quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Beste gitaarsolo ooit: http://uk.youtube.com/watch?v=fNoZg9kl-zE
Haha ja. Kijk, ooit, ooit willen we speciale shirtjes voor onze merchandisemensen (mochten we die dan hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die kom je helaas ook best vaak tegen
Zijn ook van die bands waarbij de buschauffeur zich dan ineens heel erg belangrijk voelt.
Kan me dat nog herinneren van ons optreden met HIM...
doelde meer op de netheid van de band en profesionele uitstralingquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nog een foto van hoe ik jou bescherm tegen de concurentie van Ares
[ afbeelding ]
Whahahaha, hij is briljantquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Beste gitaarsolo ooit: http://uk.youtube.com/watch?v=fNoZg9kl-zE
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nog een foto van hoe ik jou bescherm tegen de concurentie van Ares [afbeelding]
[afbeelding]
Handtekeningen uitdelen natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar welk papierwerk Witch?? [ afbeelding ]
Natuurlijk!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Handtekeningen uitdelen natuurlijk!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Deansensitized het volgende:
Post het volgende met de volgende mededelingen:
-Ik zing het zelf [ik ben geen zanger en ben verkouden, dus onzuiverder kan het niet]
-Ik speel het zelf, vandaar dat het niet foutloos is
-Zingen en spelen tegelijk is helemaal klote
-Clean ( [ afbeelding ] ) electrisch ipv akoestisch om opnametechnische redenen
-En last but not least, het is in het Fries [ afbeelding ]
Bewerking van de Plain White T's, maar dan iets minder romantisch ( [ afbeelding ] ):
Kramtried - Hé Dêr Dom Frouminsk
Gageverklaringen, riders.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar welk papierwerk Witch?? [ afbeelding ]
Het is niet het beste ter wereld ,maar het klinkt wel. Netjes gespeeld, is best strak enzo...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Deansensitized het volgende:
-Ik zing het zelf [ik ben geen zanger en ben verkouden, dus onzuiverder kan het niet]
Bewerking van de Plain White T's, maar dan iets minder romantisch ( [ afbeelding ] ):
Maar Sodom live is heerlijk! (soms)quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef SNArky het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BVULMjI7uO0
En ik dacht dat Motörhead een bak herrie produceerde.
Sorry hoor maar ik heb Motorhead 4 keer in het echt horen spelen en dit is geen slechte cover.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef SNArky het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BVULMjI7uO0
En ik dacht dat Motörhead een bak herrie produceerde.
Whooootquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:37 schreef Doodkapje het volgende:
Gadverdetering,... wat een lekkere set hebben we zonet gespeeld zeg
Een half uur gesoundchecked mbv een gozert die projecten doet om engineers op te leiden, waardoor het geluid fijn was
En dat hoorde je ook terug... volgende week krijgen we mssch de liveopnames
Ja! Cool!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:37 schreef Doodkapje het volgende:
Gadverdetering,... wat een lekkere set hebben we zonet gespeeld zeg
Een half uur gesoundchecked mbv een gozert die projecten doet om engineers op te leiden, waardoor het geluid fijn was
En dat hoorde je ook terug... volgende week krijgen we mssch de liveopnames
Recorden heerschgtquote:Op zondag 25 november 2007 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
En ontnuchteren, aan je typwerk te zien..
Nieuwe nummers heerschen!.
Oude ook! Heb gister in de recordtijd van 4,5 uur een hele cd (8 nummers) ingespeeld.. Best trots op mezelf.
.
.
een rider is altijd wel handig, hebben we zelfs voor het eerste optreden al in orde gemaakt...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gageverklaringen, riders..
Veel zalen (de meer legaal opererende) verlangen dat je een gageverklaring invult. Die sturen ze je vantevoren op. Vaak verlangen ze ook een rider van je. Wij zorgen dat beiden een week vóór de gig binnen zijn.
Wij traden pas met een niet nader te noemen metalband op die je veel vaker live ziet dan wenselijk is en die kwamen ten eerste 1,5 uur te laat, hadden geen gageverklaring of wat dan ook ingestuurd, geen contactgegevens achter gelaten of wat dan ook. Toen ze eenmaal gearriveerd waren, gingen ze een partij lopen blaaskaken en dom lopen doen. De zaal wilde eigenlijk hen al niet meer hebben op dat punt en hun tijd verdelen over de andere bands. Heeeeel onprofi. Sukkels.
Ja, maaaaar ik wil het dan "goed" doen en ga aan de slag met de drumcomp om het strak te krijgen.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je geen standaardsettings instellen?
Ziekelijkquote:Op zondag 25 november 2007 11:51 schreef nipeng het volgende:
Is dit hier al eens voorbij gekomen? Een gitaar & laptop mod zeg maar.
Door mijn friese ex kan ik wel wat fries verstaan en ik moet zeggen dat ik em meesterlijk vind!!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Deansensitized het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |