abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205966
Mensen wat een geript programma al niet kan aanrichten. Mijn goede vriend en hartebreker Antonio ziet het leven niet meer zo zitten. Je vraagt je natuurlijk af waarom dan niet? Sabine heeft de show verlaten. Deze beste jongen zag haar helemaal zitten. En ik geef toe toen je haar gisteren in haar stringetje zag staan zag het er aardig uit. BB zal niet hetzelfde zijn, na Tara en nu dus Sabine, de wodka op de sperziebonen zijn verdwenen.
---------------------------------------------

Quote van de nacht: Ik zal de rest van mijn leven vullen met Sabine opsporen en iedereen die haar heeft weggestemt te killenŠ
ŽAntonio van Dijk

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_205967
ach...Sabine is nog niet van de tv verdwenen en als je het mij vraagt zal dat na rtl4 live ook nog niet gebeuren...
pi_205968
sorry, maar ik voel me nog niet echt getroost. Als echte saab fan baal ik enorm. Dus voor de laatste keer: ze is niet dommer dan de rest, maar wel een stuk leuker!ik mis 'r nu al
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:19:00 #4
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205969
He Jesper Olsen! Wie kent hem nog?

Read the topics!!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_205970
quote:
op 10-22-1999 om 03:12 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
sorry, maar ik voel me nog niet echt getroost. Als echte saab fan baal ik enorm. Dus voor de laatste keer: ze is niet dommer dan de rest, maar wel een stuk leuker!ik mis 'r nu al

Het was ook niet als troost bedoeld. Ik ben het helemaal met je eens...ik vond haar ook het leukste

pi_205971
ik ergerde me vanaf het begin aan haar neus, het lijkt wel of ze er een enorme dreun heeft opgehad, en daarna naar een 2e rangs plastisch chirurg is gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')