Heb ik toch liever een Toneport...quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef Zygje het volgende:
Een vriend van me krijgt een pod x3 met kerst, ik ben jaloers
Thanksquote:Op zondag 25 november 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
Coole flyer man! [ afbeelding ]
Godtegod, wat zal je klagen als je eens naar Friesland moetquote:Op zondag 25 november 2007 17:30 schreef Aresdreams het volgende:
jammer dak dan nie kan [afbeelding]
en nijmegen me net iets te ver is [afbeelding]
Is het een beetje in de buurt van het station?quote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
Whoei... show voor 14 december is definitief... voor wie tijd heeft... kom naar Nijmegen:
[ afbeelding ]
Waarom liever een toneport? De pod kan je ook op je pc aansluiten.quote:Op zondag 25 november 2007 17:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb ik toch liever een Toneport...
[..]
Thanks
10-15 minuutjes lopen... bussen gaan ook nog en er is een halte 75 meter van Dollars vandaanquote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef SNArky het volgende:
[..]
Is het een beetje in de buurt van het station?
Is die USB-aansluiting op de POD ook voor signaal transfer? Ik dacht dat het alleen voor patches was...quote:Op zondag 25 november 2007 18:00 schreef Zygje het volgende:
[..]
Waarom liever een toneport? De pod kan je ook op je pc aansluiten.
Ik denk dat ik er ben!quote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
Whoei... show voor 14 december is definitief... voor wie tijd heeft... kom naar Nijmegen:
[ afbeelding ]
Bij mijn Pocket POD in elk geval wel ja... Kan er alleen dan andere presets mee inladen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is die USB-aansluiting op de POD ook voor signaal transfer? Ik dacht dat het alleen voor patches was...
ben ik al ooit eens geweest, om een optreden van the wounded te zien!quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Godtegod, wat zal je klagen als je eens naar Friesland moet
Groupies regelen en daar overnachten man...quote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ben ik al ooit eens geweest, om een optreden van the wounded te zien!
2 uur in de kouw gezeten op het station daar ofzo, om te wachten op de eerste trein naar het zuiden! (was rond 5 december, gothtronic ofzo).
maar om er optredens te geven, zou best leuk zijn... maar dan wel een hotelletje orso voor de overnachting
Makkelijker kan ik het niet maken;quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef Falcon4ever het volgende:
"CMT.com: Top 20 Gibson Guitar Giveaway Sweepstakes"?
Zal wel weer US only zijn
Je zou het antwoord ook nog ff erbij kunnen zettenquote:Op zondag 25 november 2007 23:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Makkelijker kan ik het niet maken;
http://www.mtv.nl/artikel.php?article=3472
DoWquote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je zou het antwoord ook nog ff erbij kunnen zetten
Ik heb meegedaanquote:Op zondag 25 november 2007 23:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Makkelijker kan ik het niet maken;
http://www.mtv.nl/artikel.php?article=3472
Klopt ja ik kocht toevallig het 200 ste nummer (vroeger had ik een abbo).quote:Op zondag 25 november 2007 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan![]()
Ow ja, bij dat magazine Gitarist kun je ook een Gibson SG winnen incl. VOX versterker
quote:
quote:
Haha, vast! Speel alleen geen solo'squote:Op maandag 26 november 2007 11:25 schreef Doodkapje het volgende:
Maar kan je zo'n V wel een beetje relaxed in je nek leggen tijdens solo's?
[ afbeelding ]
Hmmm... eerste foto's staan online...quote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, vast! Speel alleen geen solo's
Mijn SG krijg ik wel in mijn nek trouwens. Maar dan wel tijdens het powerchords beuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |