abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54748184
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef NielsTriple het volgende:
Btw, ik stoor me meer aan de kassameisjes die heel snel een briefje onder die paarse lamp houden, 9 van de 10 keer nieteens kijken, en em dan aannemen.

Ben ooit al eens bijna de winkel uitgezet omdat ik door bleef zeiken over waar ze nou naar moest kijken, als ze het wilde controleren.
Ben jij er zoeentje, die kost wat kost wil laten zien dat HIJ wel wel weet
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:40 schreef GioStyle het volgende:
Verkoopt iemand hier vals geld?
Ja 10 euro voor een briefje van 5, en 100 euro voor een briefje van 50
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_54753015
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef deepart het volgende:

[..]

Ben jij er zoeentje, die kost wat kost wil laten zien dat HIJ wel wel weet
och gut, een huilie
|
Nee, 'zoeentje' ben ik niet, ik erger mij aan mensen die dingen horen te weten, heel interessant doen, maar uiteindelijk geen flauw idee hebben waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.

Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_54753052
Ik had een keer hetzelfde.
Ik ging een keer een computer kopen en had van tevoren bij de bank zelf wat flappen uit de muur getrokken.
Afijn, ik ging een moederbordje kopen en nog wat andere troep, ging betalen en zag die vent hele tijd naar 1 van die biljetten staren .
"Ja die is vals"
Ik : WTF zeg je me nu weer, dat kan helemaal niet, heb ik net uit de muur getrokken bij de bank zelf !!!
"Ja en toch is hij vals"

Ik geloofde er al geen ruk van, als hij vals is trouwens had ik wel gemaakt dat ik wegkwam(maar ik bleef rustig staan).
Gelijk naar de bank gegaan met het biljet en 2 experts op dat gebied er bij gehaald.
Er bleek helemaal niets aan de hand te zijn.
pi_54753147
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Genius-kassamiep dus!

Ach, ik had vorige week een stuk plastic INGEBAKKEN in m'n Euroshopper gevulde speculaas... Beetje Tokkie-winkel is het wel hoor!
Nee, Euroshopper is een tokkiemerk bedoel je zeker?
  woensdag 21 november 2007 @ 08:48:12 #30
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54753750
quote:
Op woensdag 21 november 2007 06:16 schreef gammapooka het volgende:
Ik had een keer hetzelfde.
Ik ging een keer een computer kopen en had van tevoren bij de bank zelf wat flappen uit de muur getrokken.
Afijn, ik ging een moederbordje kopen en nog wat andere troep, ging betalen en zag die vent hele tijd naar 1 van die biljetten staren .
"Ja die is vals"
Ik : WTF zeg je me nu weer, dat kan helemaal niet, heb ik net uit de muur getrokken bij de bank zelf !!!
"Ja en toch is hij vals"

Ik geloofde er al geen ruk van, als hij vals is trouwens had ik wel gemaakt dat ik wegkwam(maar ik bleef rustig staan).
Gelijk naar de bank gegaan met het biljet en 2 experts op dat gebied er bij gehaald.
Er bleek helemaal niets aan de hand te zijn.
Moet je nog oppassen ook dat-ie hem niet omwisselt met een valse!
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')