Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Principessa het volgende:
[..]
...
Ze heeft ze gewoon zelf geplaatst, geld was zeker op..![]()
Da's geilquote:Op woensdag 21 november 2007 09:56 schreef N.icka het volgende:
Waarom houden vrouwen hun schoenen aan in bed? Ik zie nooit foto's van mannen met alleen hun schoenen aan![]()
Paniek reactie? Waar?!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:58 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?Ik begin de paniekreactie van hun kant nu wel te begrijpen.
![]()
Tis hier geen KPDquote:Op woensdag 21 november 2007 09:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
plaats dan meteen de beste foto's
Ok, misschien is paniekreactie wat overdreven, maarik bedoel het verwijderen van alle door hun geposte zaken op het internet.quote:
Mwah, ik zou het er best op kunnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:56 schreef NED het volgende:
Gadverdamme, wat een oud lijk is het eik ook zeg
Doet ze nog best goed op der 44ste zonder er als een 2de Connie/Vanessa Breukhoven uit te zienquote:Op woensdag 21 november 2007 10:56 schreef NED het volgende:
Wat dacht jij, ik mep er even de meest clichématige uitspraak die je maar kunt verwachten in zo'n topic tegenaan? En wat hield je precies tegen om er niet iets met 'je hond' en 'er af trappen' van te maken?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:56 schreef NED het volgende:
Tussen die laatste foto op het bed en die eerste in het water moet toch wel iets zijn gebeurdquote:Op woensdag 21 november 2007 12:18 schreef Mardoek50 het volgende:
Tussen 0023 en 0100 zit een gat van 77 foto's, dus waar is de rest?![]()
saving the best for lastquote:Op woensdag 21 november 2007 13:51 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Tussen die laatste foto op het bed en die eerste in het water moet toch wel iets zijn gebeurd![]()
Oeh!!! Komen er nog meer foto's?quote:
En dat de douche niet op massagestand staatquote:Op woensdag 21 november 2007 21:30 schreef Mejoon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij opviel: Die ranzige plek achter het toilet en ze gebruikt vaginale douche..staat achter haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |