Idd.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef Tegan het volgende:
Ik had een leukere rol verwacht van Britney. Verder was het wel leuk, alleen ik begin me steeds meer te ergeren aan Marshall & Lily. Getrouwde stellen zijn saai.
ze vertrok vroeg.. ted laat.. could it be..??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Leuk, die verwijzing naar St Patricks Day nog even...
Dan doe ik Sarah welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Britney ziet er trouwens goed uit. Ik zou dr doen.. denk ik
Ze heeft geen tijd voor een date ivm dat kind, maar wel voor dat feest?! Ik denk dat het stukje er alleen in zit zodat er meerdere mogelijke mothers zijn, makkelijker voor de schrijvers later. Iemand op ander forum zei ook nog dat het meisje dat je met de gele paraplu zag buiten vorige aflevering dezelfde outfit aanhad als dat meisje waar Ted in de bar tegenaan liep...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
ze vertrok vroeg.. ted laat.. could it be..??
Ik hoorde laatst ergens dat ie zou komen... Ik dacht Comedy Central... Maar bron kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom wordt die serie nog steeds niet in NL uitgezonden?
Laat me raden, te simplistische Amerikaanse Humor weer..
Dat ga ik ff uitzoekenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat ie zou komen... Ik dacht Comedy Central... Maar bron kan ik je niet geven
Wel weer leuke ep jah, vooral die date en met dat vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |