Eén van de simpelste maar toch gaafste metalriffjes:quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef Metalfreak het volgende:
Weet er iemand trouwens nog vette metalriffjes die niet te moeilijk zijn, maar wel leuk zijn om te spelen?
Wat een megalompe dive van die zanger zeg... ik zou gewoon opzij stappenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Eén van de simpelste maar toch gaafste metalriffjes:
S.O.D. - March of the S.O.D.
ken er genoeg die ik zelf verzonnen hebquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je geen flauw idee welke noten je speelt? Ik weet niet veel van de theorie af, maar dát weet ik nog wel. Is toch wel heel erg handig als je iets wilt spelen... En ik ben nu een beetje aan het oefenen om dat allemaal wat sneller te kunnen herkennen.
Weet er iemand trouwens nog vette metalriffjes die niet te moeilijk zijn, maar wel leuk zijn om te spelen?
tja... de versterker waar ik een zaterdag over speelde (een of andere marshallquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
Aight... ik denk er over om mijn gain maar eens terug te draaien... Mijn DS-1 staat standaard op +/- 1 uur... ik schat in dat dat 60% is en dat is misschien teveel... tone staat op +/- 11 uur btw.
Dan moet je jezelf ook niet keihard op het podium zetten maar zeggen dat die geluidsman je meer over je monitor geeftquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ken er genoeg die ik zelf verzonnen heb
[..]
tja... de versterker waar ik een zaterdag over speelde (een of andere marshall) stond de gain ongeveer vol open... die geluidsman er wat aan draaien: ik zo: dit is nik.
overlegt met een aardige gozert die er wel wat van af wist, instellingen aangepast en het klonk ineens wel
komt halverwege die knakker weer aan die amp draaien, heel het geluid weg, hoorde mezelf niet eens meer
Nepquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:09 schreef Doodkapje het volgende:
Zeg... hoe lang kan je geen gitaar meer spelen als je een schaar in je arm hebt gehad? http://nl.youtube.com/watch?v=-PQ-7bljHIs [afbeelding]
Een echte autogordelquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi,
ik had een half jaar gelede steeds het probleem dat mn gitaar viel omdat de band lost schoot v.d. aansluiting, gelukkig kon ik hem altijd wel opvangen maar heb het probleem opgelost door dopjes van grolsch bierbeugelflesje erop te doen. maar nu heb ik het probleem weer, ook al heb ik de dopjes erop. ik heb een standaard bandje geen merk en het lijkt op een autogordel:P wie weet een goede band? ik heb een Pacifica van Yamaha, of is er een andere manier om dit op te lossen?
Straplocks... of je doet het net zo rigoreus als ik,... met naald en draad de snede in het leer dichtnaaienquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi,
ik had een half jaar gelede steeds het probleem dat mn gitaar viel omdat de band lost schoot v.d. aansluiting, gelukkig kon ik hem altijd wel opvangen maar heb het probleem opgelost door dopjes van grolsch bierbeugelflesje erop te doen. maar nu heb ik het probleem weer, ook al heb ik de dopjes erop. ik heb een standaard bandje geen merk en het lijkt op een autogordel:P wie weet een goede band? ik heb een Pacifica van Yamaha, of is er een andere manier om dit op te lossen?
Jah joh... hoe duur zijn die dingen nou... 10-20 euro?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:53 schreef matjuhhh007 het volgende:
ik heb geen leren draagband maar een tjah beetje geen stevige stof maar ik denk als ik er een goede van levy's ofzo opzet dan gaat het wel weer goed?
Sjezus, hoe lomp ja. Heb ook een hekel aan stagedivers en crowdsurfers. Ik wil gewoon kunnen genieten van een concert zonder de hele tijd uit te hoeven kijken of ik geen kisten in m'n gezicht heb hangen... Een keer op Pinkpop hebben we gegooid met een crowdsurfer (we stonden helemaal vooraan) Volgens mij had die best pijn toen hij neerkwam...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat een megalompe dive van die zanger zeg... ik zou gewoon opzij stappenHad al een keer mijn schouder uit de kom toen een papzak op mij terechtkwam tijdens een concert van the Mad Caddies
![]()
Waarom van levy'squote:Op dinsdag 20 november 2007 17:16 schreef matjuhhh007 het volgende:
goede leren banden van levy's ben je toch al gauw 35 euries kwijt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |