Ben ik wel met je eens ja. Exact dezelfde sound als die vorige single... maar toch wel okay wat mij betreftquote:Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Editors...Die drum is een 1 op 1 kopie van dat vorige nummer
Ik moet, ondanks dat Editors één van mn favoriete bands is, wel toegeven dat veel nummers op elkaar lijken. Speel Munich, Blood en An End has a Start maar eens achter elkaar af.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens ja. Exact dezelfde sound als die vorige single... maar toch wel okay wat mij betreft.
Dan heeft Michiel het verkeerd:quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel vertelde dat ze geen nieuwe single hebben uitgebracht nu Sawdust in de winkels ligt. Bij MoveYourAss hebben ze al een paar nummers laten horen en de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside komt al langere tijd voorbij. Ik zag zelfs de clip afgelopen weekend op MTV.
Ik heb hem nog niet gehoord.quote:You can now listen to the new single "Tranquilize" from the upcoming album Sawdust, in stores 11/13.
Ik ga toch volgend jaar naar het concert, ondanks datquote:Op woensdag 21 november 2007 15:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet, ondanks dat Editors één van mn favoriete bands is, wel toegeven dat veel nummers op elkaar lijken. Speel Munich, Blood en An End has a Start maar eens achter elkaar af.
Dat betekent nog niet dat ie hier uit komt. Michiel zei dat ie het bij de platenmaatschappij had nagevraagd. Misschien dat we nog even moeten wachten. Nederland loopt wel vaker achter.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan heeft Michiel het verkeerd:
Van www.thekillersmusic.com:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoord.
De videoclip is inmiddels ook al enkele keren op MTV2 geweest.
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik 's avonds nooit/zelde luister, dus vandaar dat ik ze waarschijnlijk meestal mis.
Heb je volkomen gelijk in, sorry.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ie hier uit komt. Michiel zei dat ie het bij de platenmaatschappij had nagevraagd. Misschien dat we nog even moeten wachten. Nederland loopt wel vaker achter.
Dat plaatje wat vannochtend voorbij kwam was echt heel terrible. Heel overdreven een andere stem opzettenquote:
Je bent bekend met de eerste 2 - 4 minuten-bug?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:03 schreef Sirolf het volgende:
FOK! is weer heerlijk snel vandaag...
Is me bekend ja, maar het maakt het niet minder irritant!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent bekend met de eerste 2 - 4 minuten-bug?
Een paar minuten na het hele uur is ie traag
quote:
Voetbalquote:
Ik kijk wel uit!quote:
toch is het altijd rustiger met voetbal, op alle communicatie-kanalen die we hebben.....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit!![]()
* Sirolf houdt niet zo van 22 mannetjes die achter een balletje aanhollen...eh... voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |