Pas op wat je zegt inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb ook best wel trek. Terwijl ik toch normaal ontbeten en geluncht heb
Ik had er eerst honger staan maar heb het gewijzigd voor ik op invoeren kliktequote:
Dat is vervelend Eddie, volgende keer beter!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
nou die vergadering was erg leuk om niet weer te doenen geenstijl is niet geweest
omdat er vrij veel afzeggingen waren en er weinig belangrijks werd besproken heeft dvhn besloten om ze de volgende keer uit te nodigen. zeggen ze
en nu heb ik koppijn, en ga ik zo maar op bed beetje tv kijken en dan slapen
Ben ik de enige die niet weet wat je nu gaat eten?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En daar ben ik weer
Mijn avondeten gaat worden: gebakken kabanossi met rösti en op het laatst wat danablu er bij gemikt met fancy rode kool (met stukken peer en kaneel, ik ben benieuwd), gevolgd door boer'nyoghurt-stijl kersenyoghurt
Rösti is toch aardappel spul ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet weet wat je nu gaat eten?![]()
![]()
Goh, ik wist niet dat dat ook in magnetron variant te krijgen isquote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En daar ben ik weer
Mijn avondeten gaat worden: gebakken kabanossi met rösti en op het laatst wat danablu er bij gemikt met fancy rode kool (met stukken peer en kaneel, ik ben benieuwd), gevolgd door boer'nyoghurt-stijl kersenyoghurt
kabanossi & danabluquote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Rösti is toch aardappel spul ofzo
Er gaat weer een ziektegolf door de SC. IARL is ook al ziek.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Nesle het volgende:
Pfoe, ik ben echt superverkouden.
Not funny
En dat met rode kool? Hoe kom je er op.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rösti is geraspte aardappel, kabanossi zijn kleine borrelworstjes en danablue = Danish Blue = blauwe kaas = een soort schimmelkaas
De rode kool was meer toevallig dan de rest, ik was op zoek naar groente en zag fancy rode kool staan, en dat wilde ik wel es proberenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat met rode kool? Hoe kom je er op.![]()
Dezequote:Op woensdag 21 november 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De rode kool was meer toevallig dan de rest, ik was op zoek naar groente en zag fancy rode kool staan, en dat wilde ik wel es proberen. Voor de rest had ik zin in worst en eigenlijk wilde ik al langer weer wat met blauwe kaas eten, vond het wel een prima combi
Ik weet niet precies hoe dat zit dus ik kan je er geen zekerheid over gevenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
vraagje an jullie
Als onderdeel van mijn studiekosten betaal ik ¤500 vergoeding onderbezetting, wat inhoud dat als een leraar ziek wordt er een vervanger moet komen en die moet dus betaald worden van die 500 euro.
Moet ik hier zomaar mee akkoord gaan? Of kan ik hier enigszins een vorm bezwaar tegen aantekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |