Aan de reacties erop te zien, komt het niet als een verrassingquote:Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben ook ziek, in mn hoofd, al jaren
Jij zingt toch in een koor he? Ik kan totaal niet zingen en zou er ook geen behoefte toe hebben, maar dat koor dat ik gisteren zag was toch wel behoorlijk indrukwekkend. Veel jonge meiden ook!quote:
Wauw, dat je er nog een sleutel voor nodig hebt!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een fietsEen barrel, ongelooflijk.
'Hier een sleutel en schroevedraaier voor als de trapper er af valt'
Eh, oke.[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
hehe.. de waarde van de schroevendraaier overstijgt die van de fiets ?
Ach dat met die trappers had ik ook met een goed functionerende redelijk nieuwe fiets (ik fietste nogal hard en helde wel es over in de bochten)quote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.De stang is doorgebogen, waardoor het stuur meer naar me toe staat. Lowrider.
En bij drempels en bochten schrapen de trappers over de stoep.
![]()
Ai, dat is wel minder. Maar het is een fiets en waarschijnlijk vrij goedkoopquote:Op woensdag 21 november 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
Ja, bij het overhellen. Maar dat doe ik dan nog niet eens. Ik draai alleen een beetje: schhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
Ik heb geen idee of dat hoort of dat het normaal is, maar ik vind het best wel belachelijk! Je betaalt om les te krijgen, of dat nou van een vaste leraar is of van een vervanger maakt niks uit. Je betaalt niet specifiek voor die ene leraar. Moet je soms ook extra betalen voor als het schoolbord kapot gaat? (Ja, ik weet dat je geen schoolbord hebt.)quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
vraagje an jullie
Als onderdeel van mijn studiekosten betaal ik ¤500 vergoeding onderbezetting, wat inhoud dat als een leraar ziek wordt er een vervanger moet komen en die moet dus betaald worden van die 500 euro.
Moet ik hier zomaar mee akkoord gaan? Of kan ik hier enigszins een vorm bezwaar tegen aantekenen?
Ik hoop dat die fiets gratis was. Anders ben je genaaid, Soempie.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ai, dat is wel minder. Maar het is een fiets en waarschijnlijk vrij goedkoop
ehm.. koop voor een tientje een iets minder onveilige fiets op het station zou ik zeggen...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.De stang is doorgebogen, waardoor het stuur meer naar me toe staat. Lowrider.
En bij drempels en bochten schrapen de trappers over de stoep.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |