Tja, de achterlichten van de 3-serie zijn een megamisser imho. Ze zijn teveel japans/aziatisch, als je mij begrijpt. Wat dat betreft, zijn de achterlichten van de 5 gewoon ultiem.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:44 schreef Draganta het volgende:
Ik ben nog steeds op een nieuwe 5 serie aan het wachten, de huidige 3-serie ziet er veel beter uit, terwijl de 5-serie veel duurder is, en mooier hoort. Maar dit was ook het geval begin jaren 90.
Redelijk, de achterlichten van de 7-serie vind ik erger.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef Syrrus het volgende:
[..]
Tja, de achterlichten van de 3-serie zijn een megamisser imho. Ze zijn teveel japans/aziatisch, als je mij begrijpt. Wat dat betreft, zijn de achterlichten van de 5 gewoon ultiem.
Inderdaad, de e39 m5 vind ik toch wel 1 van de mooiste modellen gemaakt door bmw, lekker geluidje ook uit die v8quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:21 schreef Soli het volgende:
De 3-serie is eigenlijk al geen onderdeel van de "nieuwe designlijn" hij is volgens mij ontworpen door een belg en is met opzet wat conservatiever vormgegeven omdat de 5-serie (te)veel stof deed opwaaien.
Ik vond de 5-serie juist prachtig, vanaf het begin. Jammer dat ze niet op dezelfde weg zijn doorgegaan...
Idd, al blijven de achterlichten voor de BMW designfilosofie beetje vreemde eend in de bijt. Soort 7-serie in 3-serie.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:23 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind de nieuwe 3 serie coupe serieus een mooie bak! Staat hier regelmatig een zwarte.
[ afbeelding ]
De 1 serie blijf ik echter oerlelijk vinden
ik denk dat dat met de de CS Concept bedoeld wordt. deze komt bijna ongewijzigd uit medio 2007.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:07 schreef Draganta het volgende:
[..]
Redelijk, de achterlichten van de 7-serie vind ik erger.
Ik hoor inderdaad niemand over de supervette 6 serie praten. Die nieuwe M6 is echt de shit
Wanneer komt de nieuwe 8-serie? Iedereen speculeert er al jaren over, maar volgens mij komt het binnen een paar jaren.
Waar ik alle huidige modellen van BMW behalve de 1-serie en de X3, prachtige wagens vind, vind ik dit studiemodel écht afzichtelijk en de lijnen verre van origineel.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk dat dat met de de CS Concept bedoeld wordt. deze komt bijna ongewijzigd uit medio 2007.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Medio 2007? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk dat dat met de de CS Concept bedoeld wordt. deze komt bijna ongewijzigd uit medio 2007.
typoquote:Op donderdag 22 november 2007 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Medio 2007? Heb ik wat gemist?![]()
ik vind m gaaf en het is geen studiemodel meerquote:Op donderdag 22 november 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ik alle huidige modellen van BMW behalve de 1-serie en de X3, prachtige wagens vind, vind ik dit studiemodel écht afzichtelijk en de lijnen verre van origineel.
Neus en de kont vind ik er niet uitzien, zijkant is wel aardig, maar over het algemeen vind ik 'm te rond, te zacht.
Oeh, die vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik weet niet wat het is, ik vind 't een beetje een pluche beer, met de kaken van een echte beerquote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind m gaaf en het is geen studiemodel meer
smaken verschillen, is maar goed ook anders reden we allemaal de zelfde auto
Heeft wel een beetje dezelfde uitstraling als de Audi R8quote:Op donderdag 22 november 2007 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zie ik dus echt niet! Kun je me dat uitleggen?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heeft wel een beetje dezelfde uitstraling als de Audi R8![]()
het is ook niet direct de opvolger van de 8, hij heet tot nu toe CS. maar het lijkt mij dat dit de opvolger van de 8 is omdat het dus een reuzen coupe isquote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is, ik vind 't een beetje een pluche beer, met de kaken van een echte beer
Er was toch ooit ook een andere concept voor een eventuele vervangende 8?
Daar staat me iets van bij, kan zo snel geen pics vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |