En Eurosport?quote:Op zondag 2 december 2007 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Nogmaals de tip voor zometeen: kijk op de mof, scheelt 2-3 seconden.
Is dit soort onzin dan ook sneller voorbij?quote:Op zondag 2 december 2007 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat maken die 2-3 seconden nou uitquote:Op zondag 2 december 2007 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Tegenwoordig kunnen mensen wel Engels, maar de oudere generatie niet allemaal hoorquote:Op zondag 2 december 2007 12:15 schreef WeebI het volgende:
Inderdaad, Jack moet zn mond houden. Mensen die geen Engels kunnen hebben maar pech. Dan moet je maar naar school gaan.
scheelt geen 2 a 3 seconden hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Natuurlijk wel ;oquote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen mensen wel Engels, maar de oudere generatie niet allemaal hoor.
Inderdaad. Dan vertaalt iemand het in de huiskamer.quote:Op zondag 2 december 2007 12:15 schreef WeebI het volgende:
Inderdaad, Jack moet zn mond houden. Mensen die geen Engels kunnen hebben maar pech. Dan moet je maar naar school gaan.
Toch niet over je Figo-shirt gemorst he?quote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef WeebI het volgende:
omg de spanningggg
ik heb zojuist in mijn broek gepiest
Die past me al heul niet meerquote:Op zondag 2 december 2007 12:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toch niet over je Figo-shirt gemorst he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |