Wat voor retard ben jij dan? Hoge bedragen worden altijd gecontroleerd aapquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef deepart het volgende:
Wat voor retard crimineel ben je danMaak dan briefjes van 200
Een goeie crimineel maakt ze precies naquote:Op maandag 19 november 2007 22:03 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
Wat voor retard ben jij dan? Hoge bedragen worden altijd gecontroleerd aap![]()
Hangt van de kassamiep af, mijn 5-euro briefjes worden regelmatig gecontroleerd.quote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef DonkereKip het volgende:
Mmm ik snap het niet helemaal? Bij de Albert Heijn worden biljetten van 5 euro niet gecontroleerd, alleen bij ¤100,-
Explain
Mmm, dat is wel maf. Hier hebben we helemaal geen apparaatje bij kassa, alleen 1 zo'n apparaat voorquote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hangt van de kassamiep af, mijn 5-euro briefjes worden regelmatig gecontroleerd.
Ik betwijfel echter of die apparaatjes goed werken, mijn echte briefjes moeten er soms wel 4x doorheen voor een groen lampje. Dus valse briefjes zullen ook wel eens een groen lampje krijgen.![]()
Zou inderdaad kunnen dat het apparaatje niet goed werkte. Ze zei veel vals geld tegen te komen de laatste tijdquote:Op maandag 19 november 2007 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat AH-apparaatje leest volgens mij alleen de chip uit o.i.d. ... 1 seconde in de magnetron, en die chip is er uitgebrand ==> "vals" volgens dat apparaatje.
Scherpquote:Op maandag 19 november 2007 21:52 schreef Herr_Munk het volgende:
Maar als ze bij de politiebureau de echtheid niet kunnen garanderen waarom kunnen ze bij een simpele Albert Heijn dan wel vertellen dat hij nep is?
Genius-kassamiep dus!quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef Zhivago het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen dat het apparaatje niet goed werkte. Ze zei veel vals geld tegen te komen de laatste tijd![]()
chip.... ? :pquote:Op maandag 19 november 2007 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat AH-apparaatje leest volgens mij alleen de chip uit o.i.d. ... 1 seconde in de magnetron, en die chip is er uitgebrand ==> "vals" volgens dat apparaatje.
Voorzover ik weet zit er geen chip euro geld.quote:Op maandag 19 november 2007 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor zover ik weet welquote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef Omkron het volgende:
[..]
Voorzover ik weet zit er geen chip euro geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |