I love Joséquote:Op woensdag 21 november 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Palma: Huub kun jij even een mes pakken?
Huub: Waarvoor?
Palma: Nadia haar buik moet gerepareerd worden.
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij ben ik in KPD ook al zo'n "machine"tegengekomen
Een opmerking van iemand met gezond verstand. Zeer zeldzaam in de kooi.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat hij dokters prima vindt.. als je ziek bent.
Je hebt het wel over wonderdokter Enrico Sanchez en zijn wondermasjien hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
Sjesus, ze weten echt van gekkigheid dommigheid niet meer welke kwakzalvers ze nu weer in de kooi moeten gooien. Wat een treurigheid.
Kan dat masjientje trouwens ook aderlaten? En lood in goud veranderen?
Kindjes van god hèquote:Op woensdag 21 november 2007 11:32 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand een reden geven waarm Brian en Amanda gen cp punten hoeven te betalen voor te lefoontjes en bezoek?
Ik vind het een kutvraag..als ze dat aan mij vragen zeg ik altijd.."helemaal niks, en jij?.."quote:Op woensdag 21 november 2007 11:31 schreef Sylar het volgende:
Waarom vraagt lieke altijd: Heb je nog iets gedaan van het weekend? Kan ze niet eens wat anders vragen pff
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Je hebt het wel over wonderdokter Enrico Sanchez en zijn wondermasjien hoor.![]()
feeling better?
Nee nee, amper side effects. Alleen krijg je er blauwe handen van.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu ook te koop bij MediaMarkt als printer ........
[ afbeelding ]
en wat doet hij met het overtollige vel wat overblijft?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef bosb het volgende:
Deze meneer maakt van hard vet, zacht vet. En op deze manier ga je het vet gebruiken als energie..... Als je dat gelooft snap ik het echt niet meer..
De binnenkant van haar hoofd lijkt me een beter idee....quote:Op woensdag 21 november 2007 11:34 schreef Clank het volgende:
Nadia wil ook graag dat haar armen behandeld worden.
nou dat wordt waarschijnlijjk ook omgezet in zachte huid, en vervolgens omgezet in energie....quote:Op woensdag 21 november 2007 11:36 schreef marky het volgende:
[..]
en wat doet hij met het overtollige vel wat overblijft?
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:35 schreef marky het volgende:
We wachten nu nog wanneer de biostabiel het huis inkomt.
Nadia wil het maar al te graag geloven.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef bosb het volgende:
Deze meneer maakt van hard vet, zacht vet. En op deze manier ga je het vet gebruiken als energie..... Als je dat gelooft snap ik het echt niet meer..
Conclusie: Naad is niet zwanger, toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
Wat ik me afvraag is, stel dat Nadia zwanger is, mag ze dan behandeld worden zonder dat het consequenties heeft voor het kind
Stuitend, ronduit stuitend.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
Maar dit is natuurlijk wel psies wat Nadia wil horen.. nu kan ze nóg minder gaan eten want de 'dokter' heeft het gezegd. Hoe wakker ik een eetstoornis aan..8)7
Da's wat ik ook al dacht ja. Onverantwoordelijk, zeker omdat hij net nog hoorde dat ze anorexia/boulimia 'had'.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
Maar dit is natuurlijk wel psies wat Nadia wil horen.. nu kan ze nóg minder gaan eten want de 'dokter' heeft het gezegd. Hoe wakker ik een eetstoornis aan..8)7
No no, not the noodles! No noodles!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Vooral groentesoep met kip .... Maar kip zonder vel en wel met vermicelli !"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gelooft je oren toch niet, wat een BS.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:43 schreef bosb het volgende:
Nieuwe theorie: "mensen die hun tanden niet poetsen worden dik, omdat er nog kleine onderdelen van eten in hun mond zitten, krijgen ze weer honger"
Verstond ik het toch goed.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:43 schreef bosb het volgende:
Nieuwe theorie: "mensen die hun tanden niet poetsen worden dik, omdat er nog kleine onderdelen van eten in hun mond zitten, krijgen ze weer honger"
Ja deze man kraamt echt klinklare nonsens uit. Denk ook dat Jaap en Huub in opdracht van de FEBO daarheen zijn gegaan, even kritische vragen stellen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft je oren toch niet, wat een BS.
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:40 schreef bosb het volgende:
Theorie van de dokter "als je zorgt dat je weinig eet, zet je maag niet uit. Als je maag niet uitzet, zal je de volgende keer minder honger hebben"
Om de een of andere reden geloof ik dit niet.
Die zijn waarschijnlijk door dezelfde persoon gemaakt die ook Brian's 5 in 1 jaar HBO diploma in elkaar heeft gezet.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:45 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft Enrico zijn papieren, diploma's, paspoort etc al laten zien?
Hahhahahahaha, die zelfspot van Jaap blijft toch prachtig!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Kun je mij ook helpen ?"
[ afbeelding ]
Jawel dat werd net wel gezegd, mensen die weinig hun tanden poetsen, en listerine gebruiken houden bepaalden stoffen in hun mond, waardoor ze sneller honger krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik neem aan dat dit een grapje was van BOSB, dit is toch niet echt gezegd? (ik volg geen streams).
Dat meen je niet, dat meen je niet, dat meen je niet![]()
Ik dacht ook dat bosB een grapje maakte..quote:Op woensdag 21 november 2007 11:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik neem aan dat dit een grapje was van BOSB, dit is toch niet echt gezegd? (ik volg geen streams).
Dat meen je niet, dat meen je niet, dat meen je niet![]()
Ik mis alleen nog het AMAZING IT'S AMAZING MIKE... Telsellquote:Op woensdag 21 november 2007 11:40 schreef yellowfirst het volgende:
De "dokter" smijt Nadia flinke getallen om de oren, dat maakt indruk.........![]()
Nee, niet kleine porties (volgens deze doc) gewoon de helft van wat je eigenlijk wil eten.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..het klopt wel maar hij vergeet erbij te zeggen dat je per keer weinig moet eten..dus veel kleine porties per dag..![]()
Het lijkt me fijn om dit soort dingen te kunnen verzinnen, en nog te kunnen verkopen ook. Kan ik vast veel geld mee verdienen. Dit verhaaltje kwam echter wel van doctor sanchezquote:Op woensdag 21 november 2007 11:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat bosB een grapje maakte..![]()
Deze is echt erg.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:51 schreef T-lex het volgende:
Is dit niet gewoon een nieuwe variant van abortus voor Naad?Ff die sucker er op en klaar.
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sanchez : "Do you have any questions ? Only one question per person"
Heb ook al geprobeerd te zoeken, kan niet veel vinden. Misschien iemand gehoord hoe dat apparaat heet... Als je zoekt op sancheze en dyson vindt je ook niet echt veel..quote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef tutjehola het volgende:
Als ik google op dr Sanchez kom ik bij duistere donor verhalen uit. Iemand wat meer info over Doctot Sanchez?
Maar stiekem wel lolligquote:
Zijn neus zag ik hem er al aan afvegen dus.....................quote:Op woensdag 21 november 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Zijn die handschoenen nog wel steriel na dit verkooppraatje?![]()
Ze moet 500 gr verliezen per week, dus nog minder eten dan ze al deed.quote:
Dyson is zover ik weet een stofzuiger merk...hoe toepasselijk!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:55 schreef bosb het volgende:
[..]
Heb ook al geprobeerd te zoeken, kan niet veel vinden. Misschien iemand gehoord hoe dat apparaat heet... Als je zoekt op sancheze en dyson vindt je ook niet echt veel..
Ik ben eruit, dit is een spiegel die ze alle Gooise vrouwen voorhouden!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Vooral geen tijd gunnen om duidelijkheid te krijgen over dit schimmig gedoetje. Niet dat die domme wijven meer dan één vraag zouden weten op te hoesten.
Wat een verlakkerij.
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dyson is zover ik weet een stofzuiger merk...hoe toepasselijk!![]()
[ afbeelding ]
Schandalig dit zeker gezien het feit dat ze net verteld heeft dat ze een historie heeft van anorexia/boulimia.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moet 500 gr verliezen per week, dus nog minder eten dan ze al deed.
Of gewoon meer kotsen...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moet 500 gr verliezen per week, dus nog minder eten dan ze al deed.
Dat weet niemand, het is gewoon amazing....quote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef SiRojK het volgende:
Kan iemand ff uitleggen wat het apparaat nu doet? Is het een soort lipo-apparaat waarmee hij ook onder de huid gaat of is alles 'oppervlakkig'?
Amanda heeft ook haar certificaat kwakzalver-assistente?quote:
Het is natuurlijk niet normaal, maar als je naar haar kijkt kan ze volgens mij nog wel 10 kg kwijt!quote:
Hé Amanda heeft ook al een witte jas aan.quote:
http://youtube.com/watch?v=A7YmwdWOfQwquote:Op woensdag 21 november 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"We gebruiken een hele speciale stroom .... "
[ afbeelding ]
Wat zeg ik nou: Lipoelectrothermolypis. Piece of cake.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:09 schreef avonne het volgende:
lipo-electro-lipo-lipo- ....?
De watteh
Experimenteerde Mengele daar ook niet mee, zo'n 60 jaar terug?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:09 schreef Disana het volgende:
Lipoelectrothermolypis.
Da's echt geen kattepis.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:06 schreef riri het volgende:
vanavond zit die spanjaard met een glas whiskey in zijn hand zich te bescheuren van het lachen hoe hij zo gemakkelijk weer bakken met geld heeft verdient
Zeggen ze toch ook altijd, dat er zoveel goeds uit die tijd is voortgekomen?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Experimenteerde Mengele daar ook niet mee, zo'n 60 jaar terug?
ERG HE?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
Ze gaan het apparaat aanzetten. Eerst zachtjes en steeds harder. Nadia moet aangeven wanneer ze het niet meer aankan...
Die Amanda..quote:Op woensdag 21 november 2007 12:09 schreef Meganog het volgende:
A: "Naad, als je platligt ziet je buik er veel beter uit!"
Nadia doet alles voor de aandacht. Zwanger of niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:06 schreef bosb het volgende:
als nadia zwanger was had hij dit niet gedaan. Zijn reden: "we don't play with pregnant women"
Haha nu gaat hij dus wel een beetje 'playen'
Precies, vraag ik me ook af!quote:Op woensdag 21 november 2007 12:11 schreef riri het volgende:
en is dat ziekenhuis wat haar zou gaan behandelen hier blij mee?....het was toch hun fout met die liposuctie?
Die had een heel andere manier om mensen te laten afvallen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Experimenteerde Mengele daar ook niet mee, zo'n 60 jaar terug?
Een man die je kan vertrouwen dus...........quote:Op woensdag 21 november 2007 12:12 schreef Meganog het volgende:
Dokter :It doesn't hurt at all. If it hurts you tell me".
???
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"The pain and the pleasure go the same way" ....... Een vibrator dus !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo kan het wel in de uitzending gemonteerd worden, ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:15 schreef T-lex het volgende:
Ow, wacht is ff...ze maken gewoon een echo om te kijken of Nadia zwanger is.
Hij heeft het gehad over warmte, 'posture', electriciteit, injecties enz enz.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef avonne het volgende:
Geen injectie dus?
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"The pain and the pleasure go the same way" ....... Een vibrator dus !
Zo wanhopig als Nadia.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Hoe wanhopig moet je zijn dat je dit met je laat doen?![]()
Dat zal wel gedaan worden bij de volgende 12 behandelingen à 475 euro per behandelingquote:Op woensdag 21 november 2007 12:20 schreef noltje het volgende:
Kunnen ze bij Nadia ook iets aan die platte reet doen.
Dat is echt geen gezicht voor een meid van begin 20.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
ik wil naalden zien, pijnlijke grote naalden![]()
Zit ook te wachten....met m'n creditcard in de aanslag.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
Waar blijft die injectienaald nu.......ik zit te wachten Dr. Charlatan.![]()
Nee hij gaat onderhuids het vet breken ofzo..quote:Op woensdag 21 november 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
Speciale handschoenen met stroomstootjes of zoiets.![]()
Klinkt een beetje zo???????quote:Op woensdag 21 november 2007 12:20 schreef yellowfirst het volgende:
Vreemde woorden gebruikt die dokter: puhpuhpuh,doedoedoedoe![]()
Komt zo toch nog dat kippenlevertje van die Filipijnse arts tevoorschijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
OMG, dat ziet er toch niet uit.
[ afbeelding ]
Spuit maar vol Dr. Charlatan.......make my day.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:32 schreef riri het volgende:
Dennix denkt echt dat zomaar zijn rimpels erdoor verdwijnen.....
ja....kom eens terug p de aarde jongen
Ik zit daar idd nog steeds op te wachten.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt zo toch nog dat kippenlevertje van die Filipijnse arts tevoorschijn.
Charlotte zegt van wel, dat masjien kan echt alles.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
Zeg, die wondermachine..kan die ook iets voor Amanda haar haar doen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda betrapt !!!
[ afbeelding ]
Heeft 'Polo' verzorgd, dacht ik. Maar je weet: stijlen is veel minder erg dan föhnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:36 schreef tipsch het volgende:
Hoe komt ze nou toch alweer zo snel aan een stijltang?
Ik las net dat hij kon ontkrullenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
Zeg, die wondermachine..kan die ook iets voor Amanda haar haar doen?
Volgens mij van de kapsters die nu in het huis zijn voor de fotoshootquote:Op woensdag 21 november 2007 12:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe komt ze nou toch alweer zo snel aan een stijltang?
Dan kan 'ie vast van die hangtieten van nada, ook een prachtig vooruit priemend setje maken...quote:Op woensdag 21 november 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Charlotte zegt van wel, dat masjien kan echt alles.
Ondertussen wrijft hij met zijn toverhandschoenen over haar buik.....nog even en ze krijgt een orgasme.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu moet je even je truitje en BH uit trekken .....
Dus snollie mag zichzelf dan maar verder kaalstijlen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft 'Polo' verzorgd, dacht ik. Maar je weet: stijlen is veel minder erg dan föhnen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda betrapt !!!
[ afbeelding ]
Morgen komt iemand bloedzuigers zetten. Dat schijnt het nieuwste van het nieuwste te zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 12:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik lig weer in een scheur om al jullie grappen.
De scripts worden ook steeds komischer. Zetpillen, kaalscheren, kwakzalver...
Ik verheug me nu al op morgen... wat wordt het dan? Koudwaterbaden voor de circulatie?
Die koudwaterbaden zijn in elk geval nog wetenschappelijk bewezen (herinner me een proef met de hockey dames tijdens de OS) Deze man met zijn handschoenen lijkt me een stuk minder wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik lig weer in een scheur om al jullie grappen.
De scripts worden ook steeds komischer. Zetpillen, kaalscheren, kwakzalver...
Ik verheug me nu al op morgen... wat wordt het dan? Koudwaterbaden voor de circulatie?
Daar is-ie nu mee bezig, met dat bewijzen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:47 schreef bosb het volgende:
[..]
Die koudwaterbaden zijn in elk geval nog wetenschappelijk bewezen (herinner me een proef met de hockey dames tijdens de OS) Deze man met zijn handschoenen lijkt me een stuk minder wetenschappelijk bewezen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen komt iemand bloedzuigers zetten. Dat schijnt het nieuwste van het nieuwste te zijn
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De dokter : "Als je een relatie hebt, kan ik jullie ook alle twee tegelijk behandelen. Dan wordt jullie band veel sterker"
OMG, die gast is echt gestoord.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De dokter : "Als je een relatie hebt, kan ik jullie ook alle twee tegelijk behandelen. Dan wordt jullie band veel sterker"
Die is daar veel te nuchter voor, en bovendien, bij Lieke zit nergens een grammetje teveel.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Lieke gelooft er dus geen bal van, en gelijk heeft ze.
Je bedoelt die uitdrukking van "Moedig onderga ik dit onbeschrijflijke leed, opdat de wereld een betere plaats voor iedereen wordt"?quote:
Metaal en stroom?? maar dan zou ze haar oorbellen ook uit moeten.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:51 schreef avonne het volgende:
[..]
nu wordt het goor. Waarom moet haar BH uit, trouwens?
Mooi toch, dat is ze dus helemaal vergeten,,,,,,daaaaaag ¤ 5000,-.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:58 schreef NG het volgende:
Maar ik snap iets niet.. ze laat nu haar buik behandelen terwijl ze een ander arts aan wou klagen omdat hij haar buik verknalt heeft.. Nu heeft ze toch bij een eventueele rechtzaak toch geen poot meer om op te staan?
Ik zit op mijn werk en schiet toch ineens in de lach iedereen kijkt me wazig aan. Ach ja binnenpretje... ja jaquote:Op woensdag 21 november 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Wat bedoelt hij toch iedere keer met tissue ?"
Lieke : "Huid"
Amanda ; "Oooh, ik dacht aan een doos tissues"
Had ze toch al niet meer, ze is toch een keer gaan praten en kwam toen met een vaag verhaal terug dat de kliniek pas over 6 maanden ofzo iets zou kunnen zeggen en doen. De algehele conclusie hier was toen ook dat ze waarschijnlijk bij de kliniek te horen had gekregen dat het haar eigen schuld was.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:58 schreef NG het volgende:
Maar ik snap iets niet.. ze laat nu haar buik behandelen terwijl ze een ander arts aan wou klagen omdat hij haar buik verknalt heeft.. Nu heeft ze toch bij een eventueele rechtzaak toch geen poot meer om op te staan?
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:04 schreef pullup het volgende:
Die kwakzalver gaat nu afgeven op de fysio van Lieke![]()
Het is wel een beetje doktor weet alquote:Op woensdag 21 november 2007 13:04 schreef pullup het volgende:
Huid is volgens mij ook niet goed, tissue betekent weefsel.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Wat bedoelt hij toch iedere keer met tissue ?"
Lieke : "Huid"
Amanda ; "Oooh, ik dacht aan een doos tissues"
Who needs fysio when you have the all in one quack machine?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:04 schreef pullup het volgende:
It's amazing Mike, on screen non-invasive cosmetic procedurs?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahhahahahahahha, echt niveautje RTL, nu de belspelletjes weg zijn zoeken ze vervanging
En ik ben meer en meer benieuwd naar de songtekst van Amanda en Nadia!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Amanda: I told her, you walk not good!
Het is gewoon een vies geil mannetje.......quote:
Die platte kont heeft de dokter snel verholpen.quote:
José Mengele, de geile Spaanse electricien.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heerlijk die commentaren op dr Mengele. Ouderwets lachen.
(Ipv dat eeuwige gezeik op Dennis, Nadia, Brian en Amanda oftewel alles wat geen Huub heet)
Jensen, met Brian en Japioquote:Op woensdag 21 november 2007 13:25 schreef FSR het volgende:
Waar gaat Huub heen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |