Ook gestemd maar kan het lijstje niet meer terughalenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef Toad het volgende:
3voor12 song v/h jaar lijstje:
Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Interpol - The Heinrich Maneuver
Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick
Kate Nash - Foundations
Vrije keuze:
Take That - Patience![]()
Wehehehe. Wat een drama idd dat nummerquote:Op donderdag 22 november 2007 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed, 5 minuten geleden geswitcht van Arrow Classic Rock naar 3FM en meteen ... jawel..... Krezip!Veel veranderd in de programmering hoor ik
.
Allllquote:Op donderdag 22 november 2007 14:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe. Wat een drama idd dat nummer.
Ik zag 'm gisteren al staan, klinkt goed!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeiemiddag!
ff een kleine spam. je kan Rudy Mackay's liedje 'Ik Wil In Het Huis' nu downloaden op http://www.moveyourass.nl
doei!
Interpol komt uit NYC.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Niet mijn muziek
Komt nogal emotieloos op mij over dit soort engelse bandjes (samen met de Arctic Monkeys)
Nou, wat een gezeik.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Fok! is ook weer lekker bezig overigens...
Ik denk dat we daar gewoon over lullen in deze topicreeks? Aangezien deze topicreeks anders een week stilligtquote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef FrozenOne23 het volgende:
Gaat er trouwens nog een Serious Request topic geopend worden of is daar nooit een apart topic voor?
Psies... en deze reeks is uit Serious Request voortgekomenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar gewoon over lullen in deze topicreeks? Aangezien deze topicreeks anders een week stilligt
Ik denk dat we in dit topic reeks heel wat gasten gaan krijgenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:20 schreef FrozenOne23 het volgende:
Gaat er trouwens nog een Serious Request topic geopend worden of is daar nooit een apart topic voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |