WAT een slechte serie zeg. Ongelooflijk. Ik had hier nauwelijks ooit van gehoord, maar ik las ergens dat Spears hier zo leuk in was. Geloofde ik niet natuurlijk, dus de betreffende afl maar eens opgezocht en een vrij half uurtje eraan besteed.
Met moeite heb ik het uitgekeken. Tegen het einde zat ik me af te vragen waar ik in hemelsnaam naar aan het kijken was. Het leek wel een basisschool-opvoering met dat
vre-se-lijk-e cliché verhaal en dat AFGRIJSELIJKE publiek. HAHAHAHA!
Kijk ik heb een malle snor HAHAHA
Haha, jij hebt een malle snor HAHAHA
Wil je een garnaal? HAHAHA
Nee. HAHAHA
En waar sloeg die 2-minute date op? Waar ging Elliot heen toen die kerel haar onderschepte? Buiten de deur eten als je maar 2 minuten hebt? En de dichtstbijzijnde toko kende ze niet eens? Pffff. Het was niet romantisch, schattig of leuk (zelfs die schapen op de tribune hield zich hier stil), wel het toppunt van voorspelbaarheid en volslagen nutteloos aangezien die kerel dus over het ontmoeten van Your Mother vertelt en we dus kunnen concluderen dat z'n relatie met deze guest star binnen een paar afleveringen weer voorbij is?
Nu sta ik natuurlijk voor lul omdat ik niet in de gaten heb dat HIMYM eigenlijk een parodie op de sitcom is of iets dergelijks en dat al dat paardengehinnik na elke drie woorden bij de grap hoort en dat je meer afleveringen moet zien om echt te waarderen hoe geniaal dat wel niet is.
Dat moet dan maar, ik kan het helaas niet opbrengen om me stil te houden na het aanschouwen van dit wanstaltige product

Britney was wel schattig trouwens