan prima werken. Zoiets is van véél meer factoren afhankelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja met een valuta wat niet gebaseerd is op goud maar op de belangen van geprivatiseerde bankiers zijn recessies en depressies onvermijdelijk.
De FED wacht nog een paar maanden met het licht zienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de FED niet in elk geval
Ik denk, ik haal het maar even naar vorenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De FED verwacht een groei van 1,5%-2% in 2008
Suprime gaat veel geld kosten maar dat blijft vooral beperkt tot de banken en die kunnen wel wat klappen hebben
Inflatie blijft redelijk stabiel
Consumentenvertrouwen blijft hoog
Geen massa ontslagen
Mensen blijven geld uitgeven.
Dit klopt volgens mij nog vrij redelijk Popo
Zo klopt 'ie wat beter.quote:Consumentenvertrouwen blijft hoog
Geen massa ontslagen
Mensen blijven geld uitgeven.
Bron?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Consumentenvertrouwen en uigaven zitten alweer in de lift
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |