Ja, dat vroeg ik me al af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef ikkuikku het volgende:
@ Mardoek .
Waarom denk je dat ik anders zo gaaaaaaaap ..
Bron: De telegraafquote:Manon Thomas NAAKT!
AMSTERDAM - Ai, ai, ai, wat zien we hier? Manon Thomas ziet er voor haar 44 jaar nog zéér goed uit! Net uit bad met hier en daar een plukje schuim op haar weelderige Eva-kostuum...
Foto: Dijkstra B.V.
Manon zelf is not amused met het uitlekken van haar privéfilmpje. "Het is een tijdje geleden gestolen vanaf onze laptop waarmee we via een draadloze verbinding op internet zaten", vertelt de oud-miss Holland. "Acht weken geleden heb ik aangifte gedaan bij de politie. Omdat het onderzoek in volle gang is, kan ik er niet zoveel over zeggen."
Pas op Ariel, voor ze je in zeewier verandert!quote:officiële naam: Maria Ursula de Haan
ze heeft ook nog telekids gedaan en rtl clubquote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet alleen nog Kook-TV met die dikke kokkin en Wehkamp-tv.
Dat zou ik nou net andersom doen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
...
en ze is door d'r eerste man meer geslagen dan geneukt
Keihard tegen de tieten slaan tijdens neuqsex, met de vlakke hand!quote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Dat zou ik nou net andersom doen.En dan bij voorkeur helemaal niet slaan.
Ze is niet vies van een beetje filmen, ongetwijfeld zijn ze er.quote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef buitenbeentje het volgende:
Zijn er eigenlijk niet meer filmpjes van Manon gevonden?![]()
Haar youtube naam was geloof ik: Ikkeikkeikkeikkuh of iets in die richting. Daar heeft ze regelmatig filmpjes geplaatst van alledaagse dingen die ze met haar man/vriend doet. Zal me niks verbazen dat dit filmpje 'per ongeluk' op internet terecht is gekomen om de aandacht weer op mevrouw Thomas te vestigen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze is niet vies van een beetje filmen, ongetwijfeld zijn ze er.
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haar youtube naam was geloof ik: Ikkeikkeikkeikkuh of iets in die richting. Daar heeft ze regelmatig filmpjes geplaatst van alledaagse dingen die ze met haar man/vriend doet. Zal me niks verbazen dat dit filmpje 'per ongeluk' op internet terecht is gekomen om de aandacht weer op mevrouw Thomas te vestigen.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bron: De telegraaf
Filmpje
Seht gut aus!!!
Dat geloof ik niet, lijkt me niets voor haar. Dit staat trouwens nu op haar blog:quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haar youtube naam was geloof ik: Ikkeikkeikkeikkuh of iets in die richting. Daar heeft ze regelmatig filmpjes geplaatst van alledaagse dingen die ze met haar man/vriend doet. Zal me niks verbazen dat dit filmpje 'per ongeluk' op internet terecht is gekomen om de aandacht weer op mevrouw Thomas te vestigen.
Niet alleen hebben ze de filmpjes weggehaald, maar ook de foto's die door ikku op verschillende forums waren gepost en ze hebben hun weblog leeggehaald. Waar dat nou weer goed voor is? Willen ze iedereen nu "straffen" ofzo, omdat 1 persoon een filmje van haar gejat heeft? Dat komt wel een beetje kinderachtig over imho.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Ze hebben heel toevallig veel filmpjes weggehaald, maar deze staat er nog op.. Best triest eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |