abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 00:59:46 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57995855
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef Symer het volgende:
WAT een slechte serie zeg. Ongelooflijk. Ik had hier nauwelijks ooit van gehoord, maar ik las ergens dat Spears hier zo leuk in was. Geloofde ik niet natuurlijk, dus de betreffende afl maar eens opgezocht en een vrij half uurtje eraan besteed.

Met moeite heb ik het uitgekeken. Tegen het einde zat ik me af te vragen waar ik in hemelsnaam naar aan het kijken was. Het leek wel een basisschool-opvoering met dat vre-se-lijk-e cliché verhaal en dat AFGRIJSELIJKE publiek. HAHAHAHA!

Kijk ik heb een malle snor HAHAHA
Haha, jij hebt een malle snor HAHAHA
Wil je een garnaal? HAHAHA
Nee. HAHAHA

En waar sloeg die 2-minute date op? Waar ging Elliot heen toen die kerel haar onderschepte? Buiten de deur eten als je maar 2 minuten hebt? En de dichtstbijzijnde toko kende ze niet eens? Pffff. Het was niet romantisch, schattig of leuk (zelfs die schapen op de tribune hield zich hier stil), wel het toppunt van voorspelbaarheid en volslagen nutteloos aangezien die kerel dus over het ontmoeten van Your Mother vertelt en we dus kunnen concluderen dat z'n relatie met deze guest star binnen een paar afleveringen weer voorbij is?

Nu sta ik natuurlijk voor lul omdat ik niet in de gaten heb dat HIMYM eigenlijk een parodie op de sitcom is of iets dergelijks en dat al dat paardengehinnik na elke drie woorden bij de grap hoort en dat je meer afleveringen moet zien om echt te waarderen hoe geniaal dat wel niet is.

Dat moet dan maar, ik kan het helaas niet opbrengen om me stil te houden na het aanschouwen van dit wanstaltige product

Britney was wel schattig trouwens [ afbeelding ]
Symert . Hij was mijn held op Fok . Een idool die de idealen vertegenwoordigde van alle Fok!kers. Een soort Pim Fortuyn voor seriekijkend Fok. En dan dit . Jammer, heel jammer.
2000 light years from home
pi_57995866
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef Bananenman het volgende:
Ik had Symer niet zo hoog zitten en nu nog steeds niet :dDd ;D; ;d:D;d
Niet zo grappig jongeman.
Amen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:01:12 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57995877
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Niet zo grappig jongeman.
Doe zelf.
pi_57995879
Waar is het Symer haattopic eigenlijk?
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:02:29 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57995900
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Thuis.
pi_57995909
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Overal buiten het lost-topic.
A little bit hateful
pi_57996041
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:13:28 #208
88233 Steve
Still the best.
pi_57996067
HIMYM is een zeer toffe serie. Kijk er graag naar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:19:45 #209
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57996133
Ik had vrij hoog gezeten als ik Symer had gezien, maar na deze post had ik hem liever niet zien zitten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57998356
Ik zal jullie eens een verhaaltje vertellen. Ooit, toen ik dronken was, vond ik een bepaalde struik compleet hilarisch. Ik kwam niet meer bij van het lachen. M'n kameraden stonden in een halve cirkel om me heen zich af te vragen wat er in hemelsnaam zo leuk was aan die struik. En waarom ik al die andere struiken die er precies op leken niet grappig vond.

Nu weet ik hoe zij zich voelden.
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 00:44 schreef DaFan het volgende:
Wat een debiel

Misschiet moet ik eens Lost gaan kijken en dan halverwege seizoen 3 één aflevering bekijken en dan afhaken. Je begint toch bij de pilot anders begrijp je, zoals jij, geen reet van wat er op je scherm gebeurt.
Daar zal ik wel fout gegaan zijn. Ik dacht namelijk dat het een comedyserie was. Met comedy enzo weet je? Om te lachen?

Als ik Lost niet vanaf het begin gezien had was ik idd waarschijnlijk ook al lang afgehaakt. Maar wat heeft Lost verder met HIMYM van doen? Zijn die 2 series op 1 of andere manier vergelijkbaar (behalve qua kijkcijfers )?
pi_57999537
Nee het gaat niet om het genre dat de serie is, maar de manier waarop je de serie benadert. Het is geen sitcom zoals Friends waarbij elke aflevering een kort verhaaltje op zich bevat, maar wat er gebeurde op de two-minute date liep al een aflevering iets over en de manier waarop ze elkaar hebben leren kennen heb je ook gemist (iets met een tattoo wat dan weer halverwege 2e seizoen is gebeurd). Het is namelijk een serie wat al insinueert dat aflevering 2 op een of andere manier met aflevering 1 te maken heeft.

Ik stel voor dat je de eerste 10 afleveringen van S1 download en gaat kijken en als je het dan niks vindt, stop je ermee.

Sowieso in het topic komen melden wat een kutserie [xxxx] wel niet is is onzinnig. Ik heb ook wel een Lost gezien maar daar werd ik ook niet warm of koud van omdat ik de achtergronden niet wist. Net als jij.
pi_58006580
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef DaFan het volgende:
Ik stel voor dat je de eerste 10 afleveringen van S1 download en gaat kijken en als je het dan niks vindt, stop je ermee.
Tenzij die 1e 10 afleveringen andere schrijvers en regisseurs hebben bedank ik vriendelijk
quote:
Sowieso in het topic komen melden wat een kutserie [xxxx] wel niet is is onzinnig. Ik heb ook wel een Lost gezien maar daar werd ik ook niet warm of koud van omdat ik de achtergronden niet wist. Net als jij.
Heul niet. Dit is namelijk een topic wat al insinueert dat je hier een mening kwijt kunt. Ik heb een mening over 1 bepaalde aflevering van HIMYM (redelijk goed gefundeerd al zeg ik het zelf, ook inhoudelijk nauwelijks aangevallen) en dan wil ik die best in het anime/manga topic gaan posten maar volgens mij breek ik dan ergens een forumregel.

Vóór ik die aflevering met Britney keek heb ik gekeken of de kijkcijfers regelmatig boven het gemiddelde uitsteken, hét teken bij uitstek dat je rustig een aflevering mee kunt pikken zonder de rest gezien te hebben (in tegenstelling tot het geserialiseerde Lost, waar je niet zomaar 1 aflevering kunt zien en wat daardoor ook steeds opnieuw minder kijkers trekt dan het gemiddelde. Waarom HIMYM steeds met Lost vergeleken wordt blijft me trouwens een raadsel). De aflevering vóór die van Spears had bijvoorbeeld ruim een miljoen kijkers meer dan wat HIMYM normaal trekt. Het leek me sterk dat dat allemaal oude fans zijn die weer eens inschakelen. Maar dat viel dus tegen.

Verrassend veel metadiscussie hier, al resumerend. Lijkt haast op het Prison Break topic, daar willen de HIMYM-fans zich toch wel van distantiëren hoop ik?
pi_58007364
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:55 schreef Symer het volgende:
Vóór ik die aflevering met Britney keek heb ik gekeken of de kijkcijfers regelmatig boven het gemiddelde uitsteken, hét teken bij uitstek dat je rustig een aflevering mee kunt pikken zonder de rest gezien te hebben (in tegenstelling tot het geserialiseerde Lost, waar je niet zomaar 1 aflevering kunt zien en wat daardoor ook steeds opnieuw minder kijkers trekt dan het gemiddelde. Waarom HIMYM steeds met Lost vergeleken wordt blijft me trouwens een raadsel). De aflevering vóór die van Spears had bijvoorbeeld ruim een miljoen kijkers meer dan wat HIMYM normaal trekt. Het leek me sterk dat dat allemaal oude fans zijn die weer eens inschakelen. Maar dat viel dus tegen.
Dat was de eerste post-strike aflevering en dus voor veel Amerikanen een van de eerste series die geen herhalingen meer uitzond.
pi_58010261
Afleveringen van een serie zoals HIMYM kun je zien als losse afleveringen met een rode draad.
Eigenlijk zijn alle afleveringen vermakelijk en hebben grappige momenten, maar als je de rode draad kent is het allemaal net wat leuker.
Sommige afleveringen zijn makkelijk te volgen zonder de draad te kennen, andere zijn meer voor de 'insiders'.
Dit was zo'n aflevering. Door de stuntcasting van Britney Spears schakelden meer mensen in op HIMYM.
Ik kan me echter voorstellen dat mensen die deze aflevering (al dan niet vanwege Spears) los bekijken, het wat vinden tegenvallen. De aflevering was vermakelijk, maar zeker niet een van de grappigste en/of sterkste van de serie. Het is dan ook erg kort door de bocht om de gehele serie als cliche of wanstaltig te bestempelen.
En natuurlijk mag je (wat mij betreft) je mening over de serie geven, maar die kun je simpelweg niet baseren op 1 aflevering.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_58074418
Mommy needs it bad! DUDE!

Robin word met de week beter in haar rol overigens. Leuk dat ze telkens zo aan Barney kleeft.
pi_58080185
Deze was wel oke. Maar de vorige was een stuk beter.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:42:45 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58081349
Eensend. Volgens mij is iedereen een beetje geschrokken van Symert, het is nog nooit zo stil geweest .
  woensdag 16 april 2008 @ 09:34:57 #218
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58082165
Leuke aflevering, niet geweldig, maar erg vermakend weer.
Whatever I want.
pi_58083979
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Merkie het volgende:
Eensend. Volgens mij is iedereen een beetje geschrokken van Symert, het is nog nooit zo stil geweest .
Inderdaad, de aftermath is nog steeds duidelijk voelbaar. Ik durf nu gewoon niet meer van HIMYM te genieten. Erg jammer dit.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:08:16 #220
159841 Dzy
It is I
pi_58084123
Ik zit nu de laatste aflevering te kijken, beetje gaar met die Arthur maar wel redelijk.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  woensdag 16 april 2008 @ 11:26:54 #221
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_58084524
Was wel weer een aardige aflevering. Ik vind het alleen wel jammer dat ze de laaste afleveringen steeds maar 1 echte verhaallijn hebben en daarnaast een paar korte stukjes. Dit keer was alleen de baan van Marshal het verhaal en een heel klein beetje de nieuwe auto. Vorige week alleen die ex van Barney, daarvoor alleen stella.
Ze moeten weer meer verhaallijnen door elkaar gaan laten lopen. Dan krijg je voor je gevoel ook langere afleveringen. Dat heb ik iig wel.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_58098127
Ik vond het maar saai hoor.
  Redactie Games vrijdag 18 april 2008 @ 17:24:31 #223
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58140602
Misschien nog grappig om even te vermelden.

Jason Segel (Marshall in HIMYM) speelt nu ook in een film Forgetting Sarah Marshall " " samen met Kristen Bell (Veronica Mars) en Mila Kunis (That 70's Show, Family Guy).

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-04-2008 17:31:52 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:36:39 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58140840
Ja, ik zag bussen met Marshall's hoofd rondrijden in Londen toen ik er vorige week was .
pi_58140881
verkapte-ik-was-in-london-post
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')