abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205926
Allemaal ontzettend bedankt! Dit maakt het weer een beetje goed dat ik om een of andere vage reden geen beeld heb.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:10:00 #52
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205927
Maurice en Bart gaan op bed liggen en Ruud speelt wat deuntjes op zijn gitaar.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:19:00 #53
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205928
Mona voert de kippen.
Willen en Bianca en Karin overleggen hoe ze de 136 gulden gaan besteden
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:22:00 #54
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_205929
Ik dank deze topic van harte.

heb je op je werk een LAN verbinding zit de Firewall ertussen en kan ik dus niks zien

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:22:00 #55
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205930
Ze hebben drie gulden over en vragen daarom aan Bart wat ie heel graag wil hebben. Hoe zegt een pakkie shag.
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:24:00 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205931
Het rekenen kan beginnen. Karin en Willem maken momenteel de boodschappenlijst. Ruud zit op zijn gitaar te pielen. Er gebeurt niks interessants momenteel. Ik hou het ff voor gezien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:30:00 #57
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205932
Maurice en Bart hebben een gesprek over het uiterlijk. Maurice vindt uiterlijk niet belangrijk, maar let meer op de gezondheid. Hij zegt dat collega's cocaine in zijn zak hadden gestopt en dat hij het er gewoon uit had gegooid.
pi_205933
Bart en Maurice praten met z'n tweeen in de slaapkamer over irritaties die Maurice zou hebben over Bart. Een goed gesprek, maar 't wordt verstoord omdat eerst Ruud zingend binnenkomt (wordt gevraagd weer weg te gaan en gaat), vervolgens komt Karin binnen en gaat ook weer.
't Gesprek gaat verder.
(Karin:) "Er zijn hier meer kippen dan mensen!"
pi_205934
Tell me more!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:52:00 #60
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205935
Ze hebben het nu over de toekomst van Bart en over de tijd dat Bart net zijn Rijbewijs had en in A'dam bijna een auto in de prak reed. Bart vertelde ook dat hij vroeger Formule-1 coureur wilde worden. Ook vertelt Bart een verhaal over een vriend waarmee hij in de auto zat opgepakt werd omdat die teveel had gedronken.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:58:00 #61
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205936
Ze hebben het nu over de tijd die ze in het leger hebben doorgebracht. Over cooper-testen enzo.

Maurcice zegt dat hij het geduld niet heeft voor het lezen van een boek. Bart zegt dat het hem met een beetje fantasie wel lukt

Zij kregen nu trouwens wat te drinken van Bianca en Willem.

pi_205937
Ik heb er ontzettende moeite mee om te verstaan wat er wordt gezegd....Kan mij herinneren dat iemand 'n paar dagen geleden een tip gaf over hoe je 't geluid 't beste af kon stellen-weet iemand dat nog?

Dit terzijde;heb 't idee dat 't tussen Maurice en Bart wel goed komt...ze zitten nu toch al 'n tijdje te babbelen.Bart heeft zich meteen wel even populair gemaakt met 't verdienen van extra zakgeld dus de komende week moet iedereen wel aardig tegen 'm blijven...

aha zie net dat er eten wordt gebracht door kok Willem,jaaaa dit wordt 'n happy family!

Toch?

pi_205938
Afsluiten svp.

Er is al in het vervolg topic (deel II) bezig i.v.m. de lengte.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:02:00 #64
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_205939
Kunnen jullie switchen naar daystreams II het wordt wat lang......
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_205940
Sorry, maar er is inmiddels een deel II geopend omdat deze thread erg lang wordt. Wil iedereen zijn/haar verslagen (en blijf er alsjeblieft vooral mee doorgaan want ik heb nog steeds geen beeld) vanaf nu in deel II willen zetten? Mijn dank is groot.
pi_205941
quote:
op 10-22-1999 om 12:32 PM schreef sombie het volgende:
Blijf alsjeblieft vertellen wat jullie zien want ik krijg alleen maar die stomme blauwe schermen. Hoe kan het eigenlijk dat jullie het wel zien en ik niet?

Probeer de streams eens te gaan bekijken met de Real Player G2. Dat werkt bij mij veel beter en het beeld is groter.
Op http://bigbrother.pagina.nl kun je wel vinden wat de exacte URLS zijn van die streams

٩๏̯͡๏)۶
pi_205942
quote:
op 10-22-1999 om 02:22 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Probeer de streams eens te gaan bekijken met de Real Player G2. Dat werkt bij mij veel beter en het beeld is groter.
Op http://bigbrother.pagina.nl kun je wel vinden wat de exacte URLS zijn van die streams

Thanks, maar daar kreeg ik een server time out. Ik heb inmiddels www.minnen.demon.nl/bigbrother.html gevonden en dat werkt (tenminste er worden 4 streams beloofd maar er werkt er maar 1, maar datis beter dan niets).

pi_205943
Willen jullie alsjeblieft doorgaan met het verslaan van de streams?

Top! (voor degenen onder ons die het niet zelf kunnen volgen...) en zo weet je toch meer dan van alleen dat halve uurtje TV

pi_205944
Zie deel II, als het goed is, staan daar verdere verslagen. Ik heb zelf ook de hele dag geen beeld gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')