abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206001
Ik zat zojuist even te kijken en op stream 1 & 2 beeld en geluid. Streams 3 &4 de tuin.

Ruud, Willem en Mona zitten te kaarten en wat te babbelen over Shakespeare en daarbij zegt Ruud (inderdaad, de vermeende Neanderthaler) dat hij niet door dat boek van Bart heenkomt. Ondanks dat hij "Engels [heeft] gehad op het Atheneum" (sic).

zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:50:00 #27
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206002
quote:
op 10-22-1999 om 10:30 PM schreef Hunter het volgende:
Even ter informatie: huzaren (paardrijders, cavalerie) zijn per definitie geen zandhazen (lopers, infanterie).

Hartelijk dank voor deze terechtwijzing, van mijn fouten zal ik leren. Overigens is het niet toevallig dat in de encyclopedie militaire intelligentie pas na dierlijke- en menselijke intelligentie wordt behandeld.

Life is what you make it.
pi_206003
quote:
op 10-23-1999 om 01:50 AM schreef Schanulleke (onder andere) het volgende:
Overigens is het niet toevallig dat in de encyclopedie militaire intelligentie pas na dierlijke- en menselijke intelligentie wordt behandeld.

Laat ik nu altijd hebben gedacht dat "militaire intelligentie" alleen werd gehanteerd als illustratie van het begrip contradictio in terminis.

pi_206004
Even de volgende overpeinzing die ik met jullie wil delen.

Het werd mij namelijk vanavond ineens een stuk duidelijker wat er hier aan de hand is.

Het is ons allen bekend dat er in dit land te weinig mensen zijn voor het werk wat gedaan moet worden.

Dat is niet erg want dat betekent dat een ieder naar harte lust zijn eisen kan stellen en kan gaan werken waar hij of zij maar wil.

Er is echter ook een groep die komt nooit aan een baan. Geen talent, geen opleiding of een chronisch gebrek aan hersens speelt niet zelden hierbij een grote rol.

Net zoals een groepje mensen die wel wat op de tv wilden doen.

Geen hond wist wat wij met die mensen aanmoesten dus weet je wat we testen ze eens grondig en kijken dan wel wat eruit komt.

Deze ik mag wel zeggen enorme scoop werd mij duidelijk toen miss auping gisteren het huis uitstormde naar haar vriendinnetjes en een man genaamd Martin waar zij gelijk tegen zij:” Ik hoopte al dat JIJ hier was”.

Was dit niet de vrouw die een gebroken vriendje achterliet in het grote Big Flodder huis???

Anyway zij wordt naar binnengehaald door een vrouwtje van een fluttennisser die wat moet bijverdienen want anders maakt zij weer een nieuwe film.

Nog steeds niets aan de hand zou je zeggen. Blond zoekt blond.

Maar nee, toen kwam het complot pas echt naar voren.

Dit blonde talentloze Tilburgse opblaasbedje voor seniele oude mannen of gefrustreerde kindsoldaatjes kreeg gelijk een baantje aangeboden bij de TV.

En toen werd het mij duidelijk.

Dit is een opleiding voor TV presentatoren in spee.

Welke programma´s krijgen ze dan SABO??? Hoor ik jullie nu al hijgend van sensatie in mijn fijn afgestemde oortje fluisteren.

Nou hier komen ze:

Martin: Sex voor de Buch.

Speciale reporter die in de Dark Rooms van Amsterdam interviews gaat houden met nichten en travo´s. Liefst van zuid europese afkomst omdat hij dat taaltje thuis ook spreekt. Hij gaat daarbij met name in op de gevoelens die opkomen in knoesten van kerels die enkele jaren in het vreemdelingen legioen hebben gezeten en desnoods een kip $%&$&%$&$_$ om aan hun genot te komen.

Karin: Catherine.

Zij treedt op in de afleveringen die gaan over vrouwen in de overgang die een nat $%#$ krijgen als zij een jonge man zien. Met name het onderwerp je hebt vier kinderen en een man maar toch mis je iets zal daarbij grote aandacht van haar krijgen. Zij zal speciaal voor Catherine in het land op de markt vrouwen van haar leeftijd aanschieten om te vragen of zij daar ook last van hebben.

Sabine: RTL live.

Zij zal de pratende augurk van de Nederlandse TV worden die laat zien dat blont eg nie dom is. Met name haar slettepraatje voor het slapen gaan zal opzien baren. Zeker als zij er achterkomt dat rond die tijd alleen kanslozen net zoals zij gaan slapen.

Willem: Koken met sterren.

Hij wordt de vaste stand-in van Cas (zonder sterren) Spijkers. Hij zal het de kijker een stuk makkelijker maken om dit ingewikkelde programma te volgen door bij elke move van onze Brabantse tob kok te vragen “wat vind je er nu zelf van”

Mona: The Happy Hooker returns

Zij zal samen met mevr. Hollander de Nederlandse kijkers versteld doen staan wat je allemaal met een &%#%4 kan doen. Gast optredens van Willem die speciaal geprepareerde komkommers meeneemt wordt een hit.

Ruud: Marin Gaus

Ruud zal het knuffelen met de honden voor zijn rekening gaan nemen. Alleen de domheid van Martin Gaus zal er voor zorgen dat de carrière van Ruud de kortste wordt. Voor het met een gitaar naar binnensturen in een hok vol hongerige pitt bulls zal onze geliefde presentator niet overleven. De gitaar wordt door de nabestaanden gegeven aan george bakker die deze terstond ritueel verbrand.

Maurice: Sport journaal.

Hij zal als stand-in van Tommie (mijn haar zit niet goed) Egbers gaan optreden. Met name zijn verslaggeving bij de honderd meter stilliggen en dom kijken scoort hoog en zal het record van V. van 2.000.000 kijkers verpulveren. Het feit dat allen sliepen wordt onze Maurice niet aangerekend.

Tara: Turks Fruit

Speciaal voor Tara wordt Turks Fruit opnieuw opgenomen. De scènes waar gepraat wordt worden echter geschrapt en vervangen door scènes waar zij originele Amsterdamse mopjes gaat vertellen.

Turks Fruit wort nu al kanshebber genoemd voor de beste film van de volgende eeuw.

Bart: De postcode loterij show. Reclame spotje voor de landmacht.

Bart zal bij elke uitzending de winnende postcode uit zijn blote hoofdje stampen. De presentator noemt de plaats en dan zoemen we in op Bartje. Eindhoven? 5500!!!!!!!!!

In de reclame spot zal zijn huuuussssaaaaaren lied ten gehore wordt gebracht met begeleiding van Gert Timmermans die weet wat je als echte vent zoal doet.

Zijn groet aan zijn dochter is ontroerend en wordt veel besproken.

En ja, last but zeker not least Bianca.

Zij krijgt als enigste een Teleac cursus te doen.

In 15 geniale lessen zal zij uitleggen hoe je dom kan kijken lachen huilen en roken op hetzelfde moment. Zonder dat je tattoo gaat jeuken. Is dat niet geweldig lieve mensen. Ik ben zooooooo messselffff.

Dat wordt genieten geblazen dus fokvriendjes en vriendinnetjes.

En wij dan???

Wij worden de recesenten die hun verrichtingen zullen volgen en voorzien van kritische noten.

Want wij hebben er verstand van niet?

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_206005
Nu snap ik het, Sabo, je laat me 'de schellen van de ogen vallen' !

conspiracy-theory no. 207b:
De landmacht financiert de 250.000 hoofdprijs als sponsor van VOO.
Komende weken landmacht-spotje in BB-uitzending onder het mom van 'een kijkje in Bart's verleden'
Bart al in voorgesprek geplugd tot winnaar.
Romance met Sabine getorpedeerd door TV-manipulatie, om Bart op nominatie-lijst te krijgen en daarna tóch te redden van uitstoting, zodat niemand achteraf kan zeggen dat VOO hem bevoordeeld heeft: "Hij was toch 2 rondes genomineerd?"
Bart als prototype The Young One wint en krijgt van VOO baan aangeboden als fotomodel in nieuw VOO-programma.
Landmacht krijgt weer populariteit bij jonge, gezonde doelgroep.

voel j'em ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206006
Sabo......

Hoe kom je aan deze info,of is dit slechts een theorie?????

Wel een interesante mocht dit waar zijn.
Dit maakt het alleen maar weer duidelijker dat Veronica manipuleert.
De hele voorrondes zijn dus in principe screentests geweest om te kijken wie er het beste(ahum)uitzag op tv.
(niet dat ze dan de goede uitzochten........)

want ze hadden al proefsessies in het huis gehad,(de screentest)

Heel interesant deze opmerking van jou

Lucky 13
pi_206007
quote:
op 10-22-1999 om 09:18 PM schreef Hunter het volgende:
Tanjalies, eens zul je toch eens moeten vertellen aan welke programma's je zoal wél meewerkt. Ik kan het niet helpen, maar dit keer ben ik het met je eens . Er móet van te voren overleg zijn geweest, anders hadden de manschappen daar wel erg voor schut gestaan als ze er niet in hadden gemogen. En de opkicker voor Bart kwam natuurlijk wel eg gelegen.
Als ik me niet vergis komen de 'paarden' van Boreel, het 103e verkenningsbataljon, uit Duitsland (Seedorf, Hohne). Zijn er meelezende militairen die kunnen bevestigen? Als dat zo is, dan ga je niet zes uur in de bus zitten met de kans geweigerd te worden. Tel de tijd erbij op om toestemming te krijgen van bataljon's commandant, dan heb je het al gauw over meer dan een dag voorbereiding!

Brengt me trouwens op de vraag waarom Bart de dienst heeft verlaten, hij is er duidelijk aan verknocht.

Nog iets anders: als ik Karin moet geloven dan heeft de psych de nominatie-ronde beinvloed. Zou hij/zij iedereen hebben aanbevolen om niet op Mona te stemmen?

pi_206008

Als ik me niet vergis komen de 'paarden' van Boreel, het 103e verkenningsbataljon, uit Duitsland (Seedorf, Hohne). Zijn er meelezende militairen die kunnen bevestigen? Als dat zo is, dan ga je niet zes uur in de bus zitten met de kans geweigerd te worden.

Sorry er ging iets fout
Als je op de officiele site kijkt, staa er onder 'news'een stukje over Barts oude kameraden. Hierin vertelt 1 soldaat dat ze uit Soesterberg komen en dat het inderdaad een spontane actie is.

pi_206009
Beste Amy,

Ik denk dat het er niet veel toe doet waar ze vandaan kwamen. Het kan denk ik nooit zo gegaan zijn dat ze om 20.00 uur spontaan in een bus zijn gestapt en zijn afgereist. Voor zo'n actie dient eerst goedkeuring te worden aangevraagt binnen het leger, het is immers een uiting in uniform. En het leger zal zeker gevraagd hebben of er geen problemen te verwachten waren. Derhalve is er denk ik altijd eerst kontakt geweest met de produktie. Danwel de produktie heeft het legeronderdeel gebeld(de commandant) om te kijken of er niet wat te organiseren viel. Voor de soldaten zelf kan het nog steeds een spontane aktie zijn, als de commandant na een telefoon gesprek het als zodanig aan de manschappen heeft voorgesteld. Het kan soms eenvoudig zijn als je weet hoe het moet.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:40:00 #35
521 ruby
Hell yeah!
pi_206010
quote:
op 10-23-1999 om 02:05 AM schreef sabo het volgende:
Dit blonde talentloze Tilburgse opblaasbedje voor seniele oude mannen of gefrustreerde kindsoldaatjes kreeg gelijk een baantje aangeboden bij de TV.

Ik las net in de Haagsche Courant van zaterdag dat Sabine (in het dagelijkse leven styliste van beroep) nog moet nadenken over het aanbod van RTL 4-programma RTL Live.
Toen ze het donderdagavond hoorde had ze spontaan ja geroepen, maar toen had ze nog geen idee van deze enorme hype!

Ben benieuwd!

Ciao

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 12:15:00 #36
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_206011
quote:
op 10-22-1999 om 09:18 PM schreef Hunter het volgende: <KNIP> Brengt me trouwens op de vraag waarom Bart de dienst heeft verlaten, hij is er duidelijk aan verknocht.

Nog iets anders: als ik Karin moet geloven dan heeft de psych de nominatie-ronde beinvloed. Zou hij/zij iedereen hebben aanbevolen om niet op Mona te stemmen?

Beste Hunter,

Ik denk dat Bart een BBT-er is geweest en geen contractsverlenging heeft gekregen. Hij kan natuurlijk ook gewoon aan het eind van z'n contract de landmacht hebben verlaten, maar of dan je vriendjes nog komen, ik weet het niet. Het was leuk (aandoenlijk??) om Bart mee te zien excerceren op de BB appelplaats ). Natuurlijk was dit een vooropgezette actei, anders hadden ze wel een Leo II meegenomen om door de hekken te rijden en vriend Bart wat spullen toe te stoppen. (Ok met een 4 tonner hadden ze de randon barriere ook moeiteloos genomen, maarja het blijven huzaren.....)

Wat betreft de psych, inderdaad dat hebben we misschien over het hoofd gezien, maar deze door z'n vriendjes (collegae) geroyeerde kerel is de VOO evil spin in het web dat gewoven wordt rond onze 8 vriendjes en vriendinnetjes in het huis. Zeker de mentaal wat labieleren onder de bewoners zijn gefundenss fressen voor deze kerel.

Forum ® us
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 13:16:00 #37
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_206012
Mooie analyse Moor, door het toedoen van Bart en z'n legervriendjes krijgt de landmacht weer een imago-opsteker. Nu kan het niet lang duren of ook de leraren (met Willem in de hoofdrol)krijgen eindelijk het positieve imago waar ze al jaren voor vechten.
Of zie ik iets over het hoofd?
pi_206013
http://www.casema.net/~ht120/Tank.mp3 (302 kb)

'kanon geladen ...'

'vuur!'

klik, rommel rommel, klak

'kanon geladen ...'

'vuur!'

http://www.casema.net/~ht120/Canon.mp3 (489 kb)

Bart laat je niet gek maken!

Misschien een ideetje voor een volgende keer mannen. Neem je Leopard gerust mee. Vindt Bart ook vast leuk. Goed mikken op het hokje van Randon.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')