Omdat de Haitian bij je langs is geweestquote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom kan ik me daar niets van herinneren..? Vreemd :/.
Het ging volgens mij zo. Die Indier vroeg hoe het allemaal gefinancierd zou worden. Toen zei die Bob dat geld geen probleem was en hield een solid gold mes/vork of pen vast.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom kan ik me daar niets van herinneren..? Vreemd :/.
Zo ging het jaquote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het ging volgens mij zo. Die Indier vroeg hoe het allemaal gefinancierd zou worden. Toen zei die Bob dat geld geen probleem was en hield een solid gold mes/vork of pen vast.
Eigenlijk zou hij z'n bril niet meer nodig moeten hebben omdattie gehealt is.. Of ja..dat zou ik denken als een van de effecten van die ability.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Ogala het volgende:
[..]
Zonde maar die bril heeft ie toch niet meer nodig...![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Ogala het volgende:
[..]
Zonde maar die bril heeft ie toch niet meer nodig...![]()
Waarom huillie?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:17 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Omdat bloed van Claire zijn ogen heeft geheald? Daardoor kan hij dus scherp zien in het verte of vlakbij?,,,
quote:Bob tells Mohinder that he can offer him the funding to complete his research on the Shanti virus. When told that the funding would be extremely expensive, Bob transforms the spoon he is holding into gold, telling Mohinder that they have their "own private Fort Knox".
Die gast heet Peter..barbaarquote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom huillie?
Die ability heeft zelfs de hersenen/herinneringen van die gast in de container herstelt
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik bedoel Peter. Was het gewoon even vergeten. Mijn excuses mofo's
Zo! Die ziet er goed uit!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet waarom Ma Petrelli De naam van Victoria Pratt niet wou geven
Geen spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |