Een gat van 76 foto's.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:18 schreef Mardoek50 het volgende:
De nummering van die eerste serie foto's is ook wel aardig:
10cc8742_DSCF0019.JPG
10cc8742_DSCF0020.JPG
10cc8742_DSCF0021.JPG
10cc8742_DSCF0022.JPG
10cc8742_DSCF0023.JPG
10cc8742_DSCF0100.JPG
Tussen 0023 en 0100 zit een gat van 77 foto's, dus waar is de rest?![]()
Ja, zag ik ook. En wat voor fles is dat dan (en bedoel je die witte?)quote:Op woensdag 21 november 2007 21:30 schreef Mejoon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij opviel: Die ranzige plek achter het toilet en ze gebruikt vaginale douche..staat achter haar
Dat is een soort wasgel, die doe je in de fles, vul je aan met water, tuit erop schroeven en hoppa, spoel die muts maar door!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook. En wat voor fles is dat dan (en bedoel je die witte?)![]()
Het zal mij niks verbazen. Dat huilverhaal @ RTL vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de filmpjes moedwillig heeft gelekt.
Niemand met gevoel in zijn donder en schoolgaande kinderen doet dat....
Het is anders erg kut als je 13 bent en al je klasgenootjes weten dat je ma in d'r blote flamoes op internet staat. Kinderen zijn wreed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen. Dat huilverhaal @ RTL vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
Blote tieten staan op internet, dat is alles. Who cares?
Oké, nou als ze een keer hulp nodig heeft, ben ik beschikbaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is een soort wasgel, die doe je in de fles, vul je aan met water, tuit erop schroeven en hoppa, spoel die muts maar door!
Helemaal mee eens. Alleen had ze dat zelf ook wel eerder kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is anders erg kut als je 13 bent en al je klasgenootjes weten dat je ma in d'r blote flamoes op internet staat. Kinderen zijn wreed.
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 25 november 2007 09:41 schreef Mardoek50 het volgende:
--------------------
Op vrijdag 23 november 2007 20:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Een gat van 76 foto's. Als je er 77 foto's bij doet, is de 77e de in totaal 11e foto.
--------------------
Ok, verkeerd gegokt, ik wist dat het 76 of 77 moest zijn, rekenen is niet m'n sterkste kant
Daar zou ik dus ook helemaal niets om geven als ik haar was. Ze heeft gewoon hele mooie tieten, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen. Dat huilverhaal @ RTL vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
Blote tieten staan op internet, dat is alles. Who cares?
Volgens had het met hacken weinig van doen, meer een onbeveiligd draadloos netwerk toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:59 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dus komop hackers, doe je best!
oh ok, maar zo stom zullen ze nu niet meer zijn, dus moet iemand anders denk ik wat meer moeite doen om die foto's te krijgen. Of die persoon die opgepakt is omdat hij de eerste foto's en filmpje gelekt heeft beveiligd zijn eigen netwerk expres niet zodat iemand anders ze ervan af kan halen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens had het met hacken weinig van doen, meer een onbeveiligd draadloos netwerk toch?
Frank en Helga, maken jullie dan ook stoute foto's?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:34 schreef frank_en_helga het volgende:
en nu moet manon thomas er geld voor hebben nou dikke draak ... ga dan gewoon in de playboy staan
dat uitlekken van de foto,s had ons ook kunnen overkomen je had gewoon je pc moeten beveiligen
beter nadenken ..
Peeskamervragen mag ik hopen?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Mardoek50 het volgende:
---------------------------------------
- Er zouden zelfs kamervragen gesteld gaan worden over deze kwestie.
Ze eist dus schadevergoeding en hoopt zo natuurlijk een drempel op te werpen om de foto's verder te verspreiden. Dat is wat anders dan 'ze wil geld zien' impliceert. Voor mijn gevoel althans. Ik dacht even: Ooh, ze ziet er wel brood in! (Met alle verdenkingen over opzettelijk verspreiden van dien).quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Mardoek50 het volgende:
De laatste "geruchten" die ik tegenkwam:
- De site die de foto's geplaatst heeft zou over nog veel meer materiaal van Manon beschikken.
- Ze wil geld zien voor de foto's:
---------------------------------------
Manon Thomas eist geld voor sexy foto's
door onze redactie
AMSTERDAM - Manon Thomas (44) lijkt niet alleen nadeel te willen ondervinden uit de verspreiding van haar sexy foto’s. De presentatrice, die naakt op internet te zien was, heeft via haar advocaat verschillende media aangeschreven.
De eis is een schadevergoeding voor schending van de privacy en het feit dat media hebben geholpen met de bekendmaking van het bestaan van de foto’s.
De hoogte van de schadevergoeding is nog niet bekend, maar kan bij toekenning van de claims in de tienduizenden euro’s lopen.
Bron: Telegraaf
---------------------------------
- Er zouden zelfs kamervragen gesteld gaan worden over deze kwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |