2 weken terug de Megahit (Timbaland/OneRepublic)quote:
Ze hebben samen koninginnenacht gedaan, dus wssl stond ie al in de computerquote:Op donderdag 22 november 2007 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... die jingle klonk iets té professioneel...
Zou dit weer een stille hint zijn voor toekomstige programma's?
Mja, zou kunnen idd.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ze hebben samen koninginnenacht gedaan, dus wssl stond ie al in de computer
Overigens zijn dat soort 'template' jingles wel in 3 minuten in elkaar te zetten... Ik doe het ook vaak zat, en dan doen of het allemaal voorbereid isquote:Op donderdag 22 november 2007 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen idd.
Och, we merken het wel.
Nou ja... moet je nog wel weten waar die reclame van is.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat reclamebureau heeft z'n werk goed gedaan!
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja... moet je nog wel weten waar die reclame van is.
Volgens mij hadden ze het er afgelopen vrijdag over dat ze daar de volgende uitzending mee gaan beginnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Over langskomen gesproken... Hoe zit dat met die bankgasten bij Ekstra Weekend?
Volgens mij hebben ze een verkeerd adres van mij!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Over langskomen gesproken... Hoe zit dat met die bankgasten bij Ekstra Weekend?
Met volgende bedoel je volgende week neem ik aan?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het er afgelopen vrijdag over dat ze daar de volgende uitzending mee gaan beginnen.
Volgens mij bedoelden ze de komende uitzending, dus die van morgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met volgende bedoel je volgende week neem ik aan?
Okay... Die gast zal dan wel balen dat Gerard er niet is. Tenminste, zoiets heb ik opgevangen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelden ze de komende uitzending, dus die van morgen.
Dat 'probleem' heb je ook vaak met MetMichiel en het daaropvolgende programma, komt vaak vooral door het request-uur.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:41 schreef Marc63 het volgende:
Het leuke aan de avond/nachtprogramma's is dat de playlist niet echt op elkaar afgestemt worden. Zo krijg je dus mooi in 2 programma's achter elkaar Moke
Ik vind MetMichiel ook best wel een avondprogrammaquote:Op donderdag 22 november 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat 'probleem' heb je ook vaak met MetMichiel en het daaropvolgende programma, komt vaak vooral door het request-uur.
Och, meestal zijn het wel goede nummers die vaker langskomen, dus zo erg vind ik het niet.
Goh, echt?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind MetMichiel ook best wel een avondprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |