quote:Op woensdag 21 november 2007 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dagblad van het Noorden inschakelen.![]()
In een foldertje werden de chocoladesigaretten chocosticks genoemdquote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie is lekker, en voor het ultieme Sinterklaas-nostalgie-gevoel had ik er een pakje chocoladesigaretjes bij![]()
Jaaaaaaaahhh........ wij konden daar uren mee zoet zijn vroegerquote:Op woensdag 21 november 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
chocoladesigaretjes.En vooral als het heel koud is buiten en je ook rookwolkjes kunt blazen.
![]()
![]()
Ach echt? Wat een politiek correcte flauwekul weerquote:Op woensdag 21 november 2007 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een foldertje werden de chocoladesigaretten chocosticks genoemd
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach echt? Wat een politiek correcte flauwekul weer![]()
Zwarte Pieten zijn Zwarte Pieten en chocoladesigaretjes zijn chocoladesigaretjes
ik moet ze nog kopen en Jan laten geloven dat ik rookquote:Op woensdag 21 november 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
chocoladesigaretjes.En vooral als het heel koud is buiten en je ook rookwolkjes kunt blazen.
![]()
![]()
na dat ede staal debacle doen we niet meer aan dat soort dingen denk ikquote:
Ja dat is best wel flauw van de Top 2000 zegquote:Op woensdag 21 november 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
na dat ede staal debacle doen we niet meer aan dat soort dingen denk ik
Ik vind hem eigenlijk zo lelijk dat hij weer tof is.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog een kado nodig voor een persoon met slechte smaak of die je niet zo aardig vind?
Check dit!
Bij de Blokker, 2,99 voor een kleine en 9,99 voor een grote. In diverse kleuren!
oehquote:Op woensdag 21 november 2007 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog een kado nodig voor een persoon met slechte smaak of die je niet zo aardig vind?
Check dit!
Bij de Blokker, 2,99 voor een kleine en 9,99 voor een grote. In diverse kleuren!
wij hadden ook zelden wat bijzonders hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was altijd jaloers op vriendinnetjes die vruchtenhagel en vlokken op brood hadden. Heel vroeger kreeg ik carobpasta, en later wel chocopasta, maar alleen van de natuurvoedingswinkelNiks geen fancy kleurtjes op mijn brood
quote:
Wat flauw van je Etciequote:
je moet het zelf weten hoorquote:
deze ook nietquote:
dat zal mij aan mijn anus oxiderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |