abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:31:00 #1
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_205976
Wat mij gisteren opviel in de uitzending was dat Rolf tegen de BB bewoners zei dat Sabine ongeveer een kwartiertje had om te vertrekken terwijl hij laatsts nog liep te vertellen dat de BB bewoners geen besef van tijd hadden!! En toen sabine daarna haar "aanbieding" kreeg zei zevlekkenloos "ik heb al een aanbieding gehad maar ik mag niet zeggen wat"...vreemd mischien maar dit kwam erg gerepeteerd op mij over..
pokemuuuuuuuuhhhh!!!
pi_205977
ik weet niet of je het doorhad ofzo maar ze zei 'ik heb al een aanbieding gehad' de bewoners interpeteerden dat als ik mag het nie zeggen. maar dat kwartiertje heeft nix te maken met tijdsbesef iedere idioot weet ongeveer hoelang een kwartriertje duurt en het ging erom dat ze wist dat ze ongeveer nmog een kwartiertje samen met de medebewoners had voordat ze er uit moest...
pi_205978
Het lijkt me dat je een kwartiertje best goed kunt inschatten..
En er was ook al eens bekend gemaakt dat de bewoners de tijd proberen bij te houden door middel van een kookwekkertje. Daar is een kwartier makkelijk op in te stellen..

Toen Sabine zij dat ze niet mocht zeggen wat voor 'n aanbieding ze gekregen had vond ik haar een beetje twijvelachtig overkomen, alsof ze niet zeker wist of ze dat mocht vertellen of niet.

Tijdens de uitzending zelf viel ook al me al op dat Mona riep 'Heerlijk, helder, ..' en dat Ruud haar onderbrak met 'Dat mag je niet zeggen.'
Ze zullen dus wel richtlijnen hebben gekregen over wat ze wel en niet mogen zeggen. (Geen reclame maken, dus o.a.) ?

Big Brother Quote Page:
http://www.crosswinds.net/~elja/bigbrother/

pi_205979
Een kwartiertje is goed in te schatten als je een klok hebt...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:18:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205980
of een kookwekker
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:24:00 #6
976 John S.
Oud, maar fit
pi_205981
Na het hele gedoe met die weegschaal begin ik me toch wel af te vragen of Sabine beseft dat je met een kookwekker zou kunnen bepalen hoe lang een kwartier is.

Effe denken hoor..een kwartier..da's vijftien minuten..dus dan moet ik 'm op twintig zetten he ? Willem ?

Komt tijd, komt hoofdpijn...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:28:00 #7
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205982
D'r staat geen 0 op. Alleen 60 een paar puntjes en dan een 5. HELP
pi_205983
Al jullie vragen worden beantwoord door JayTaph op www.cybolic.com/bb.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:17:00 #9
483 sdb
Pluk de dag
pi_205984
Ze hebben dat laatste kwartier dan ook met z'n allen tellend doorgebracht. Iedereen moest twee keer tot 60 tellen. Mona vond dat moeilijk en hoefde het maar 1 keer te doen, wat ook goed uitkwam, want een kwartier heeft vijftien minuten (toch? of eh...)
Life is a moment in space

vrijdag 22 oktober 1999 @ 16:52:00 #10
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_205985
De bewoners schijnen een klok in de keuken te hebben. En dan bedoel ik dus een echte klok en niet het kookwekkertje. Bovendien hebben ze de eerste week een zonnewijzer gemaakt (hebben ze nu helaas niets meer aan) en kunnen ze de klok van een nabijgelegen kerk horen slaan.
Alle pogingen van V ten spijt is het ze niet gelukt om het gevoel van tijd weg te nemen. Toen ze dit inzagen hebben ze zelf maar een klok aan de bewoners gegeven. Info van de FAQ-pagina...
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_205986
Om geen nieuwe topic te openen, doe ik mijn vraag maar hier.

De stelling is dat het i.v.m. het eventuele achterna gaan van Sabine door Bart, het idee van de soldaten de produktie wel erg goed uit kwam. Bovendien zag ik, als kenner van belichting en kamerainstellingen, dat er wel heel snel het nodige uit de kast was gehaald. Vooral het hoge standpunt van de kamera, die de soldaten van achter nam en voor een gedeelte over de schutting kon kijken geeft mij te denken. Wat wil ik zeggen??? Wie is er op welk moment op dit goede idee gekomen. De produktie of de soldaten. (de bevelvoerder daar van) De opmerking ergens, dat er eerst is onderhandeld met de bewaking zegt mij niets. Ik geloof namelijk niet dat deze groep zonder dat te melden, zomaar naar Almere is afgereist. Helaas opnieuw een situatie die volgens mij te denken geeft als het om goede voorlichting naar de kijker gaat.

pi_205987
Tanjalies, eens zul je toch eens moeten vertellen aan welke programma's je zoal wél meewerkt. Ik kan het niet helpen, maar dit keer ben ik het met je eens . Er móet van te voren overleg zijn geweest, anders hadden de manschappen daar wel erg voor schut gestaan als ze er niet in hadden gemogen. En de opkicker voor Bart kwam natuurlijk wel eg gelegen.
Als ik me niet vergis komen de 'paarden' van Boreel, het 103e verkenningsbataljon, uit Duitsland (Seedorf, Hohne). Zijn er meelezende militairen die kunnen bevestigen? Als dat zo is, dan ga je niet zes uur in de bus zitten met de kans geweigerd te worden. Tel de tijd erbij op om toestemming te krijgen van bataljon's commandant, dan heb je het al gauw over meer dan een dag voorbereiding!

Brengt me trouwens op de vraag waarom Bart de dienst heeft verlaten, hij is er duidelijk aan verknocht.

Nog iets anders: als ik Karin moet geloven dan heeft de psych de nominatie-ronde beinvloed. Zou hij/zij iedereen hebben aanbevolen om niet op Mona te stemmen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205988
Beste Hunter,

Je raakt een gevoelige snaar. Als er iemand is die buiten beeld, en zeker buiten dat van ons, invloed kan uitoefenen dan is dat natuurlijk de psych. Onderling hoor je ze weinig praten over de gesprekken die ze daar hebben gehad. Ik kan alleen maar zeggen, het ligt voor de hand. Wat de soldaten betreft, ik wist niet eens dat ze zover moesten reizen. En dan Bart zijn vertrek uit de dienst, het kan geen ontslag geweest zijn, anders waren zijn maten zo wie zo nooit gekomen. Lichamelijk zijn alle bewoners streng getest, dus Ra RA RA.

pi_205989
Ik snap(te) er niets van. De topic heet "vreemd niet" (eigenlijk veel te cryptisch voor mijn smaak - maar ik ging toch lezen) en opeens ging het over manschappen en Bart. Ik meen hieruit op te maken dat het principe van geen contact met de buitenwereld weer geschonden is. Ik wil dat dan ook wel op tv zien, misschien moet ik op de herhaling van de aflevering van vandaag op maandag wachten. Want ik heb om twintig-honderd uur geen BB kunnen kijken.

Ik juich het idee toe om geen nieuwe topic te openen. Deze "vreemd niet" gaat opeens over "vreemd hoe dat is gegaan met die manschappen bij het BB huis" en "de invloed van de psych". Dus het gaat ergens over, en dat is wat me aantrekt aan dit forum Dat is ook wat me stoort aan 'loze' posts en topics, maar nu zit ik off-topic.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_205990
Sorry JayBee, nu ik de topic beter doorkijk had ik er wellicht beter zelf een kunnen openen, zeker als ik naar andere soms onzin topics kijk.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 21:57:00 #16
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205991
Die zandhazen waren zeker wel in overleg met VOO gekomen, misschien zelfs op verzoek. Eerder werd in dit forum besproken, dat Sabine's vriendinnen opgetrommeld waren, en dat dat, voor de eerlijkheid, ook het geval zou moeten zijn voor de 'maten' van Bart. Mocht dat niet het geval zijn geweest, dan stellen dat soort onderhandelingen weinig voor: 1 bataljon tegen een paar Randon-gasten, go-figure.
Verder, over dat hoge camera standpunt, ik neem aan, dat er daar op donderdag, voor de late uitzending, toch al het een en ander aan materieel voorhanden is, dat zegt m.i. weinig.
Life is what you make it.
pi_205992
Schanulleke, ik denk dat we er nog wel achter komen of die soldaten waren gevraagd te komen of zelf op eigen houtje (of op houtje van de een of andere bevelhebber) naar het BB huis waren gekomen. Ik denk ... (gokje) eigen legergroene initiatief.

Tanjalies, ik neem niemand iets kwalijk. Je -hebt- het tenminste ergens over, en bovendien maak je niet zomaar een nieuwe topic aan. Niks dan hulde. We kunnen toch hier zo verder gaan? Ik wou alleen dat Frodo de mogelijkheid zou hebben zijn topic titel te wijzigen, en dat ie dat ook zou doen, want het was om mee te beginnen al een titel voor deze topic (die een eigen leven is gaan leiden) waaruit je niet echt kunt opmaken waar ie over zal gaan.

Ik geloof dat onze forumleiders soms al topics een andere (betere?) naam geven. Als er maar een goed beleid is (en ik zeg niet dat dat er niet is) komt het prima in orde met dit forum.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_205993
Beste Schanulleke,

Het door mij bedoelde kamera standpunt was speciaal voor het shot met de soldaten ingericht. Op die plek staat normaal geen vastekamera en bovendien was dit een handholdkamera met een kabelverbinding naar de studio.

pi_205994
Even ter informatie: huzaren (paardrijders, cavalerie) zijn per definitie geen zandhazen (lopers, infanterie).
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205995
sterk spul he, dat fishermens friend
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:25:00 #21
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205996
Huzarensaladehuzarensala dehuzaresaladehu
zaaaa rensaladehuzarensala dehuzardensalade huzarensa

ladehuzarensaladehuza rensaladehuzarensa
laaaaa dehuzarensaladehuza rensaladehuzarensaladehu

NURSE!!!!

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:46:00 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_205997
Nog iets vreemds. is het nu live of niet? Ik zag dat karin tijdens de dodag uitzending in de tuin trooste. een paar momenten later nam Sabien afscheid en zat iedereen braaf op de bank
knip knap knop?
pi_205998
Kan iemand even vertellen of hij/zij wel video-feed heeft met bewoners erop ? 00:55 h. zaterdag.
Ik heb nl. al een tijdje alleen maar nietszeggende tuin, of wit beeld, of badkamer-commode.
pi_205999
Stream 2: Mona, Willem en Ruud aan het kaarten
Niemand is perfect. Wees niemand!

zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:04:00 #25
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206000
Ik heb op feed 2 al de hele tijd, sinds 23:00 ofzo, de huiskamer, met Ruud, Willem en Mona.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')