quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef TC03 het volgende:
Saai.
Het was volgens mij al lang bekend dat hij het verloor aan ene Rhonda.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:41 schreef 2Mini het volgende:
Ik vroeg me al sinds de eerste aflevering aan wie Barney zijn maagdelijkheid verloor..
Nu weet ik etEn vind het eigenlijk wel een lomp verhaal
Ja... het kwam lichtelijk in mijn achterhoofd voor..quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Het was volgens mij al lang bekend dat hij het verloor aan ene Rhonda.
Oh, pleasequote:Op dinsdag 4 december 2007 07:09 schreef mrkanarie het volgende:
Is hij er wel deze week?![]()
Ben ook alweer begonnen met S1, ben al bij E12Toen begon ik me dit af te vragen: wat doet Barney eigenlijk voor de kost?
Hehhehhehquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:09 schreef mrkanarie het volgende:
Ben ook alweer begonnen met S1, ben al bij E12Toen begon ik me dit af te vragen: wat doet Barney eigenlijk voor de kost?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:09 schreef mrkanarie het volgende:
Het antwoord blijft dus "Please"quote:Barney works for Ultrasew, a large company that produces military weaponry, petroleum and the exterior of tennis balls. Barney's job within Ultrasew is shrouded in mystery; whenever he is asked what his exact profession is, he always replies with a laugh and a "please". It is often implied that Barney's job is extremely lucrative, evidenced by his apartment furnishings and expensive, tailored suits.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/ dit bestaatquote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef MaxC het volgende:
Irritant zeg, dan weer een week niet dan weer wel.
Is er niet iets waar je een berichtje krijgt als er een episode is uitgekomen van je favoriete series?
Nu kijk ik eerst op torrentsite's, daarna topics en dan weer episode guide wanneer de volgende uitkomt
Bedankt, dit is echt geweldigquote:Op donderdag 6 december 2007 20:33 schreef LKEN het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/ dit bestaat
...maar de manier die je noemt vind ik nog het makkeljkst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |