quote:Op woensdag 21 november 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zal mij aan mijn anus oxideren![]()
Je moet je ook een beetje inleven in mijn smaak en wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
je moet het zelf weten hoormaar zullen we het erop houden dat dat ehm... ding... niet bij mij aan de muur komt
Wat heb je tegen verchroomde koekoeksklokken?quote:
als je dan toch zo'n klok wiltquote:Op woensdag 21 november 2007 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet je ook een beetje inleven in mijn smaak en wat ik leuk vind.![]()
omg.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zal mij aan mijn anus oxideren![]()
quote:
dat zeg ik toch best netjesquote:
quote:
moet je leren ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
Het is hier veel te gezellig met jullie.![]()
![]()
Ja.quote:
Eentje met een kitscherig motiefje zou nog beter zijn. Tijgerstrepen of zoquote:Op woensdag 21 november 2007 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je dan toch zo'n klok wilt
neem die zwarte
Ga je nu voor dvhn-drenthe werken?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
hey ik ga straks toch naar assendan wordt het hier misschien wel rustiger
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje met een kitscherig motiefje zou nog beter zijn. Tijgerstrepen of zo
Ik moet ook nog stuff doen, maar daar heb ik geen zin in. Eigenlijk wil ik nu gaan slapen, maar dat lijkt me geen goede optiequote:Op woensdag 21 november 2007 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik moet een verslag schrijven, maar dat gaat wat langzamer dan de bedoeling was. Maar ach, boeie.
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga je nu voor dvhn-drenthe werken?
Mij wel.....quote:Op woensdag 21 november 2007 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stuff doen, maar daar heb ik geen zin in. Eigenlijk wil ik nu gaan slapen, maar dat lijkt me geen goede optie
Ik ook, alleen doe ik er niks mee.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben best lekker bezig vandaag, heb allemaal goeie ideeën
Ik ga koffie drinken, daaraansluitend lunchen en dan ga ik écht bezigquote:Op woensdag 21 november 2007 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mij wel.....de goede ideeën helpen namelijk niet om mijn ogen open te houden
Ja, zo fout mogelijk. Bij een zwarte denken mensen dat ik het echt een mooie klok vind.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje met een kitscherig motiefje zou nog beter zijn. Tijgerstrepen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |