Yeahquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef neggix het volgende:
Nee, want hij zei dat hij haar die avond niet had gezien
Leuke ep weer,
Volgende week Britney Spears als guest, zoals je halverwege kon lezen
We hebben het er hier vaak over gehad dat HIMYM minstens zoveel seizoenen als Friends moet hebben. Bij friends was de top (imo) tijdens seizoen 6/7.. dus ik verwacht nog veel van HIMYMquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef BlackSheep het volgende:
Marshal en Ted die ruzie makenDoet me denken aan het zwaardgevecht.
Ze zal hem wel aanspreken op het feit dat hij haar paraplu heeft? Tenminste, die paraplu komt steeds naar voren. Wat mij betreft mag het nog lang duren voordat hij haar ontmoet, meer seizoenen HIMYM is altijd goed.
Niet dat hij wist nee, maar Ted was wel een beetje dronken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef neggix het volgende:
Leuke ep weer,
Volgende week Britney Spears als guest, zoals je halverwege kon lezen
Ik dacht eigenlijk dat zij zijn telefoon had, en dat er nog een voicemailbericht naar Marshall zou komenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef BlackSheep het volgende:
Ze zal hem wel aanspreken op het feit dat hij haar paraplu heeft? Tenminste, die paraplu komt steeds naar voren. Wat mij betreft mag het nog lang duren voordat hij haar ontmoet, meer seizoenen HIMYM is altijd goed.
We hebben nu het lichaam etc van de moeder gezien in het begin. Die gaat dus dit seizoen sowieso nog geïntroduceerd worden. Het zou inderdaad de vrouw kunnen zijn die hij per ongeluk aanstootte (of dat fragment is er natuurlijk expres in gezet om ons op het verkeerde been te zetten).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:50 schreef Merkie het volgende:
We hebben de moeder voor het eerst gezien denk ik.
Dat dacht ik eerst ook. Maar dat is wel de enige verklaring waarom ze dat moment in de aflevering hebben gestopt. Echt zo'n moment dat je later in een flashback terugziet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef neggix het volgende:
Ja, in Hollywoodproducties doen ze nooit zo'n moment voor niets. Dat komt zeker nog terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar dat is wel de enige verklaring waarom ze dat moment in de aflevering hebben gestopt. Echt zo'n moment dat je later in een flashback terugziet.
Idd.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef Tegan het volgende:
Ik had een leukere rol verwacht van Britney. Verder was het wel leuk, alleen ik begin me steeds meer te ergeren aan Marshall & Lily. Getrouwde stellen zijn saai.
ze vertrok vroeg.. ted laat.. could it be..??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Leuk, die verwijzing naar St Patricks Day nog even...
Dan doe ik Sarah welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Britney ziet er trouwens goed uit. Ik zou dr doen.. denk ik
Ze heeft geen tijd voor een date ivm dat kind, maar wel voor dat feest?! Ik denk dat het stukje er alleen in zit zodat er meerdere mogelijke mothers zijn, makkelijker voor de schrijvers later. Iemand op ander forum zei ook nog dat het meisje dat je met de gele paraplu zag buiten vorige aflevering dezelfde outfit aanhad als dat meisje waar Ted in de bar tegenaan liep...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
ze vertrok vroeg.. ted laat.. could it be..??
Ik hoorde laatst ergens dat ie zou komen... Ik dacht Comedy Central... Maar bron kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom wordt die serie nog steeds niet in NL uitgezonden?
Laat me raden, te simplistische Amerikaanse Humor weer..
Dat ga ik ff uitzoekenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:59 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat ie zou komen... Ik dacht Comedy Central... Maar bron kan ik je niet geven
Wel weer leuke ep jah, vooral die date en met dat vuur
Malcolm in the Middle komt inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat ga ik ff uitzoeken
Ze zijn bijna klaar met 8 simple rules.. maar ik hoorde ook iets van malcolm in the middle
Maak er maar ruim een miljoen minder van?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:53 schreef SuperSiem het volgende:
De stuntcasting heeft in ieder geval wel geholpen: bijna 12 miljoen kijkers
Die van vorige week vond ik minder dan de meeste mensen hier, maar de aflevering van deze week vond ik top..quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
In deze aflevering zaten wel wat korte lach momenten, en de laatste scene was leuk gedaan, maar de laatste 2 afleveringen zijn zeker geen goede of geniale afleveringen.
Neem eens een eigen mening, loebas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:32 schreef Bananenman het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar ik had precies hetzelfde als Mo. Vorige week was 'ie maar matig, deze week top
Morgen. En volgens m'n site heet ie 'The Bracket'quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:16 schreef Roolio het volgende:
The Final Four (nieuwe aflevering) hoort toch al uit te zijn?
quote:
quote:
Volgens mij nog niets over bekend.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Frag_adder het volgende:
die site, serieus xD, briljante serie.
Is er eigenlijk een seizoen 4 bevestigd ? of willen de ze moeder dit seizoen nog bekend maken
En die daarna:quote:The Chain Of Screaming
After Marshall witnesses a work buddy get yelled at after handing in a report, he becomes paranoid that the same will happen to him.
quote:Sandcastles in the Sand
Robin's musical past emerges again as the group learns of someone named Simon from Robin's past. As Barney searches for more Robin Sparkles memobelia, Ted spends more time with Stella.
Ik idd ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Vector_SLD het volgende:
Had me er helemaal op verheugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |