Nee dit is offtopic!!!quote:
en ja ik realiseer me dat deze reactie zelf ook off topic is maar ik heb op de vorige pagina al ontopic gereageerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?
zou DAM een politicus zijn stiekum?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:36 schreef TheChemeng het volgende:
Zoals ik al aangaf wordt er in de media al gewoon over een recessie gesproken. Politiek wil je dat natuurlijk niet doen zo tijdens de primaries...
Op een school waar normen en waarden worden geleerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Op welke school heb jij gezeten dan?
Kan je echt niks beters verzinnen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?
Helikopters met schietstoelen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:37 schreef popolon het volgende:
[..]
En alle Nederlanders lopen op klompen, Duitsers eten allemaal bratwurst en Belgen hebben helikopters met schietstoelen.
En bij het hoofdstuk "je niet als een debiel gedragen op internetfora" heb jij zeker niet opgelet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op een school waar normen en waarden worden geleerd
Dank jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zegt veel over je karakter. Veel succes ermee
Mja, Paul Craig Roberts en Lou Dobbs, en talloze anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:44 schreef popolon het volgende:
'Men zegt'. Aha.
Not this time.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:49 schreef popolon het volgende:
Er is al een recessie, al tijden. Tegen de tijd dat het officieel wordt is het alweer over.
Jammer voor de ramptoeristen, dat wel.
Man hou op met je flauwekul, ik zie het toch om me heen. Ik woon in een staat waar o.a. de werkeloosheid het hoogst is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Not this time.
Houd lekker je oogkleppen op als je dat belieft.
Met je misplaatste denigrerende toontje.
Komt omdat alle productiebanen naar China zijn verhuisd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Man hou op met je flauwekul, ik zie het toch om me heen. Ik woon in een staat waar o.a. de werkeloosheid het hoogst is.
And still counting.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is die nu een stuk hoger dan een half jaar geleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |