Omdat dit ,los van het feit van overspel,prive & werk gescheiden houden of wat dan ook, de politiek schaad. Hoe kan die mevrouw van de VVD nu nog oppositie voeren tegen B&W? En hoe kan Depla nog plannen uitvoeren zonder dat men gaat denken dat zn idee uit de mond van een vvd'er komt? Het hele vertrouwen is weg.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Domme reacties. Waarom zou je zoiets openbaar maken?
Okee.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:09 schreef Perrin het volgende:
Dit is 't enige vrouwelijke raadslid.. dus dat zou de dame in kwestie moeten zijn:
[ afbeelding ]
Als je dat hoofd ziet, denk je toch alleen maar aan sperma dat uit haar mond komt lopen?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:09 schreef remivisie het volgende:
Omdat dit ,los van het feit van overspel,prive & werk gescheiden houden of wat dan ook, de politiek schaad. Hoe kan die mevrouw van de VVD nu nog oppositie voeren tegen B&W? En hoe kan Depla nog plannen uitvoeren zonder dat men gaat denken dat zn idee uit de mond van een vvd'er komt? Het hele vertrouwen is weg.
Ik heb nog nooit een regering meegemaakt die alle problemen heeft opgelost. Falend immigratiebeleid is een verantwoordelijkheid van ALLE politieke partijen, niet alleen van Paars. Onder Paars ging het prima met Nederland. Ik zie Paars 3 graag komen. Altijd nog beter dan CDA-VVD of CDA-PvdA.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Dat jij dat ziet als iets positiefs joh.
Dat was toch een eenpartijstaat? Alle problemen waar PvdA en VVD mogelijk niet uitkwamen, waaronder jouw geliefde onderwerp: integratie, of leefbaarheid in de oude wijken van grote steden, werden vakkundig onder het tapijt gewerkt.
Oh ja. Camera in alle dure bordelen dan maar?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat wij zoiets horen te weten over de boven-ons-gestelden.
Jij denkt altijd in dat soort termen toch? Je kunt zoiets dus niet veralgemeniseren, vrees ik.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je dat hoofd ziet, denk je toch alleen maar aan sperma dat uit haar mond komt lopen?
Zelfs jij ziet toch het verschil wel tussen een fietsenhok en Yab Yum?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef SCH het volgende:
Oh ja. Camera in alle dure bordelen dan maar?
Ach, Depla is in goed gezelschap.. Alleen deed Clinton het met klasse in zijn kantoor.. Depla stond als een pubertje te blauwbekken in de fietsenstalling.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja. Camera in alle dure bordelen dan maar?
Volgens mij luidde de kritiek dat juist Paars het wat dat betreft heeft laten liggen, omdat zowel PvdA als VVD aan het pluche gehecht waren en dus stekelige zaakjes lieten schieten. En dat heeft tot 8 jaar puinhopen geleid.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een regering meegemaakt die alle problemen heeft opgelost. Falend immigratiebeleid is een verantwoordelijkheid van ALLE politieke partijen, niet alleen van Paars. Onder Paars ging het prima met Nederland. Ik zie Paars 3 graag komen. Altijd nog beter dan CDA-VVD of CDA-PvdA.
Hallo!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
Jij denkt altijd in dat soort termen toch? Je kunt zoiets dus niet veralgemeniseren, vrees ik.
Whehehe.quote:Schenk even een stevige borrel in, loop naar de badkamer, kam je haar en kijk in de spiegel.
Nehee, eerst doen vlerkje!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
En nu?
Pijpt dat anders?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zelfs jij ziet toch het verschil wel tussen een fietsenhok en Yab Yum?
Considerably.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef SCH het volgende:
Pijpt dat anders?
Omdat linkse mensen niet beschaafd een hotelletje kunnen nemen als ze vreemd gaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Het toont in ieder geval wel weer de walgelijkheid van dat fascistische GS-blogje aan
Oh ja, meteen weer geld uitgeven als het ook voor nop kanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat linkse mensen niet beschaafd een hotelletje kunnen nemen als ze vreemd gaan?
De VVD-er was niet slimmer, kennelijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of even om te kijken of er een camera hangt. Maar ja, PvdA'er he, dus niet al te snugger.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, meteen weer geld uitgeven als het ook voor nop kan![]()
Hey, de man hoort dit te regelen!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef Wombcat het volgende:
De VVD-er was niet slimmer, kennelijk.
Die vrouw wilde pijpen en linkse mensen doen graag aan hulpverleningquote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hey, de man hoort dit te regelen!
Toe maar............ rare pisnichtquote:Op woensdag 21 november 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Het toont in ieder geval wel weer de walgelijkheid van dat fascistische GS-blogje aan
Romantiek op z'n links.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
Oh ja, meteen weer geld uitgeven als het ook voor nop kan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |