je moeder, die heeft pas warme mandarijnen!quote:Op maandag 19 november 2007 21:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Leuk, moet je werken enzo, neem je wat fruit mee, meestal dus een stapeltje mandarijnen
Natuurlijk laat je die niet in je tas zitten, maar die leg je netjes op je bureau neer! Fel oranje staat wat vrolijker dan dat saaie donkerbruine bureau
En nu het leukste geldeelte, al voor de 4e keer deze maand leg ik die mandarijnen náást m'n laptop neer, waar dus de koeling zit. De hele dag blaast er al warme lucht tegenaan.
Wil ik eindelijk een mandarijntje naar binnen werken, is ie warm!
Klacht: Warme mandarijnen!
En ja, het is m'n eigen schuld, maar daar gaat het niet om
* Sm0keZ gooit een warme mandarijn tegen lynda's blauw/bruin/geel/zwart gekleurde kniequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:56 schreef lynda het volgende:
LOSER!!!!!!
* lynda mept smokez KO met dr krukquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een warme mandarijn tegen lynda's blauw/bruin/geel/zwart gekleurde knie![]()
Je moet wat om de dag door te komen hequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
een hoop gemep weer
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moet wat om de dag door te komen he
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:39 schreef koningdavid het volgende:
Dit topic bracht mij op een goed idee:
mandarijnenijs.![]()
Verder: terechte klacht.
Hier stopte ik met lezen,quote:Op maandag 19 november 2007 21:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Warme man
Je moeder, die moest pas lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |