Nickelbackquote:Op woensdag 21 november 2007 12:22 schreef cosmick het volgende:
Zapte gisteren perongeluk op TMF en zag daar een clip van Nickelback. Aaaaiiiii... horror!
Alleen dan de volgende keer wel graag met de hele OP, hier ontbreekt nogal het nodige aan (laatste 3 topics, het linkje naar de OP db en de JA-JA banner)quote:
Sla dat dan ook op in de OP. Heb hem gewoon gekopiëerd hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 12:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Alleen dan de volgende keer wel graag met de hele OP, hier ontbreekt nogal het nodige aan (laatste 3 topics, het linkje naar de OP db en de JA-JA banner)
't staat er gewoon in hoor: http://fok.3fmfan.nl/opquote:Op woensdag 21 november 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sla dat dan ook op in de OP. Heb hem gewoon gekopiëerd hoor
En ik maar denken, waarom wil het niet!quote:Op woensdag 21 november 2007 12:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
't staat er gewoon in hoor: http://fok.3fmfan.nl/op
Weet je wel zeker dat je hem *volledig* gekopieerd hebt?
Overigens, als je het er nu nog in wilt zetten moet je eerst je post editten naar iets korts ("in edit" bijvoorbeeld) en daarna opnieuw editten en de volledige op er in pasten, anders gaat het niet goed.
Stenders die zijn nieuwe programma 'Leedvermaak' noemt is nooit grappigquote:Op woensdag 21 november 2007 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
Finkers
Stenders met z'n cabrio zonder olie
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stenders die zijn nieuwe programma 'Leedvermaak' noemt is nooit grappig
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb wel al zn platen. Ben benieuwd wanneer hij ze terug wil
Welk nummer van The Wombats? Dat album is echt zooo leuk en vrolijk!quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond ook dit best een aardig nummertje, Wombats![]()
Let's dance to Joy Division (and celebrate the irony).quote:Op woensdag 21 november 2007 13:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Welk nummer van The Wombats? Dat album is echt zooo leuk en vrolijk!
Ik heb hier vaak internetradio aanstaan en geen 3FM. Nog nieuwe releases gemist ofzo, want de laatste keer dat ik luisterde was het nog steeds veel van hetzelfde eigenlijk.
Jaaaa die is leeeeukkk!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Let's dance to Joy Division (and celebrate the irony).
Vaker 3FM opzetten dan hèquote:Op woensdag 21 november 2007 13:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jaaaa die is leeeeukkk!![]()
Wist helemaal niet dat die in Nederland op de radio komt joh. Wordt ie vaak gedraaid?
Vind het zo fout om Nederlandse radio/muziek te luisteren eigenljik. Maar wordt Wombats vaak gedraaid?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vaker 3FM opzetten dan hè
Of mijn stage hier overnemen, ga ik wel even naar Spanje
Rob draait 'm al ongeveer twee weken bijna elke dag in z'n programma.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jaaaa die is leeeeukkk!![]()
Wist helemaal niet dat die in Nederland op de radio komt joh. Wordt ie vaak gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |