Uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Fender Bassman is dat niet met je eens.
De meningen lopen nogal uiteen,... maar velen raden Squier aan. Wat ook veel gezegd is, is dat je een gitaar moet hebben die prettig speelt, zodat je plezier hebt tijdens het spelen. Crappy gitaren kunnen frustraties opleveren, waardoor je drive om te spelen afneemt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:26 schreef Dupje het volgende:
Vanaf hoeveel heb je beetje normale beginners elec gitaar?
En wat voor iets is dat dan?
Inspiratie opdoen bij nummers met soortgelijke riffs?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Ik heb weer mijn oude probleem![]()
Dat is dus dat ik twee leuke rifs heb (eigenlijk 1 tokkelstuk plus een rif) en ik wil er een nummer van maken maar ja ik kan weer niks vinden dat geen afbreuk doet aan de eerste twee stukken![]()
grmbll ik mopper even verder![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh dankjequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De meningen lopen nogal uiteen,... maar velen raden Squier aan. Wat ook veel gezegd is, is dat je een gitaar moet hebben die prettig speelt, zodat je plezier hebt tijdens het spelen. Crappy gitaren kunnen frustraties opleveren, waardoor je drive om te spelen afneemt.
Ik ben begonnen met een iets duurder ding van Yamaha... Ik gebruik m nog steeds en soms wel eens op het podium, dus als je er verder mee wilt gaan kan ik je zoiets aanraden.
Edit: Wat is je budget? Je moet ook nog een versterkertje aanschaffen...
Ik ga vanaaf wel wat nummer beluisteren waarbij ik hoop op een iets van inspiratieoversprong.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen bij nummers met soortgelijke riffs?
ach, moet ie zijn vak maar verstaanquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan is de monitorman een aap en moet je hem schoppen. Wel op een nette manier en niet a la een zekere gitarist die ik ken die door de mic keihard de zaal in roept: "hey monitormannetje! zou je mij misschien uit dit doosje willen halen? Ik hoor graag een beetje vol wat ik speel he...".
En wij Conorachers in het publiek van "aargh, dude! Tact enzo!".
wel een leuke dubbel neckquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Dupje het volgende:
Vraaaaaagje!
Heb een site gevonden (miss kennen mensen het al) waar je goedkopere aankopen kan doen omdat je massa inkoop doet. Ditkeer zijn er gitaren en alles wat daarbij hoort in de verkoop.
De link is:
http://www.samenkopen.net/action/302079
Er staan mooie gitaartjes bij (klik links bij producten), maar heb er te weinig verstand van of het ook waar voor mn geld is... Iemand die me advies kan geven?
Wil miss electrische gitaar kopen, en miss ook nieuwe bas.
Kan je trouwens gitaar inprikken op basversterker?
Naja hoor t wel!
afhankelijk wat voor iets je wilt, tussen de 200 en 500 euro heb je prachtige redelijk goede beginnersgitaartjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:26 schreef Dupje het volgende:
Vanaf hoeveel heb je beetje normale beginners elec gitaar?
En wat voor iets is dat dan?
Die gitaren op samenkopen.nl zijn wel cool om op het podium kapot te smashen... je hebt ze al vanaf 35 Eur volgens mij...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, moet ie zijn vak maar verstaan
[..]
wel een leuke dubbel neck
maar wat voor kwaiteit het zal zijn: geen idee
[..]
afhankelijk wat voor iets je wilt, tussen de 200 en 500 euro heb je prachtige redelijk goede beginnersgitaartjes
en zoals doodkapje al iets zei over yamaha's: lekkere halsjes!
Heb je de brug op je Yamaha vastgezet? Dat scheelt enorm...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:24 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind de sustain van mijn drop 6 en mijn 121D echter een beetje in het niet vallen vergeleken met mijn B.C
Sterker nog, ze zwevenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
Worden die er los opgezet dan? Leg uit!
Hehe. Zit de bassist eens niet te pestenquote:
Dus...je gaat je Floyd Rose vastbouten aan je body?quote:
Zo ken ik er ook een (alleen van naam verders niet) maar dat is toch ook zo'n lul, popiejopie volkquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef Deansensitized het volgende:
Een van die arrogante kwallen van een gitarist
Ey, ik heb ook een RGX-121Dquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:24 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind de sustain van mijn drop 6 en mijn 121D echter een beetje in het niet vallen vergeleken met mijn B.C
Ik heb er zelf 1, maar de goedkope kan ik niet aanraden. De kwaliteit is vrij slecht, ze zijn niet geshield dus ze storen vrijveel, maar ik doe er ook niet veel meer mee, moet hem eens af laten stellen want hij speelt vrij crap nu. Plus dat bassen veel toffer is natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op een Squier gespeeld en ik vond 'm absoluut niet lekker spelen.
Mooi dan kan je geheel zuiver "een e-mail to berlin" gaan spelenquote:Op woensdag 21 november 2007 01:00 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, dát is duidelijk..
Zo, mijn bas is ook weer geïntoneerd (kutklus altijd)..
Ja of uh...muziek.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mooi dan kan je geheel zuiver "een e-mail to berlin" gaan spelen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
tuurlijk niet, anders zit ik zonder jengel stengel, dat wil ik dus net nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je de brug op je Yamaha vastgezet? Dat scheelt enorm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |