abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 november 2007 @ 17:42:07 #181
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54785155
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, sowieso lijkt me dat niet zo handig. Maar het is natuurlijk verder ook weer niet zo erg, ik vind dat CDA-raadslid dat zijn vrouw sloeg en een wapen had zonder vergunnig wel even wat ernstiger.
Tja, domheid en onhandigheid zijn niet erg in een bestuurder?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 22 november 2007 @ 18:06:53 #182
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54785519
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Tja, domheid en onhandigheid zijn niet erg in een bestuurder?
Blijkbaar niet, gelet op het te lange aanblijven van types als Verdonk en Balkenende..
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 22 november 2007 @ 18:11:18 #183
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54785587
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Blijkbaar niet, gelet op het te lange aanblijven van types als Verdonk en Balkenende..
Zijn die ooit betrapt dmv een beveiligingscamera in een fietsenhok dan?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54785624
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Crack_david het volgende:
tsja.. het eerste wat in me op komt is 'NOU EN?'
omdat de betreffende persoon nogal veel blaat over een "fatsoenlijke samenleving" etc. onder een fatsoenlijke samenleving versta ik niet je laten pijpen door een collega terwijl je getrouwd bent, voor je minnares een flat regelen en zodra je haar dumpt er weer uit schoppen en haar ontslaan. Gaat hier om iemand die elke vorm van fatsoen mist.
  donderdag 22 november 2007 @ 18:14:36 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54785650
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zijn die ooit betrapt dmv een beveiligingscamera in een fietsenhok dan?
Want dat zijn de enige vormen van 'domheid en onhandigheid in een bestuurder'?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 22 november 2007 @ 18:16:02 #186
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54785704
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want dat zijn de enige vormen van 'domheid en onhandigheid in een bestuurder'?
Nee, we hebben ook het studiehuis nog. Maar dit bewijst toch wel dat de beste man te dom is om z'n reet af te vegen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 22 november 2007 @ 18:17:24 #187
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54785737
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:13 schreef Sora het volgende:
omdat de betreffende persoon nogal veel blaat over een "fatsoenlijke samenleving" etc. onder een fatsoenlijke samenleving versta ik niet je laten pijpen door een collega terwijl je getrouwd bent, voor je minnares een flat regelen en zodra je haar dumpt er weer uit schoppen en haar ontslaan. Gaat hier om iemand die elke vorm van fatsoen mist.
Precies. Een soort NL'se Jerry Falwell: op tv de dominee uithangen maar je wel in een fietsenhok laten pijpen door een vrouw waar je niet mee getrouwd bent.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54791056
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Precies. Een soort NL'se Jerry Falwell: op tv de dominee uithangen maar je wel in een fietsenhok laten pijpen door een vrouw waar je niet mee getrouwd bent.
Ja hoor, Paul Depla is de Nederlandse Jerry Falwell

Je wordt steeds maffer, mallerd
pi_54791291
Goh, we zijn weer terug bij de jaren 60.

De media heeft helemaal niets te zoeken bij de seksleven van vermeende gemeenteraadsleden.
  donderdag 22 november 2007 @ 22:53:42 #190
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54791367
quote:
De ontvangende partij in het pijpseksschandaal rondom Paul Depla is opgestapt. Inderdaad, de eergisteren nog volstrekt onbekende Jolanda van Veluw verlaat de Nijmeegse politiek. Niet omdat ze het zelf wil, maar omdat de Nijmeegse VVD-fractie niet meer met de dame verder wil. Dat meldt Omroep Gelderland tenminste. "Volgens de fractie gaf Van Veluw enige weken geleden al aan de fractie te willen verlaten. Gesprekken om haar als lid van de fractie te behouden, bleven zonder resultaat. De ophef rondom haar persoon en het toch al broze vertrouwen waren voor de fractie aanleiding om Van Veluw te vragen om op te stappen." Goed, ze waren het gezuig dus blijkbaar zat. Wie volgt...
Update: Helaas pindakaas, het dringende verzoek van de splinterfractie Fokke en Sukke is terzijde geworpen.
Update 2: Reactie van Van Veluw en de VVD hieronder.

Reactie Jolanda van Veluw

Ik heb besloten om per direct de VVD-fractie te verlaten. Al geruime tijd is er sprake van spanningen tussen mij en de rest van de fractie.

De afgelopen weken hebben wij gezamelijk geprobeerd alsnog tot een werkbare situatie te komen. De onststane situatie van de afgelopen dagen heeft er echter toe geleid dat de VVD fractie vanuit politieke motieven op basis van een onbewezen gerucht zegt niet meer verder te willen met bij als fractielid. Daarmee bestaat er ook voor mij geen basis meer met deze fractie verder te gaan. Ik stap daarom zelf uit de VVD-fractie. Ik betreur dit zeer.

Deze stap is niet ingegeven vanwege een inhoudelijk politiek probleem daarom zal ik mijn raadslidsmaatschap voortzetten en invullen op grond van de liberale beginselen.

Jolanda van Veluw

Persbericht VVD fractie Nijmegen
Jolanda van Veluw, in maart 2006 gekozen als raadslid voor de VVD Nijmegen, maakt niet langer deel uit van de VVD Fractie in Nijmegen.
Van Veluw gaf enige weken geleden aan de fractie te willen verlaten.

Daarop volgende intensieve gesprekken om haar als lid van de fractie te behouden hebben geen vruchten afgeworpen.

De rumoer rondom haar persoon, in combinatie met het reeds bestaande broze vertrouwen, heeft de fractie doen besluiten mevrouw van Veluw te vragen de fractie te verlaten. Zij heeft reeds de beslissing genomen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1098191.html#more



Zo doen nette, rechste mensen dat: gewoon uit de fractie kijlen, die sloerie.

Nu Deplee nog.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 22 november 2007 @ 23:00:51 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54791411
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1098191.html#more



Zo doen nette, rechste mensen dat: gewoon uit de fractie kijlen, die sloerie.

Nu Deplee nog.
Nee nee

Mannen die sex hebben zijn stoer. Hij word fractieleider.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 november 2007 @ 23:07:27 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54791459
quote:
VVD-raadslid uit fractie na seksrel met PvdA'er

donderdag 22 november 2007 19:31

Het Nijmeegse VVD-raadslid Jolanda van Veluw stapt uit de fractie. Die zou niet met haar verder willen nadat bekend is geworden dat ze een PvdA-wethouder oraal heeft bevredigd.

VVD-raadslid uit fractie na seksrel met PvdA
Jolanda van Veluw (l) en Paul Depla (r)

Dat meldt Omroep Gelderland donderdag. Volgens Van Veluw wil de VVD-fractie niet meer met haar verder na het 'onbewezen gerucht' over een seksueel avontuurtje met PvdA-wethouder en loco-burgemeester Paul Depla in de kelder van het stadhuis in Nijmegen.

Fietsenhok
Van Veluw verklaarde dat er al langer spanningen bestonden tussen haar en de rest van de VVD-fractie in de Nijmeegse gemeenteraad. Ze geeft haar zetel niet op.

Gisteren berichtte weblog GeenStijl over filmopnamen van een beveiligingscamera in het fietsenhok onder het gemeentehuis. Daarop zou te zien zijn hoe Van Veluw Depla oraal bevredigt.

Affaire
Volgens dezelfde weblog zou Depla al eerder weinig scrupuleus zijn geweest bij het scheiden van politiek en privé. Zo regelde de PvdA'er - getrouwd met drie kinderen - persoonlijk een appartement in de binnenstad voor een medewerker met wie hij een affaire had.

Toen de buitenechtelijke relatie uit ging, werd de vrouw prompt uit het appartement gezet én ontslagen wegens 'disfunctioneren'.


De huidige PvdA-minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst, toen nog burgemeester in Nijmegen, zou zich, nog steeds volgens de weblog, indertijd persoonlijk met de kwestie hebben bemoeid.

Veelbelovend
Paul Depla gold, net als zijn broer, PvdA-Kamerlid Staf Depla, lange tijd als een rijzende ster binnen de partij. Maar hij liep in korte tijd twee partijfuncties mis - die van burgemeester van Leeuwarden en die van voorzitter van het landelijk bestuur.

De Gelderlander suggereerde eerder dat Depla aanvankelijk in aanmerking kwam voor een post in het huidige kabinet, maar na een AIVD-screening te horen kreeg dat hij ook deze boot zou missen. GeenStijl beweert dat Ter Horst zelf ingreep, omdat Depla chantabel zou zijn.

Door Bas Benneker
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/180598/index.html

Tihihi. Tuig. Weg ermee. Opstappen!
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54791460
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef pberends het volgende:
Goh, we zijn weer terug bij de jaren 60.

De media heeft helemaal niets te zoeken bij de seksleven van vermeende gemeenteraadsleden.
als dit zijn enige misstap was gaf ik je 100% gelijk, maar die schoft is zo hypocriet als de nete en heeft veel meer op z'n kerfstok. hangen moet 'ie
pi_54791508
Wat mij nog het meest verbaast in deze hele kwestie is dat ze geprobeerd hebben "het" onder de pet te houden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 22 november 2007 @ 23:20:48 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_54791698
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:10 schreef Lyrebird het volgende:
Wat mij nog het meest verbaast in deze hele kwestie is dat ze geprobeerd hebben "het" onder de pet te houden.
Zo gaat dat in Nijmegen.. net als met de dame die nu minister is toen ze als burgemeester aangehouden werd en dronken achter het stuur zat. Hop, de doofpot in. Bekeuringen zijn alleen voor het voetvolk, en het goede voorbeeld geven.. dat is zo ouderwets.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_54792857
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hoor, Paul Depla is de Nederlandse Jerry Falwell

Je wordt steeds maffer, mallerd
Da's misschien overdreven, maar hij gedraagt zich zo hypocriet als fatsoensrakker en als die mensen op d'r bek gaan lach ik.
pi_54793181
Waar is het filmpje nou?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 23 november 2007 @ 01:00:55 #198
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_54793475
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:34 schreef JohnDope het volgende:
Zonder de Nieuwe Media was deze doofpot nooit open gebroken.
En zonder de nieuwe media hadden we ook nooit de bron geweten bij wie we het verhaal konden checken. Hulde, hulde!

O, wacht...
pi_54793523
Wat een non-nieuws.
lollig
pi_54794625
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:00 schreef broer het volgende:

[..]

En zonder de nieuwe media hadden we ook nooit de bron geweten bij wie we het verhaal konden checken. Hulde, hulde!

O, wacht...
Jij zegt het...

En het is ook erg bizar dat de vrouw in kwestie het veld moet ruimen en dat die man waarschijnlijk straks weer promotie maakt.
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:10 schreef Lyrebird het volgende:
Wat mij nog het meest verbaast in deze hele kwestie is dat ze geprobeerd hebben "het" onder de pet te houden.
Dat verbaasde 'de expert' Rob Oudkerk ook. Waarschijnlijk hebben ze nog meer te verbergen....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 23 november 2007 @ 06:09:09 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54794649
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 06:09 schreef pfaf het volgende:
Politici zijn ook gewoon mensen?
Het verschil is alleen dat voor politici andere regels gelden dan voor het Plebs.

En dat is buiten het feit dat de vrouw in kwestie de Titanic moet verlaten en die chantabele P.D. mag blijven zitten.

Je hoort altijd veel negativiteit in het westen wanneer een vrouw in een Arabisch land gestraft wordt, wanneer zij onzedelijk gedrag vertoond en dat de man vrij uit gaat. Maar hier in Nederland is het eigenlijk niet anders.

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 23-11-2007 06:28:13 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54795039
De Telegraaf pakt weer lekker uit vandaag - echt ranzige naming en shaming dit
pi_54795392
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 06:09 schreef pfaf het volgende:
Politici zijn ook gewoon mensen?
Ik heb me anders nog nooit laten pijpen in een fietsenhok.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54795395
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:10 schreef SCH het volgende:
De Telegraaf pakt weer lekker uit vandaag - echt ranzige naming en shaming dit
Prachtig ja!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:49:16 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_54795404
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:10 schreef SCH het volgende:
De Telegraaf pakt weer lekker uit vandaag - echt ranzige naming en shaming dit
Bedoel je dat artikel over Joram, of dat stukje over blowjob-gate?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_54795415
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb me anders nog nooit laten pijpen in een fietsenhok.
Loser
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:52:13 #208
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54795442
Maar met al dit gedoe kan de PvdA toch niet anders dan Paul Depla zijn wethouderschap ontnemen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_54795578
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:52 schreef Stroekie het volgende:
Maar met al dit gedoe kan de PvdA toch niet anders dan Paul Depla zijn wethouderschap ontnemen ?
Dat hangt er vanaf, misschien heeft Guusje hem ook wel gepijpt en houdt ze hem nu (weer) de hand boven het hoofd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:06:53 #210
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_54795634
Geweldige soap
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')