abonnement Unibet Coolblue
pi_205876
In navolging van Voyeur (die zo verschrikkelijk en bewonderenswaardig zijn best doet dit forum leesbaar te houden) volgt hier een verslagje van de day streams. Wie helpt ze (te
) verslaan?


Ongeveer 9 uur: Eerst loopt Ruud slaperig door de huiskamer, dan komt Maurice langs.
9.06 uur: Bart is ook zijn bed uit en maakt de asla van de kachel schoon (waar ie laatst woorden over had met Bianca .
9.08: Bianca komt haar bed uit: "Goeiemorgen Bart, hoe gaat het?"
Bart: "Mwoah."
9.09: Ruud komt uit de douche (met alleen een handdoekje om). Ze hebben het over wat ze gedroomd hebben (kon ik niet goed verstaan) en over de weekopdracht. Ruud heeft een beetje een katertje.
9.12: Ruud en Bianca kijken naar de vissen! "Ze eten(?) goed", zegt Bianca.
9.14: Twee keer een lege huiskamer, gemompel op de achtergrond wat absoluut niet te verstaan is.
9.26: Bart ligt postcodes te leren op de bank en ik hoor gerommel in de keuken.
Die ochtenden zijn zo saai, maar ja, dan kan ik me wel weer even inlezen op het forum. J
9.28: De streams (3 en 4, 1 en 2 deden het al niet) vallen weg.
9.34: Stream 3 is terug. Ik zie een lege huiskamer en hoor bewoners rommelen en praten in de keuken. En de stream valt weer weg.
Ik geef het nu even op; ik moet tenslotte ook nog werken. Wie volgt?

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_205877
Ik werp tussendoor nog even een blik op de streams en zie dat alleen stream 3 het doet. Bianca en Willem zijn postcodes aan het leren. Ze zijn waarschijnlijk allemaal aan het stampen want over anderhalf uur moeten ze de weekopdracht uitvoeren.
pi_205878
11.00
1 stream werkt (de woonkamer) Ruud, Bart en Bianca zijn postcodes op aan't dreunen. Er gebeurd niet veel. Karin en maurice heb ik vanochtend nog nauwelijks gezien.
pi_205879
11:30 Mona is nog niet wakker, het is dus veilig om ff de koptelefoon op te zetten:

gesprekken gaan voornamelijk over de weekopdracht.

Bart maakt rustige indruk, heeft zijn stoere "'t loopt zo'n vaart niet"-pantser weer om.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]

  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:32:00 #5
910 Barbie
Graduated Fool
pi_205880
11.29
Maurice en Willem liggen elkaar te overhoren in bed. Bianca, Ruud en Bart liggen te leren op de banken in de huiskamer. Bart staart peinzend voor zich uit en rookt een shaggie.
Gaat zingen: "You're in the army now" en praat over straaljagers.
Mona ligt in bed te leren en van Karin is geen spoor te beleven. O wacht, daar staat ze. De bende is weer compleet.


When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_205881
11.37: Maurice, Bart en Willem zijn gestopt met leren. Bart en Willem praten over een presentatie die Bart eens moest houden voor school en Maurice over een kennis van hem die dat ook eens heeft meegemaakt. Ruud loopt weg (gaat waarschijnlijk naar de slaapkamer om te leren). Bianca zegt volgens mij dat ze met Ruud over seks aan het praten was. Bart: "Dat wist ik wel. Het gaat hier negen van de tien keer over seks." Bianca zegt dat seks toch belangrijker is voor haar dan ze had gedacht, net als eten.
En toen kwam er een heel leuk, interessant stukje tuin.
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:58:00 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205882
11:57

Zelfde setting als posting hierboven. Willem overhoort Bart momenteel. Bart laat geregeld een steekje vallen....

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_205883
12.18: Als het goed is, zijn ze nu met de weekopdracht bezig maar ik heb geen beeld.
Tot nu toe kon ik elke weekopdracht volgen. Heeft iemand anders wel beeld?
pi_205884
12:21 weekopdracht begint...

lekker schools: alle (spiek)-briefjes met postcodes worden ingezameld...

Willem brengt ze naar dagboekkamer. Karin had nog een eigen blaadje: "staat niks op" zegt ze. Staan er postcodes op, zegt de voice over. "ja", zegt Karin

In de voorraadkamer staat een televisie, vervolgt de stem, en jullie kunnen daarop de overhoring van de anderen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]

  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:23:00 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205885
De intercom klonk: alle briefjes met de postcodes moeten naar de dagboekkamer gebracht worden. Willem doet dit nu..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_205886
De anderen kunnen de overhoring in de dagboekkamer meevolgen m.b.v. een tv

[Dit bericht is gewijzigd door lily (Datum 22 Oktober 1999).]

  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:26:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205887
EN DA WILLE ZE NIE!!!!

ANARCHY IN BB!!!!!!!!!

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:28:00 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205888
Bart gaat als eerste.

De TV staat inmiddels in de huiskamer...

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_205889
Bart verdwijnt als 1e in dagboekkamer en...
PLOP camera 1 gaat weer op de tuin !

Verdomde regie wil materiaal weer voor zijn avonduitzending houden *%&###@%^##*

pi_205890
Blijf alsjeblieft vertellen wat jullie zien want ik krijg alleen maar die stomme blauwe schermen. Hoe kan het eigenlijk dat jullie het wel zien en ik niet?
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:35:00 #16
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205891
Bart heeft het gehaald.
Nu Bianca
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:36:00 #17
910 Barbie
Graduated Fool
pi_205892
Bart was net aan de beurt, Karin houdt haar oren dicht en voordat Bart ging zei Maurice: We hunnen niemand de schuld geven. bart komt terug en de rest klapt. Nu is Bianca en ik moet helaas naar school.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:36:00 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205893
Bart is klaar.

Ze vertellen niet meteen hoeveel er goed waren hè?

Bianca is next. Op van de zenuwen (uiteraard).

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:38:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205894
BIANCA HEEFT HET NIET GERED!!!!

DE OPDRACHT IS MISLUKT!!!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:39:00 #20
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205895
Bianca heeft het verpest!
Je vraagt juist de postcodes die ik niet weet zegt ze. Balen.
pi_205896
En toch moet Ruud door?
Mmmmmmmmm donuts!

  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:40:00 #22
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205897
Why the fok gaan ze door als de opdracht toch al niet geslaagd is???
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:41:00 #23
497 Maja
Ja denk!?!
pi_205898
Nu ruud aan de beurt.
De rest blijft het aandachtig via de tv volgen.
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:42:00 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205899
Ze wordt nu getroost. De overige bewoners zijn opgelucht dat zij niet meer hoeven.

(Oef, dit is niet best voor Bianca d'r ego. Ze profileert zich immers voortdurend als slimmerik)

Oh nu zit RUUD toch in de dagboekkamer voor de overhoring. Ik snap even niet waarom. Er mag toch geen enkele bewoner falen?

Wordt vervolgd...

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:42:00 #25
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205900
mona: ik weejt niksj meer hoorj.. ik heb een blekout..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')