quote:Robin: We spent the whole summer, madly in love.
Barney: Tell me more, tell me more, like did he have a car?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....voor de zekerheid maar in spoiler tags, hoewel twee woorden niet veel weg kunnen geven
Daar ben ik dus ook bang voor, dat Ted en Barney niet meer tof elkaars wingmen zijn, maar constant gaan vechten.quote:
Volgens mij kwam dat voorbij in een stukje waar Ted vertelde over uit de hand gelopen feestjes en dat hij dat verhaal later zou vertellen. Alles wat we weten is dus dat er ooit een geit in de badkamer is geeindigd.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:14 schreef -Franktastic- het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er al weggegeven is over het verhaal met de geit?![]()
Ted wordt 28, Lily zegt iets van "Two more till 30". Ted trekt een bedroefd gezicht (hij is immers nog steeds niet getrouwd/geen vader), terwijl Future Ted tegen zijn kinderen zegt dat het eigenlijk best een leuke verjaardag was... behalve dan die geit in z'n badkamer. "Maar dat is een verhaal voor later..."quote:Op woensdag 23 april 2008 13:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat voorbij in een stukje waar Ted vertelde over uit de hand gelopen feestjes en dat hij dat verhaal later zou vertellen. Alles wat we weten is dus dat er ooit een geit in de badkamer is geeindigd.
quote:Ted: Do you want my X-Box?
Barney: Ted! She has a name.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |