wat dacht je van een dag lang metaal bewerken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Patton het volgende:
Wat dacht je van 's ochtends douchen?
En toen hield ik op met lezenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:11 schreef Branieschopper het volgende:
Echt zooo kut! Kom je thuis van school (MBO Techniek)
Wat dacht je van een douche zodra je thuis bent?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
wat dacht je van een dag lang metaal bewerken?![]()
eerst tv kijken en me vriendin bepotelenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat dacht je van een douche zodra je thuis bent?![]()
* Branieschopper scheert zijn ballen, en neukt..quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Combinatie van tussen je benen zweet, het niet scheren van je ballen en het slecht afvegen van je eikel na het rukken. (serieus)
Met een klamme balzak?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
eerst tv kijken en me vriendin bepotelen
zolang ze niet pijpt vind ik t primaquote:
Oh je bent een homo ? Met je gladde balletjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:28 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
* Branieschopper scheert zijn ballen, en neukt..
Maar vind zij dat ook, die klamme knikkerzak tegen d'r grot?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
zolang ze niet pijpt vind ik t prima
alsof zij niet nat is zeg.. tering wat ben jij voor een imbisielquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar vind zij dat ook, die klamme knikkerzak tegen d'r grot?
De knappe vrouwen, die hun pretje zoeken bij mooiboys als ik .. EISEN gladde bola'squote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Oh je bent een homo ? Met je gladde balletjes![]()
Dan is het kontvocht dat opgedroogd is op je tokus.
Ik weet niet hoe nat je vriendin is. En leer spellen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
alsof zij niet nat is zeg.. tering wat ben jij voor een imbisiel
Imbisiel. Goed topic trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
alsof zij niet nat is zeg.. tering wat ben jij voor een imbisiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |