http://www.welt.de/wirtsc(...)Prozent_steigen.htmlquote:Gaspreise sollen 2008 um 50 Prozent steigen
Der russische Gaskonzern Gazprom will die Preise für die Abnehmer in Westeuropa anheben. Gazprom-Chef Medwedew gibt der EU die Schuld: Der Wettbewerb der Verbraucherpreise stört die Umsatzpläne von Gazprom. Medwedew geht noch weiter und droht mit Konsequenzen bei der Versorgung.
Goed geregeld weer ...quote:Op woensdag 21 november 2007 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, viel te verwachten. Monopolie-positie. en wij hebben nog steeds een leveringsdeal met Rusland waarin wij hun gas leveren voor een fractie van de normale verkoopprijs.
De gasprijs voor drie jaar vast laten leggen? Waar?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Antal het volgende:
hmmm. ik heb het net voor 3 jaar laten vastleggen... kijken wat er gebeurt.
dat snap ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hier was ik al bang voor.
Putin heeft Gazprom onder valse voorwendselen zich toegeeigend. De eigenaar is naar Siberië verbannen destijds.
Putin heeft hetzelfde geintje geflikt met de voormalige oostbloklanden, eerst de regering paaien met mooie praatjes, dan dure pijpleidingen aanleggen en eenmaal afhankelijk de gasprijs verhogen. Betaal je niet hun prijs gaat gewoon de kraan dicht. Schaamteloze chantage.
Shell is ook al eerder voor miljarden belazerd door Rusland en toch gaan ze weer in zee met dit onbetrouwbaar regime. De bekende ezel en steen.
Ik hoor Balkenende nog zeggen hoe geweldig en betrouwbaar Putin wel niet is, hij hing nog maar net met zijn schoenen uit de reet van dit heerschap.
Onbegrijpelijk dat men er nog intrapt de geschiedenis kennende.
Communisten zijn niet te vertrouwen, contract of niet.
die prijs in in heel de EU ongeveer hetzelfde, gewoon de marktprijs.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:50 schreef _mman het volgende:
gelukkig dat wij de laagste gasprijs van de hele EU hebben.
oxxioquote:Op woensdag 21 november 2007 17:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De gasprijs voor drie jaar vast laten leggen? Waar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |