Toen Sabine zij dat ze niet mocht zeggen wat voor 'n aanbieding ze gekregen had vond ik haar een beetje twijvelachtig overkomen, alsof ze niet zeker wist of ze dat mocht vertellen of niet.
Tijdens de uitzending zelf viel ook al me al op dat Mona riep 'Heerlijk, helder, ..' en dat Ruud haar onderbrak met 'Dat mag je niet zeggen.'
Ze zullen dus wel richtlijnen hebben gekregen over wat ze wel en niet mogen zeggen. (Geen reclame maken, dus o.a.) ?
Effe denken hoor..een kwartier..da's vijftien minuten..dus dan moet ik 'm op twintig zetten he ? Willem ?
De stelling is dat het i.v.m. het eventuele achterna gaan van Sabine door Bart, het idee van de soldaten de produktie wel erg goed uit kwam. Bovendien zag ik, als kenner van belichting en kamerainstellingen, dat er wel heel snel het nodige uit de kast was gehaald. Vooral het hoge standpunt van de kamera, die de soldaten van achter nam en voor een gedeelte over de schutting kon kijken geeft mij te denken. Wat wil ik zeggen??? Wie is er op welk moment op dit goede idee gekomen. De produktie of de soldaten. (de bevelvoerder daar van) De opmerking ergens, dat er eerst is onderhandeld met de bewaking zegt mij niets. Ik geloof namelijk niet dat deze groep zonder dat te melden, zomaar naar Almere is afgereist. Helaas opnieuw een situatie die volgens mij te denken geeft als het om goede voorlichting naar de kijker gaat.
Brengt me trouwens op de vraag waarom Bart de dienst heeft verlaten, hij is er duidelijk aan verknocht.
Nog iets anders: als ik Karin moet geloven dan heeft de psych de nominatie-ronde beinvloed. Zou hij/zij iedereen hebben aanbevolen om niet op Mona te stemmen?
Je raakt een gevoelige snaar. Als er iemand is die buiten beeld, en zeker buiten dat van ons, invloed kan uitoefenen dan is dat natuurlijk de psych. Onderling hoor je ze weinig praten over de gesprekken die ze daar hebben gehad. Ik kan alleen maar zeggen, het ligt voor de hand. Wat de soldaten betreft, ik wist niet eens dat ze zover moesten reizen. En dan Bart zijn vertrek uit de dienst, het kan geen ontslag geweest zijn, anders waren zijn maten zo wie zo nooit gekomen. Lichamelijk zijn alle bewoners streng getest, dus Ra RA RA.
Ik juich het idee toe om geen nieuwe topic te openen. Deze "vreemd niet" gaat opeens over "vreemd hoe dat is gegaan met die manschappen bij het BB huis" en "de invloed van de psych". Dus het gaat ergens over, en dat is wat me aantrekt aan dit forum Dat is ook wat me stoort aan 'loze' posts en topics, maar nu zit ik off-topic.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 Oktober 1999).]
Tanjalies, ik neem niemand iets kwalijk. Je -hebt- het tenminste ergens over, en bovendien maak je niet zomaar een nieuwe topic aan. Niks dan hulde. We kunnen toch hier zo verder gaan? Ik wou alleen dat Frodo de mogelijkheid zou hebben zijn topic titel te wijzigen, en dat ie dat ook zou doen, want het was om mee te beginnen al een titel voor deze topic (die een eigen leven is gaan leiden) waaruit je niet echt kunt opmaken waar ie over zal gaan.
Ik geloof dat onze forumleiders soms al topics een andere (betere?) naam geven. Als er maar een goed beleid is (en ik zeg niet dat dat er niet is) komt het prima in orde met dit forum.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 Oktober 1999).]
Het door mij bedoelde kamera standpunt was speciaal voor het shot met de soldaten ingericht. Op die plek staat normaal geen vastekamera en bovendien was dit een handholdkamera met een kabelverbinding naar de studio.
ladehuzarensaladehuza rensaladehuzarensa
laaaaa dehuzarensaladehuza rensaladehuzarensaladehu
NURSE!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |