abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:33:00 #1
716 bary
2 B or not 2 B
pi_205945
Vanmorgen werd Martin z'n achternaam bekend. Hij zal dus nu wel een geheimnummer hebben.
Bron: sorry, het zeer schamelijke programma koffietijd
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:47:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205946
as in: Alllaaaaaaaannnnnggggggggg bekend, net zoals telefoonnummers, mobiel nummers en adressen van bijna alle BB'ers...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:01:00 #3
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_205947
Inderdaad.......LEEST EN GIJ ZULT VINDEN !!!
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_205948
Gelukkig is de Apeldoornse krant zo vrij geweest om de achternaam+straat van Karin te plaatsen, maar het zou me niks verbazen als jullie die al wisten.
pi_205949
Volgens mij is de achternaam van Karin de enige die hier nog niet bekend is... Dus... vertel, vertel, vertel!!
pi_205950

Laat de achternaam van Karin nou net de enige zijn die we nog missen voor de FAQ! De straat hoef je niet te noemen (privacy en zo) maar de achternam is wel leuk om te horen!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205951
Karin van Elswijk.
pi_205952
Thx!

Hopelijk voegt JayTaph het toe aan de FAQ http://cybolic.com/bb/

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 23 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 14:37:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205953
Yups.. already done.. samen met een hoop andere faq's/correcties die ik ge-emailed kreeg/krijg/zal krijgen...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 14:47:00 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_205954
quote:
op 10-22-1999 om 10:33 AM schreef bary het volgende:
Vanmorgen werd Martin z'n achternaam bekend. Hij zal dus nu wel een geheimnummer hebben.
Bron: sorry, het zeer schamelijke programma koffietijd

Vanmorgen ?
Man dat was 3 weken geleden al op tv rijnmond te horen. Ik geloof nou niet dat 'ie er ooit een geheim van heeft gemaakt.

Creatief zoeken op altavista levert trouwens heel simpel zowel z'n e-mail adres als z'n faxnummer op. Maar dit terzijde.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205955
Ja, en als ik me niet vergis staat Bientje ook gewoon in het telefoonboek (mobiel en gewoon nr.)
pi_205956
Nou, ben ik zeker niet crea genoeg want ik vond hem niet mbv. altavista.

Een cross check tussen telefoongids en gouden gids leverde wel alle info op, hij staat in beide vermeld. Trouwens, als hij slim is noemt hij zijn bedrijf gewoon Martin Jonkman.

trace, then lead.
  Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 15:25:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_205957
stap 1 :
ga naar www.altavista.com

stap 2 :
zoek op
"martin jonkman"
(inclusief de aanhalingstekens)

Stap 3 :
Klik op de bovenste van de 2 gevonden pagina's

Stap 4 :
Zoek in je browser (meestal edit->find) op Martin Jonkman

Stap 5 :
Lees het bericht in dat gastenboek.

"From: XXX@daxis.nl [193.172.215.4]
Date: Sun Mar 14 14:34:03 1999

Bedankt voor weer een leuke BmW avond, graag zouden we het adres willen hebben van het schaak evenement in Gent???? per E-mail: XXXXXX@daxis.nl of per fax 0181-659XXX

Alvast bedankt en dan zien jullie de Rotterdammertjes weer in Gent. Martin Jonkman"

Lijkt me toch simpel zat.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205958
En is het Bianca Plune? Of ook al oud nieuws?
Tja, tis wat, toch, of niet, offu?
pi_205959
Ik heb nog wat roddels over Martin en Bianca,
ze zijn waarschijnlijk niet helemaal waar/helemaal niet waar,
maar ja,
toch maar even melden.
Martin:
Via de-vriend-van-de-zus-van-een-studiegenoot-van-mij die technicus is bij Fox en SBS
(ja,ja, de concurrent, kan dus nooit veel goeds betekenen) hoorde ik dat Martin voor John de Mol werkt en helemaal geen "bedrijfje in koeldingetjes heeft!"
Bianca:
Via de-vriend-van-een-vriend-van-me hoorde ik dat zijn vriend de ex is van Bianca en dat ze in het echt HEEL anders is dan bij BB, namelijk best wel "RAAR".

Nou!!!
Sappig he??

** volle vaten klinken het hardst! **

pi_205960
quote:
op 10-25-1999 om 02:04 PM schreef menita het volgende:

Via de-vriend-van-een-vriend-van-me hoorde ik dat zijn vriend de ex is van Bianca en dat ze in het echt HEEL anders is dan bij BB, namelijk best wel "RAAR".

Ik zie niet hoe dit anders is dan bij BB. We waren er al achter dat ze raar was. Of dit positief of negatief is, is onderwerp van een langlopende discussie en wil ik me hier niet over uitlaten.

pi_205961
Ik weet inderdaad ook niet precies wat ik er mee moet,
maar het is wel een bewijs dat er mensen zijn die haar kennen
en, erger nog,
zelfs iets met haar gehad hebben!
Maar leuk toch dat ze in de normale wereld heel anders is?
Denkt ze nou echt dat haar filosofische prietpraat aan zal slaan?
Of is dat juist "RAAR"?

kweetniet

** volle vaten klinken het hardst! **

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')