abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205867
Enige reacties op het huis van Mona?

**Secret of life: breathe in, breathe out and repeat**

vrijdag 22 oktober 1999 @ 08:54:00 #2
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_205868
Tja wat zal ik zegguh, your typical Frans Bauer nederzetting.

Maar vooral die beeldjes en dat zigeunermeisje aan de muur, tja

The Guru is present

vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:32:00 #3
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_205869
Ik heb die ellende maar afgezet. Ik heb al moeite om die } te volgen en zit dus niet te wachten op de rest van die wartaal uitslaande familie.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:34:00 #4
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_205870
Natuurlijk is de doorzonwoning van en haar Ernst in Purmerend er één van het aller-aller-kitscherigste soort. En natuurlijk hebben veel mensen moeten lachen toen ze die kleine propperige mensjes op het zwarte leer zagen vertellen over Mona. Amsterdamser dan je hier in de stad nog tegenkomt. Maar om er nou een heel topic aan te wijden? Het is wel heel makkelijk om vanuit je kekke studentenhuis, je hippe arti-pakhuis of je strakke designpandje hier zo neerbuigend te doen. Die mensen zijn echt! Die vinden dat mooi! Hebben jaren gespaard voor licht laminaat en een ingelijste poster van de Huilende Zigeunerin. Laat ze enigszins in hun waarde.
Bemint eer ge bezint
pi_205871
Als we haar man mogen geloven heeft hij na haar vertrek meteen een computer gekocht.
Verwacht hij dat Mona wint? Mocht het eerst niet van haar, maar denk hij nu 'als de kat van huis is...'? OF Denkt hij dat geld over te houden aan de huishoudelijke inkopen nu Mona er niet is (misschien vreet ze wel voor 3 mille in 3 maanden!)?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_205872
Tsja, inderdaad, wat een gelul om die woning-inrichting.
Beter dan een juppen-woning zonder enige uitstraling en met roestvrijstalen stoelen, waar je spontaan een hernia van krijgt.

En ik snap ook dat commentaar over Ernst zijn computer-vaardigheden niet.
Mona hebben we inmiddels gezien en die is niet super-snugger, maar kent hier iemand Ernst?

Als hij inderdaad een compu heeft gekocht nadat Mona het huis is ingegaan: so what?
Wellicht verdient hij beter en kan het doen. Is gewoon lekker.
Of is iedereen vergeten dat iedereen eens een keer begonnen is met compu's en ook alles moest leren?

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 22 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:27:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_205873
Mooie gordijnen!!!!!!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:40:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_205874
"Als sterren aan de hemel staan,
Doe ik de gordijnen dicht,
Dan zie ik niet haar gezicht
Ze is weer eens in beeld"

Melodie:zie eerste regel
ehoh

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_205875
Is er iemand die niet gelooft dat Veronica Ernst op die comp heeft getrakteerd?
(leuke wit/roze lambrisering op de buitenmuur overigens)
Greetz,
Wings
-,,C'mon Yolanda! What's Fonzy like?"-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')