Prachtig om te zien ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al hebben ze er meer misschien heel veel aan verdiend, de prestatie van Kroatië van vanavond is een voorbeeld voor iedereen, wat een geweldige inzet! Er werd gevoetbald alsof zij een overwinning even hard nodig hadden als Engeland, wat een passie!
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef Rikketik het volgende:
Mij hebben ze er in elk geval als fan bij.![]()
Ik heb eerst België tegen Azerbeidjan moeten doorworstelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef Smart-Einstein het volgende:
Heerlijke wedstrijd! Na die K*Twedstrijd van nederland was het echt zoo spannend en leuk om te kijken!
Ja, schittende ploeg. Mooie outsider voor de EK-winst.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb genoten.
Natuurlijk ook verschrikkelijk slap verdedigd, maar die pass was fantastisch inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Die tweede goal ook. Het waren twee Kroaten tegen zes Engelsen. Geweldig uitgespeeld.
Mij ookquote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef Rikketik het volgende:
Mij hebben ze er in elk geval als fan bij.![]()
een wedstrijdenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:09 schreef OreO het volgende:
1 keer een wedstrijden winnen en mensen zijn fan WAT TRIEST
Ik heb iedere wedstrijd van dit team in de kwalificatiereeks gezien. En ik kan je verzekeren dat het spel wat die Kroaten keer op keer op de mat legden uitermate goed verzorgd en strak in elkaar steekt. Hier en daar een slippertje, maar dat komt door het oppurtunistische spel. Heerlijk, die drang naar voren. Ik zie ze in ieder geval als een gevaarlijke outsider om dit EK te winnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:09 schreef OreO het volgende:
Eensch. Was echt een superpot om te kijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Hadden wij Nederlanders maar een kwart van de passie van de Kroaten.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Dynia het volgende:
[..]
Eensch. Was echt een superpot om te kijken
Mooi ook hoe de coach helemaal uit zijn dak ging na de 3-2...:D Wel knap dat Kroatie dit nog pakt hoor. Ik dacht dat ze het wel goed vonden na de 2-2..Misschien dat ze gewoon persé van Engeland wilde winnen. Vorige week hadden ze toch 2-0 verloren ofzo?
Liet weer een paar schitterende passes los ja. Vond hem voor de rest gister eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.quote:
Ondanks het ontbreken van Engeland lijkt me dit EK zwaarder dan het EK van 2004 qua deelnemersveld. Zal dus een stuk moeiljker worden voor landen als Griekenland en Kroatië om nog eens een stunt uit te halen. Neemt niet weg dat het natuurlijk altijd kan. Vergeet de Turken trouwens niet als outsider.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:09 schreef Dos37 het volgende:
een team om rekening mee te houden straks in de zomer. Die kunnen wel eens een Griekenlandje uithalen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:09 schreef OreO het volgende:
Nah, enkel een splinternieuwe Mercedes onder den Aarschen.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:15 schreef Bullebak het volgende:
Heb genoten gister, lekker fel en keihard werken. Volgens mij hadden gratis toegang tot de Russische dopingkast![]()
Vond het de leukste wedstrijd van het jaar.
Tuurlijk is er de wil om een gerespecteerde ploeg uit het EK te gooien. Tegen grote ploegen speelt Kroatië altijd beter (Remember Holland en vooral Italië, dat nog nooit van Kroatië heeft weten te winnen).quote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Dynia het volgende:
[..]
Misschien dat ze gewoon persé van Engeland wilde winnen.
Vorige week hadden ze toch 2-0 verloren ofzo?
Dat is in 2008.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Bestaat dit topic ook nog als Kroatie Oranje naar huis voetbalt?
De Oranje fans hebben zich dus al ingedekt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |